Hei!
Voisitko katsoa minulle tulevaa?
Nyt on ollut jo pitkän aikaa aika rankkaa ja painostavaa, ihanjo koulun ja työnkin puolelta. Rakkautta en edes uskalla enää toivoa osakseni. Ei ole kahteen vuoteen näkynytkään ketään,josta voisi itselleen kuvitella.
Voisitko siis katsoa ainakin sitä rakkaus puolta. Lisäksi töiden saanti tulevaisuudessa (kun valmistun 2007 keväällä) mietityttää. Alueellani ei vain tunnu olevan töitä.
Sydämellisesti kiitoksia, jos viitsit minulle katsoa.
Tihkuva sydän
Sorma
2
98
Vastaukset
- Sorma
sellaiselle alalle, että töitä on todella vaikea saada sieltä missä asut.Mikäli et keksi jotain omaa juttua.en kumminkaan näe sinua yrittäjnä.
sinulla on paineita koulusta.Oletmennyt siitä ns. harmaasta kivestä läpi. se on kumminkin verottanut voimiasi, vaikka olet onnistunutkin hyvin.jokin harrastus tai muu irrottautuminen opiskelusta suotavaa.Vielä seuraavan vuoden jaksat, mutta sitten on aika hellittää.pieni lomajakso ei olisi ollenkaan pahitteeksi, se on jopa suositeltavaa,ja tarkoitan todellista lomaa vähintään 2 kk. sen jälkeen jaksat etsiä töitä ja näkisin muuton tulevan ajankohtaiseksi pian sen jälkeen. tosin ala jolle valmistut, ei ole ainut mihin kykenet, mieti sitä vaihtoehtoa kans.Älä ota paineita muiden toiveista ja sanomisista.elämäsi on sinun, elä se niinkuin itse haluat ja parhaaksi koet.sinun ratkaisusi eivät ole ehkä lähipiirin mieleen, mutta älä siitä välitä.tee niinkuin itsestäsi hyvältä tuntuu.
Elämä selkiytyy ja rauhoittuu siitä pikkuhiljaa ja kyllä se rakas löytyy myös aikanaan. asustelet siellä täällä ja tapaat ihmisiä, mutta sitten se rakkaus löytyykin "kotinurkilta"- Tihk.Syd.
Kiitos...
Mutta mitä muuta osaisit kertoa tästä "kotinurkilta" löytyvästä miehestä?
tunnemmeko jo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958