Miten

kiinnität

alkuvaiheessa ihastuksesi huomion? Hyviä vinkkejä jakoon...

5

904

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahtaamalla

mahdollisimman paljon..

• kiinnostusta

Naisista en kyllä sano mitään. Mä en kiinnitä alkuvaiheessa enkä missään vaiheessa huomiota tai ainakaan mua ei kukaan mies koskaan huomaa. Koko ajatuskin kuulostaa täysin omituiselta. Siis pitäiskö mun nousta pöydälle tanssiin ja laulaa kovaan ääneen jotakin, ja huitoa ja heilua kuin ampiainen surraisi ympärillä. Mun jakeluun ei ole vielä tähän ikään mennessä mahtunut muu kuin että miesten huomiota ainakaan positiivista ei saa kuin ulkonäöllä ja sit jos mies kiinnostuu, niin muusta saa viis veisata, aivan sama mitä tekee tai jättää tekemättä. Ne ihmiset jotka haluaa kiinostua vähän muutenkin kuin et miten paljon sä näyttelet itseäsi ulkoisesti, ei kiinnostu mistään, jos niillä ei kolahda joku selittämätön, minkä olemassaolo toisilla on ja toisilla ei.
      Ei kiinnostusta voi mun mielestä tehdä mitenkään. Se joko on tai ei ole. Useimmiten tuo huomionhakuisuus vaan takaa sen, että toinen ottaa jalat alle.

Ja nekin, jotka on sen parinsa löytäneet ei kyllä ole tehneet mitään temppuja. Ei mulla kyllä ole mitään käsitystä siitä, miten kukaan voisi koskaan musta kiinnostuakkaan, kun ei ole kiinnostunut tein mitään tai olin tekemättä.
      Se vain on niin, että toisista kiinnostutaan ja toisista ei. Ei siinä millään huomionhakuisuudella ole merkitystä. Niistä joista kiinnostutaan kiinnostuu monet ja niistä joista ei kiinnostuta, ei kiinnostu kukaan.

• Orange oranki

no must ei kans yleesä kiinostu ku ne tyypit, joihin mä en tunne vetoa. ku rupeen ihastuu johonkin tiiän tasan tarkkaa et se on yks puolista ja en tee asian etee mitää.
        mut nyt tää on ruvennu ottaa pattii ja oon alkanu kohentaa itteeni ja psyykata että en ois niin matala mato ain ku joku ihana mies on näkösäl. ulkonäkö kyl on tärkee asia, mut ainaki jos ite pitää itteää rumana, nii muutki pitää.
        joo, ei mitkää temput sit enää tepsikkää, ku on jo ihastunu mut ennen sitä voi aina viritellä vaik mitä.

• mut ei voi mitään
        Orange oranki kirjoitti:

no must ei kans yleesä kiinostu ku ne tyypit, joihin mä en tunne vetoa. ku rupeen ihastuu johonkin tiiän tasan tarkkaa et se on yks puolista ja en tee asian etee mitää.
        mut nyt tää on ruvennu ottaa pattii ja oon alkanu kohentaa itteeni ja psyykata että en ois niin matala mato ain ku joku ihana mies on näkösäl. ulkonäkö kyl on tärkee asia, mut ainaki jos ite pitää itteää rumana, nii muutki pitää.
        joo, ei mitkää temput sit enää tepsikkää, ku on jo ihastunu mut ennen sitä voi aina viritellä vaik mitä.

no jos on ruma, niin silloin tietty kaikki pitää rumana ja kaunista kans kauniina kun nehän tosiaan näyttää siltä, ei se ole sen monimutkaisempaa. Eikä ulkonäkö ole mistään ajattelusta kiinni pätkääkään. Ja totta se on, et kyllä sen vaistoo, milloin ei kannata tikkua ristiin laittaa, jos on ykspuolisesti kiinnostunut. Se vaan lähinnä pahentaa tilannetta kokonaan. Ei naisten kannata ihastuakaan ykspuolisesti. Oikeestaan ne potentiaaliset ehdokkaat on vain niitä jotka kiinnostuu, muihin tuhlaa käytännössä vain aikaansa ja hermojaan.
        Mut ei se sitä ollenkaan tarkota ettei olis psyykannu itteensä tai koittanut kohentaa jos ei kukaan kiinnostu. sitä katsos ei voi selittää. Sit siihen tulee lisäks kaikki kemiat sun muut sopat.
        Ja mitä sä tarkoitat sillä virittämisellä vaikka mistä? Auttaaks ne nyt silti yhtään mitään. Ei miesten kiinnostusta voi saada jos sitä kiinnostavuutta ei jotenkin sisäsyntyisesti ole.
        Sen kyllä jokainen nainen itse tietää onko se kiinnostava vai se ei-kiinnostava ihminen. Sekin on hyvin yksinkertaista. Niiden ei-kiinnostavien ei auta tehdä yhtään mitään, ja niiden kiinnostavien ei tarvitse tehdä yhtään mitään.

• pudottelet kaikenlaista

-lautaspino
      -lasiteline
      -tippaleipä tarjotinlinjalle ...

Varmasti huomataan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      19
      2815
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2631
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      24
      2343
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1163
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe