Olen muutaman kaverin kans lähössä Bulgariaan ja mietittiin kumpaan kannattaisi lähteä? Kummassa paremmat ravintolat, kummassa enemmän asukkaita, kummassa parempi bilettää, kummassa enemmän tekemistä, kummassa paremmat kaupat jne? Mielipiteitä kummassakin käynneiltä kaivattaisiin
SB vai Kultahietikko?
4
1053
Vastaukset
- heitit !
Jos haluaa vain bailata ja nukkua rannalla, Sb riittää siihen tarkoitukseen.
Ainoa nähtävyys lähistön Nessebar on katsottu kahdessa tunnissa, joskin kestää useamman käynnin ja iltaisin on mukava ja tunnelmallinen, ja turistejakaan ei ole niin paljon.
GS on viihtyisämpi ja monipuolisempi ja sen lähellä on monta retkikohdetta, mm. Varna, Bulgarian kesäpääkaupunki, loistava ostos- ja terassikaupunki, kymmeniksi lomiksi. Ei lopu kesken mikään. - heinäkuussa
olen käynyt molemmissa paikoissa ja itse pidän paljon enemmän kultahietikosta(olen 25v naispuolinen)SB on mun mielestä ehkä hiukan nuoremmille tai ainakin siellä tuntuu olevan runsain mitoin 18 kesäisiä...hietikolla baareja riittää ja tekemistäkin ja vielä kun varna on ihan vieressä ja vesipuisto!hietikolta tosiaan löytyy kapakoita jokaisen makuun..laidasta laitaan löytyy, karaokesta tranceen...eli sinne, suosittelen;)
- Sean1
Ai siis SB on oikeastaan pelkkään biletykseen ja muuta tekemistä ei juuri ole. Itse ollaan tämmönen 23-24v jamppaseurue lähössä ja meinataan kyllä bilettääkikin mutta muutakin olisis toki kiva tehä ja tälläiseen lomaan kultahietikko on siis paree? Mites ravintolataso noin ruoan puolesta on näiden kahen paikan välillä?
- heinäkuussa
Sean1 kirjoitti:
Ai siis SB on oikeastaan pelkkään biletykseen ja muuta tekemistä ei juuri ole. Itse ollaan tämmönen 23-24v jamppaseurue lähössä ja meinataan kyllä bilettääkikin mutta muutakin olisis toki kiva tehä ja tälläiseen lomaan kultahietikko on siis paree? Mites ravintolataso noin ruoan puolesta on näiden kahen paikan välillä?
juu, hietikolla on mun mielestä enemmän tekemistä, toki biletys sielläkin ykkösenä!ruokapaikat aika lailla samanlaisia..löytyy oikeestaan kaikkea...paikallista, hampurilaisii, kiinalaista...molemmat kylläkin(SB ja hietikko)aikamoisii turistirysiä...jos jotain nähtävyyksiä haluaa, niin varnaan tai lähiseuduille..retkiäkin tehdään, jollei omatoimisesti halua seikkailla..;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828