Mukavaa alkukesää:-)

Bimbsa

Kaikille tasapuolisesti:-)
Näköjään meitsikin pääsi poistettujen viestien bittitaivaaseen..Noo, ei se mitään..toivon kuitenkin suvaitsevuutta ja oman mielipiteen lausuntaoikeutta tännekin.
Kesä alkaa..loma alkaa..mökki kutsuu ja tekemistä on niin paljon!
Kaikille iloista kesää joko alkon kanssa tai ilman, mökillä tai ulkomailla.

28

1456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa noin sanoa

Unta olet vaan nähnyt!
      Niin sanottiin mullekin äsken.

Täällä on ihan mielipuolista porukkaa. Mitään ei saa sanoa, ei varsinkaan mitään totuuksia "sisäpiiristä".

• perustaa

joku oma keskustelupalsta jonnekin muualle sivustoille ?
        Pääsis HuitsinNevadaan täältä suomi24- kauhugalleriasta.

Mä voisin ainakin ilmoittautua ensimmäisenä. Jos vaan olis taito hyppysissä. Laitettais mainostusta ja saatais asiallisia keskutelijoita mukaan.

• Bimbsa

..tätä nyt viikkotolkulla seurattaessa.
        Elämä on. Mut hei.."raittiina taas tämäkin päivä..ehehe..".

• taas hävisi
        Bimbsa kirjoitti:

..tätä nyt viikkotolkulla seurattaessa.
        Elämä on. Mut hei.."raittiina taas tämäkin päivä..ehehe..".

myönnän oli kiroilua, mutta täällä on taas iso ... asialla.

• Bimbsa
        taas hävisi kirjoitti:

..katoaako tämäkin kohta:-)

• aa:ton ajatus
        taas hävisi kirjoitti:

...osana hänen henkistä kasvuaan.

Bimbsalle aurinkoisen kesän toivotuksesta hymy ja halaus! Alan vakavissani harkita ihan toisenlaista palstaviljelyä. Yrtit ovat ja oraalla, nam. Pasta col pesto ja kylmä rosee, nam-nam. Salviarisotto, che bello!

Ja eiku deletoimaan. Runx-runx.

• Bimbsa
        aa:ton ajatus kirjoitti:

Bimbsalle aurinkoisen kesän toivotuksesta hymy ja halaus! Alan vakavissani harkita ihan toisenlaista palstaviljelyä. Yrtit ovat ja oraalla, nam. Pasta col pesto ja kylmä rosee, nam-nam. Salviarisotto, che bello!

Kiitos ja sinulle myös iso halaus ja hymy.
        Kulinaarisia nautiskeluhetkiä vaan..ihan tässä tulee vesi kielelle kun moisia suunnittelet.

• pakkanen

panna ne sun yrttis! Ei muuta ku uutta itämään kyl se siitä. Kova poika oot pemeelle leivälle.

Bimbsa kirjoitti:

Kiitos ja sinulle myös iso halaus ja hymy.
        Kulinaarisia nautiskeluhetkiä vaan..ihan tässä tulee vesi kielelle kun moisia suunnittelet.

Laitatko risottoon öljyä vai voita. Entä tuuleeko siellä lenseästi lännestä vai onko kipakka kaakko päällä?

Silloin kun dokasin elääkseni, sain tippurin. Nyt olen tipaton. Huh-hah-hei. Se on ihme, vain korkeamman voiman armosta. Tipaton tänäänkin, ou-jee. Ja illalla aion ottaa, eihän tätä palstaa selvin päin kestä kukaan. Ilmeisesti tiedossa on katuoja ja ties mikä ränni, mutta sittenhän minusta päästään.

• Bimbsa
        pakkanen kirjoitti:

panna ne sun yrttis! Ei muuta ku uutta itämään kyl se siitä. Kova poika oot pemeelle leivälle.

Tuli mieleen että kateus vie kalatkin vedestä:-)
        Pitikö tuohon nyt kommentoida? Mielestäni verbaalinen älykkyys ennenkaikkea.."kova poika oot pemeelle leivälle"..
        Mennään aa:ton ajatus vaan muille palstoille, vaikka sinne puutarhapalstoille sitten..

• Bimbsa

Laitatko risottoon öljyä vai voita. Entä tuuleeko siellä lenseästi lännestä vai onko kipakka kaakko päällä?

Silloin kun dokasin elääkseni, sain tippurin. Nyt olen tipaton. Huh-hah-hei. Se on ihme, vain korkeamman voiman armosta. Tipaton tänäänkin, ou-jee. Ja illalla aion ottaa, eihän tätä palstaa selvin päin kestä kukaan. Ilmeisesti tiedossa on katuoja ja ties mikä ränni, mutta sittenhän minusta päästään.

Onneksi jaksat huumori se paras lääke on:-)
        Ehkä otan, ehkä en, mitä väliä sen..tehdäkö Nykäset vai miten? Noo..ainakin sain tehtyä tuoreen vastan saunaan ja kylmä pullo siideriä on jääkaapissa. Vain yksi. Vasta vai vihta?

Bimbsa kirjoitti:

Onneksi jaksat huumori se paras lääke on:-)
        Ehkä otan, ehkä en, mitä väliä sen..tehdäkö Nykäset vai miten? Noo..ainakin sain tehtyä tuoreen vastan saunaan ja kylmä pullo siideriä on jääkaapissa. Vain yksi. Vasta vai vihta?

Karjalaistaustaisena sanon "vasta". Vaimo on vihtaväkeä.

• veto
        Bimbsa kirjoitti:

Tuli mieleen että kateus vie kalatkin vedestä:-)
        Pitikö tuohon nyt kommentoida? Mielestäni verbaalinen älykkyys ennenkaikkea.."kova poika oot pemeelle leivälle"..
        Mennään aa:ton ajatus vaan muille palstoille, vaikka sinne puutarhapalstoille sitten..

tuo että puutarha palsta! Siellä vois aa-tonkin laittaa itään vaikka mitä. Sais leipoo vaikka uutisjauhoista sit sysysymmällä.

• minulla

on tämän tästä huikka päällä oikein reilusti, eli olen tipallinen, niin tuleeko siitä sitten tippuri? Pitääkö mennä tohtorille? Sitäkö ne tipattomat elvistelee päivästä päivään, että heillä ei ole tippuria?
        OLEN TÄNÄÄNKIN RAITIS ! Hallelujaa. Amen.

• viiniä

juovat, ja sitä ihannoivat kuten aa-tonkin on, niin olisi hyvä saada ymmärtämään mitä he saavat tällä palstalla aikaan. Tältä palstaltahan monet hakee raittiutta tosissaan! Ja sit ku on noita, jotka ihannoivat viinin lipitystä, ja suorastaan pilkkaavat niitä jotka ovat raitustuneet ryhmä-terapian tai jonkin muun keinon kautta kokonaan, ja siten päässeet oikeaan elämään kiinni, mielestäni pitäis poistaa koko palstalta.

• SuperRAITIS

kuku...kuinka te te julkeatte kirjoitella noin harhaoppisia viestejä - ja vieläpä laitatte huumoria mukaan!
        Nyt minä olen hyvin hyvin närkästynyt, jopa vihainen!
        :)

viiniä kirjoitti:

juovat, ja sitä ihannoivat kuten aa-tonkin on, niin olisi hyvä saada ymmärtämään mitä he saavat tällä palstalla aikaan. Tältä palstaltahan monet hakee raittiutta tosissaan! Ja sit ku on noita, jotka ihannoivat viinin lipitystä, ja suorastaan pilkkaavat niitä jotka ovat raitustuneet ryhmä-terapian tai jonkin muun keinon kautta kokonaan, ja siten päässeet oikeaan elämään kiinni, mielestäni pitäis poistaa koko palstalta.

Mä dokasin koko varhais nuoruus, nuoruus ja lapsuus ikäni ku sieni. Putket kasvo umpeen ja vika kesti pitkälti toista vuotta. On menny muutaki roinaa rännistä ja nokasta alas. Se mitä lopulta tapahtu ei kuulu tänne mut pysäytti miettii et elämäs on jotai mikä panee kaasuttaa ittesä horsmaks. Täyty muuttaa elin tavat ja panna pää koppa kondiksee. Tänää oon onnelline ja terve. Niin et älä vittu tuu sössää vaa vedä ittes kiikkuu. Sitähä toivot et meitsiki tekis. Jos ite oot aivoto luuseri ni ei voi ku valittaa.

Puuh, vaikea oli laskeutua palstan tasolle. Ehkä meni kuitenkin näin paremmin perille.

• niin moni
        viiniä kirjoitti:

toivookin, että saataisiin oma "Alkoholismi"-tai AA-foorumi jossa voisi keskustella alkoholismista puhdasoppisesti, vakavassa hengessä!
        Tämä foorumi voisi jäädä niille, jotka haluavat hieman huumoriakin mukaan keskusteluun.

• osasit

Mä dokasin koko varhais nuoruus, nuoruus ja lapsuus ikäni ku sieni. Putket kasvo umpeen ja vika kesti pitkälti toista vuotta. On menny muutaki roinaa rännistä ja nokasta alas. Se mitä lopulta tapahtu ei kuulu tänne mut pysäytti miettii et elämäs on jotai mikä panee kaasuttaa ittesä horsmaks. Täyty muuttaa elin tavat ja panna pää koppa kondiksee. Tänää oon onnelline ja terve. Niin et älä vittu tuu sössää vaa vedä ittes kiikkuu. Sitähä toivot et meitsiki tekis. Jos ite oot aivoto luuseri ni ei voi ku valittaa.

Puuh, vaikea oli laskeutua palstan tasolle. Ehkä meni kuitenkin näin paremmin perille.

laskeutua palstan tasolle ja imitoida pahimpia vakiovittuilijoita (= AA-uskovaisia)

• oli aika

ilkeesti sanottu kanssaihmisestä, että vedä ittes kiikkuun! Käytäisit poju siistimpää kieltä. Elämä opettaa sinutkin aa-ton tavoille. Nöyryyttäkin ehkä kaipaisit? Kuivattele kuitenkin korvantakusias vielä!

• todellakaan
        oli aika kirjoitti:

ilkeesti sanottu kanssaihmisestä, että vedä ittes kiikkuun! Käytäisit poju siistimpää kieltä. Elämä opettaa sinutkin aa-ton tavoille. Nöyryyttäkin ehkä kaipaisit? Kuivattele kuitenkin korvantakusias vielä!

ymmärrä, että kyse on parodiasta, tai pitäisikö sanoa imitoinnista?
        Juuri tuollaisia "mene kiikkuun" -kehoituksia ovat jopa Sferiffi ja hänen "opetuslapsensa" kirjoitelleen!

• Bimbsa
        niin moni kirjoitti:

toivookin, että saataisiin oma "Alkoholismi"-tai AA-foorumi jossa voisi keskustella alkoholismista puhdasoppisesti, vakavassa hengessä!
        Tämä foorumi voisi jäädä niille, jotka haluavat hieman huumoriakin mukaan keskusteluun.

Aihe on vakava sen tietää kaikki ja tavat ja raitistumiset ovat jokaisella erilaisia.
        Kuka käy AA:ssa, kuka sosiaalisairaalan kautta kuka lopettaa mitenkin mutta pääasia on kai se että lopettaa ajoissa ja ymmärtää ongelman!
        Tärkeää on myös jakaa omia kokemuksia ilman tyrmäystä.
        Ei ole olemassa yhtä ainoaa totuutta.
        Vai ovatko esim. maapallon 1,5 miljardia ihmistä väärässä uskoessaan Allahiin ja Muhammediin?
        Entä Jeesus?
        Mikä meitä vaivaa? Huumoria peliin! Ei kaikkea kannata ottaa niin kuolemanvakavasti, asia ei ole sellainen että sillä leikitään mutta leikkimielisyyttä kaipaa jokainen.
        Antaa mielipiteiden vyöryä ,keskustelkaa rakentavasti! Huoh. Nyt mä lopetan tältä päivältä ja palaan maanantaina ihmettelemään.
        Aurinkoista viikonloppua!

oli aika kirjoitti:

Tosiasia kuitenkin on että viime päivien tapahtumat alkavat muistuttaa ihmisjahtia ja ne täyttävät kohta

*seriffin siunauksella ja siihen osallistuen*

tapahtuvan herjaamisen kriteerit. Jos seriffi ei tiedä, se on rikosasia.

Onneksi minä olen lempeä ja pitkämielinen mies. Olen myös ajatteleva, maailmaa nähnyt, monista suunnattomista vaikeuksista selvinnyt ja syvästi tunteva ihminen, en mikään nuori tyhmä kokematon opiskelijanplanttu, vaikka opiskelija ja koti-isä tällä haavaa olenkin. Lähes koko aikuisuuden kestäneen juoponuran lisäksi yksi pitkä ja ansiokas työura on jo takana ja uusi ehkä edessä. Elämässä ei pidä jäädä koskaan paikalleen. Se tästä tekee niin mielenkiintoista.

Jos tämäkin viesti katoaa, en voi vetää muita johtopäätöksiä kuin sen, että henkilööni kohdistunut ajojahti tapahtuu seriffin sallivien silmien alla ja kenties jopa hänen toivomuksestaan. Niin tai näin, mielestäni hän on selvityksen velkaa.

• Bimbsa

Tosiasia kuitenkin on että viime päivien tapahtumat alkavat muistuttaa ihmisjahtia ja ne täyttävät kohta

Onneksi minä olen lempeä ja pitkämielinen mies. Olen myös ajatteleva, maailmaa nähnyt, monista suunnattomista vaikeuksista selvinnyt ja syvästi tunteva ihminen, en mikään nuori tyhmä kokematon opiskelijanplanttu, vaikka opiskelija ja koti-isä tällä haavaa olenkin. Lähes koko aikuisuuden kestäneen juoponuran lisäksi yksi pitkä ja ansiokas työura on jo takana ja uusi ehkä edessä. Elämässä ei pidä jäädä koskaan paikalleen. Se tästä tekee niin mielenkiintoista.

Jos tämäkin viesti katoaa, en voi vetää muita johtopäätöksiä kuin sen, että henkilööni kohdistunut ajojahti tapahtuu seriffin sallivien silmien alla ja kenties jopa hänen toivomuksestaan. Niin tai näin, mielestäni hän on selvityksen velkaa.

..sua jahtaa, kirjoitin johonkin niin.
        Tämän viestiketjun aloittajana toivottelin vain aurinkoista kesää kaikille ja niin ollaan taas sotatantereella.
        Älä lannistu vaan jatka samalla tavalla.
        Minä ainakin tykkään mielipiteistäsi ja uskon että monet muutkin.
        Mukavaa viikonloppua, meitsi palaa palstoille maanantaina.

• aahoohoo

sinä oo mikään lempeä ja pitkämielinen, mies kenties, mutta niin karvaan katkera kun hapanmarja.

Mun on helppo "laskeutua" palstan tasolle kun en pidä itteni yhtään sen tärkeempänä kun muitakaan. Sinä sitä vastoin uskot että maailma pyörii sun pienen napas ympärillä.

aahoohoo kirjoitti:

sinä oo mikään lempeä ja pitkämielinen, mies kenties, mutta niin karvaan katkera kun hapanmarja.

Mun on helppo "laskeutua" palstan tasolle kun en pidä itteni yhtään sen tärkeempänä kun muitakaan. Sinä sitä vastoin uskot että maailma pyörii sun pienen napas ympärillä.

Nyt voisit sitten vaikka kertoa tuon toisen ketjun 50-vuotiaalle naishenkilölle, miten sinusta on tullut noin raitis, kohtelias ja tyyni.

Jos tämä palsta on teidän mielestänne virtuaalinen auttava puhelin, niin Herran tähden auttakaa, kun ihminen sitä apua anoo, älkääkö pyörikö siinä *omassa* loppumattomassa raittiussairaudessanne päivästä päivään.

• sun..

piti olla leipätaikinan teossa joku aika sitten.

• suuri filosofi

Matti Nykänen on sanonut:

Elämä on ihmisen parasta aikaa.
      Ja se on fifty-sixty, että jokainen chanssi on mahdollisuus. :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      29
      2377
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1503
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      1199
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1193
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe