MEILLE AIKAMIESPOJILLE RYHMÄMATKOJA BRASILIAAN KUNNON MORSIAMIA ETSIMÄÄN???
KUN EI NÄILLE POISPILATUILLE SUOMALAISfemakoille ENÄÄ RAITIS JA TUPAKOIMATON DUUNARI KELPAA !!!
KUKA JÄRJESTÄISI ?
6
936
Vastaukset
- ainakin
halvemmaksi tulee duunarimuijan hakeminen Analyasta.
Paluulennolla kun ne krapulaisena itkee jonkun tarjoilijapojan perään (jolla on jo uusi tyhmä suomaalainen hutsu mielessä), niin siitä vaan lohduttamaan. - sika
Tuttu mesta.
Kerro mita haet, jarjestyy kylla.- suominainen
Jos kuvittelet olevasi maailman lahja naisille ja syytät vain meitä kun et kelpaa... joo ehkä jotain vikaa on itsessäsi, lähestymistavassasi tms.
- aikamiespoika
suominainen kirjoitti:
Jos kuvittelet olevasi maailman lahja naisille ja syytät vain meitä kun et kelpaa... joo ehkä jotain vikaa on itsessäsi, lähestymistavassasi tms.
no kun en ole tarpeeksi renttu enkä tykkää
piilohomoilusta
- lippus
No mikäs estää itseäsi ostaa se lentolippu ja
mennä paikanpäälle vosuja bongailemaan?
Tai voithan sä pyytää, että sun mutsis kävis
matkatoimistossa vähän kattelemassa matkoja
pojallensa.- aikamiespoika
mutsi kävi juuri ostamassa lipun brasialiaan nataliin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057