Siis jossain oli jo että yli 7000 peruutusta on jo tullut 7 päivää lehden toimitukseen, epäilyttää vähän, että mistä tuollaisia lukuja on kellekkään kerrottu. Mutta siis laittakaa tähän kaikki jotka olette peruneet lehden. Itse harmittelen nyt kun lehteä ei tullut, niin ei voinut sitä peruakkaan.
Galluppi
9
343
Vastaukset
- minä
Tilasin juuri Seiskan!!! :)
- Viikkorahat loppu
Et olisi saanut tilata. Hyi sua. Isi
- Liz
Samoin mieheni perhe. Mieheni vielä soitti toimitukseen ja haukkui ne. Pitää vaan nyt olla kaupassa laput silmillä ettei Katso-lehti osu silmiin :(
- et saa
Idiooteille ei enää lähetellä lehtiä.
- Lindegaard
Liz kirjoitti:
Samoin mieheni perhe. Mieheni vielä soitti toimitukseen ja haukkui ne. Pitää vaan nyt olla kaupassa laput silmillä ettei Katso-lehti osu silmiin :(
"Mieheni vielä soitti toimitukseen ja haukkui ne" Minkä takia? Voi sitä raukkaa, ketä joutuu tollasten hullujen purkausten kohteeksi, eihän ne oo sitä päättäny, mitä lehdissä julkaistaan. Mä liputan edelleen sananvapauden puolesta, Lordin voitto oli hieno juttu, mutta ei ne sen takia ansaitse mitään erityiskohtelua. Järki päähän nyt ihmiset.
- tilasin
Seiskan
- XYZABC
"Itse harmittelen nyt kun lehteä ei tullut, niin ei voinut sitä peruakkaan."
Voi jösses mitä järjenkäyttöä...
Rauhoittukaa nyt hyvä ihmiset. Asia on hyvä ja kanta ilmaistu mutta nyt voi jo alkaa rauhoittumaan illan keikkaa varten. - eivät...
..tätä palstaa seuraa.
Tee mieluummin jotain järkevää.Vaikka selvityspyyntö Allersille henkilötietorekisterin Sinua koskevista tiedoista.
http://uutiskuono.blogspot.com/2006/05/selvityspyynt-aller-julkaisuille.html- tein kyllä
molemmat, eli peruin seiskan ja tein tuon selvityspyynnön, jonka faksasin allertille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025