Peruskoulun loppu... :(

pikkuhaukku

Mä en kestä! Mä en halua jättää yläastetta. En halua mennä mihinkään lukioon. En kuitenkaan saa kavereita ja vietän kolme vuotta jossain nurkassa kyhjöttäen, mahdollisimman kaukana muista. Kaikki kaverit lähtee muualle. Olis varmaan pitäny laittaa sama lukio ykköseks, kun mun paras kaverikin laitto, mut laitoin sen neloseks. Mua jännittää... Tosin, siellä lukiossa, minne hain, on yks mua nuorempi poika yläasteella (samassa rakennuksessa), joka on mun kaveri, mut tuskin se nyt mun kaa on... Ja kun täytyy tehä jotain ryhmätöitä, tuskin kukaan haluu tämmöstä tyttöö samaan ryhmään. :( Mua pelottaa oikeesti lähtee pois. Ja yläaste on ollu mun elämän parasta aikaa ja sekin loppuu lyhyeen. Ja saankohan koskaan kunnon työpaikkaakaan... Joo, mut sitä nyt ei kannata miettiä vielä. Kellään samanlaisia ajatuksia?

11

4048

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedätkö, olisin itse saattanut kirjoittaa tuon saman viestin ysin lopussa.
      Ajattelin etten saa kavereita, jään yksin jne. Ajattelin että yläaste oli elämäni parasta aikaa. Mutta toisin kävi! Kavereita vain löytyi sittenkin ja nyt olen ehdottomasti sitä mieltä että lukio oli elämäni parasta aikaa! (vielä 4. vuosi edessä, mutta lukion tähän astiset vuodet jokatapauksessa)

• tiina the panic girl

Mulla on ihan sama tilanne! Olen jo nyt ihan paniikissa, kun kesäloman jälkeen odottaa uusi koulu (lukio), jossa ei ole ketään tuttuja. Olen yleensä tosi sosiaalinen, iloinen ja mukava, mutta minulla on paniikkihäiriö, joka pääsee varmasti loistamaan ekana päivänä. Että sinne vain nolaamaan itseäni...

• lukiosta

tuutte tajuamaan lukioon mennessänne, että onpa yläastelaiset vielä henkisesti kehittymättömiä tapauksia. tekee ihan pahaa kattella niitä samassa rakennuksessa.. yhhh..

• perus koulu ohi on

mullakin loppuu muttei sitä kanna murehtia kyllä aina kamujaa löytyy ja eikös se oo sun elämäs sä teet mitä teet et sitä mitä kaveris tekee
      kyllä mullakin tulee ikävä kavereita mutta se kuuluu asiaan

• Ole vain oma itsesi ja varmasti sinulla on pian taas uusia kavereita ja kaikki järjestyy ja paineet tasaantuvat :p Ja varmasti hoidat asiasi hyvin, olet fiksu tyttö ja pärjäät kyllä :)

• lukiolainen.....

Ajattele positiivisesti, saat uuden alun ja uusia kavereita. Aivan varmasti kunhan et mene aivan sinne nurkkaan nyhjöttämään.

• Anonyymi

ich bin

• Anonyymi

Jou jou veljet ketääi viel 2021

• Anonyymi

onha tääl :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onha tääl :D

Entä 2022?? Onko ketää??

• Anonyymi

Työtön kannattaa olla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe