LORDIN MAINOSTEMPPU! LORDI TIESI JO ESITTÄESSÄÄN PYYNTÖÄÄN SAADA PYSYÄ MASKIN TAKANA MAHDOTTOMAKSI.
KUKA OIKEASTI KUVITTELISI TUOSSA ASEMASSA VOIVANSA PYSYTELLÄ JULKISUUDELTA TUNNISTAMATTOMANA SIVIILISSÄ? hÄH! KÄYTTÄKÄÄ PÄÄTÄNNE!
SEISKA TEKI LORDILLE PALVELUKSEN, JA LORDIN ASEMA ON SUUREMPI KUIN JUMALALLA.
JA TE RAUKKAPARAT MENITTE TÄHÄN HALPAAN! VOI TEITÄ TOLLOJA SUOMALAISIA. EIKÖ JO HÄVETÄ?
BOIKOTOIKAA LORDIA!
11
511
Vastaukset
- turvokki
Totta, kerrankin fiksu viesti.
- näin on
Ovela mainoskikka lordilta ja ilmainen sellainen.
Ilman että Lordi maksaisi penniäkään, niin pysyy otsikoissa.
Teinixit eivät vain tätä tajua.- Kerää rahat
Jotta saa koodattua teille uuden rootkittikopionestäjän.
- Juuri näin!
Lordi ei olekaan mikään tyhmä tahvana!
- Mukavampi lukea
Eikö itseäsi hävetä syytää tällaista paskaa meidän luettavaksi?
- joka sana
että ei sen kummempaa. Otahan sinäkin ne laput pois silmiltä. Valkenee sitten sinullekin reaalitilanne.
- on minulla
joka sana kirjoitti:
että ei sen kummempaa. Otahan sinäkin ne laput pois silmiltä. Valkenee sitten sinullekin reaalitilanne.
ollut selvillä alusta lähtien.
- tiedätkö,
on minulla kirjoitti:
ollut selvillä alusta lähtien.
että paholainen ei puhu koskaan totta, se valehtelee. Pirunmerkkiä sinullekin on näytetty, ja koko Suomen kansalle! Sori, että olet mennyt halpaan, tähän muiden vähä-älyisten joukkoon.
- Kukaan ei minua kusettanut
tiedätkö, kirjoitti:
että paholainen ei puhu koskaan totta, se valehtelee. Pirunmerkkiä sinullekin on näytetty, ja koko Suomen kansalle! Sori, että olet mennyt halpaan, tähän muiden vähä-älyisten joukkoon.
Idiootteja riittää maailmassa.
- tosi on
menimme taas vipuun.
- Isäsi
Pois nyt täältä pyörimästä, sulla on karkkipäivä. T. Isäsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954