Mun tietokoneella ei toimi Habbo Hotel. Olen yrittänyt monta kertaa saada sen toimimaan. Olen käynyt kaverini(ei enää ole kaverini)tietokoneella habossa. Minulla on ollut kolme habbo tyyppiä, mutta mikään niistä ei toiminut enää kolmannella kerralla, kun yritin käyttää niitä.(salasana tai tunnus oli muka väärä)Joten jouduin tekemään kaksi kertaa uuden tyypin. Miten saan Habbo Hotellin toimimaan
Habbo Hotel ei toimi
11
784
Vastaukset
- fgdfgfdgdg
Koklaa tehä uus ukko taas....???900 89 890
- 7-päivää
Habbopaljastus: olen kuullut, että habboon tulee uusi kama, ja virheet johtuvat siitä. Voit lähettää habbolle palautetta, ja he voivat auttaa asiaasi!
- Hobbo Hotel-fani
Siis aina kun yritän mennä Habbo Hotelliin siinä lukee: Etsi liitännäisiä! Eikä se silti toimi, vaikka
olen monta kertaa etsiny ne liitännäiset! - atte.s
vastaus:siksi se ei toimi koska teet liia vaikea saliksen tai nimi on väärin kirjotettu
- Hobbo Hotel-fani
Kun painan nappulaa: "astu sisään" en pääse habboon. Eli Habbo Hotel ei toimi tietokoneellani!!!!
- pollari-mikko
Onko tietokoneellesi asennettu macromedia shockwawe player? Jos ei löydät habbon etusivulta linkin sen imurointiin. Mikä selain sinulla on? Mozilla Firefox?
- onko??
Onk sul Mozilla Firefox koneel?
- Habbo Hotel-fani
On minulla, mutta olen kokeillut habboa myös explorelilla, mutta ei toimi!!!!!!!!!!!
- Viiltäjä-Jack
Habbo Hotel-fani kirjoitti:
On minulla, mutta olen kokeillut habboa myös explorelilla, mutta ei toimi!!!!!!!!!!!
Firefox on kaksi kertaa parempi kuin explorer.
Vähemmän virus-vaaraa ja muutenkin. - omistajo
Viiltäjä-Jack kirjoitti:
Firefox on kaksi kertaa parempi kuin explorer.
Vähemmän virus-vaaraa ja muutenkin.Niin Mozilla on parempi! Onk sul se Viiltäjä-Jack? mul on!
- Habbo-fani
moi =P haluaisin autaa jos voisin mutta minä en ole mikään habbo ekspertti =P mutta.. sähän voisit kysyy vaikka isältä tai joltakin aikuiselta että minkälainen kone teillä on ja sitten voisit yrittää ottaa selvää miksi habbo ei toimi juuri sinun koneesasi... :P toivottavasti onnistut! T. habbo-fani/ehkä sun uusi ystävä? =P P.s. pidän sulle peukuja että habbo toimii :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027