Mulla olisi hakusessa maali, joka pysyisi piha-altaassa, johon tulisi suihkulähde. Allas on tällä hetkellä sellainen vaaleanvihreä, materiaali on lasikuitua, ilmeisesti kuitenkin maalattu. Mikä maali olisi sellainen joka ei hilseilisi pois? Tuskin ihan spray-automaali? Ajattelin itse että olisiko mitään mustaa massaa mitä voisi siihen laittaa, esim. autohin laitettava pohjapanssarimassa olisi tämäntyyppinen, mutta se ainakin vissiin jää tahmeaksi, joten ei tule sen takia kysymykseen. Kertokaa ideoita!!
piha-altaan maali
mustaksi saatava
2
1269
Vastaukset
- maalattu
Teknofloor 2k maalilla 3-vuotta sitten ja hyvin pysynyt.
- Jojo
Jos vanha maali kestää topcoatin niin ehdottomasti kannatta laittaa sitä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780