Mitä avuksi kutiseviin korvakäytäviin ? Topsilla avittaminen tekee ne kipeiksi.
Kutisevat korvat
4
2872
Vastaukset
- pinnoilla
On mikroskooppista sienikasvustoa. Se aktivoituu ainakin meikämiehellä suihkun tai
saunan jälkeen aivan sairaasti, kutisten sikanaan.
Löysin sattumalta hyvän keinon millä kutina asettuu nopeasti.
Kostutan sellaist reilun kokoista pumpulitukkoa Nizoral shampoolla.
Hölvään sillä korvakäytävät. Joku voi sanoo; so so boy. Omatpa ovat korvani.
Kutina on niin hirmuinen. Haittavaikutuksia en ole havainnut vuosien käytölläkään.
Kutina lieventyy melkein heti. - bamboocha
Se kaiketi tulee korvakäytävien kuivuudesta. Mulla alkaa hilseillä oikein kunnolla, jos kaivan niitä topseilla. Sain lääkäriltä niihin tippoja ja se auttaa jo päiväs parissa.
- apua
Apteekista saa Ceridal lipolotionia. Sitä saa korvakäytävään suihkauttaa. Lisätietoja: http://www.ceridal.com/. Ainakin mulle tuonut avun kutiseviin korvakäytäviin.
- ärsy
apua kirjoitti:
Apteekista saa Ceridal lipolotionia. Sitä saa korvakäytävään suihkauttaa. Lisätietoja: http://www.ceridal.com/. Ainakin mulle tuonut avun kutiseviin korvakäytäviin.
Minut tuo kutina meinaa viedä hulluden partaalle aika ajoin. Toi ceridal-temppu ei ainakaan mulla henk. koht. auttanu. Jos jotain, niin pahensi asiaa sillä kutinan lisäksi korvat tuntuivat todella epämiellyttävän öljyisiltä lopun päivää. Topsilla ei kannata hirveasti mennä heilumaan korvakäytäviin ainakaan kovin syvälle. Saattaa pahimmillaan työntää vahan tulpaksi syvälle käytävään ja alentaa jopa kuuloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096386Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M883991L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa393335TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72730Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6121307Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55713- 61699
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193698- 8695
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47689