isyyden tunnustus

nakero

Millaisia kokemuksia teillä on isyyden tunnustamisesta? Oliko läpihuutojuttu vai tukala tilanne?

6

4836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin meillä

      Mikäli asia on selvä, että olet lapsen isä,etkä sitä epäilekään, niin asia on ihan läpihuutojuttu, tätsky tekee paperin ja se siitä.Mutta mikäli on aihetta epäillä,niin isyystesti tietenkin vie oman aikansa ja jos yhtään epäilet asiaa, niin meillä ainakin suositeltiin testin tekemistä, ihan sen takia, että tulevaisuudessa epäilys voi vaikuttaa lapsen ja isän väleihin epäsuotuisasti.

    • tunnustamaton

      joko myönnät tai kiellät ei sen kummosempaa itse kielsin kun muksu oli tumma ihoinen, ei tuo sossutanttakaan vastaan laittanut. totesi vain : maksaja se on tällekkin löydettävä

    • 2 tunnustusta

      Ensimmäisellä muksulla oli ihan läpihuuto juttu, kaikki meni hyvin, toisen lapsen kanssa sossutäti piinasi ihan että mies sai melkein raivarit (samaa voi sanoa äitikin) kun tenttasi oletko varma?oletko ihan satapros varma?oletko varma ettei ole pettänyt?oletko varma ettei pikkujouluissa tms (lapsi sai alkunsa pikkujoulujen aikoihin)?kyllä siinä alkaa hermostumaan kun toinen melkeinpä pakottaa epäilemään vaikka pettämistä ei ole IKINÄ meidän perheessä ollut..prkl...

      • PikkuTeemu

        Meillä testi tehdään kyllä, kun ilmeni että eukko oli antanut pari viikkoa ennen meitin seurustelua jolleen toiselle


    • ä84 ja t06

      Tunnustus on läpihuutojuttu, jos pari on asunut yhdessä ennen kuin lapsi on saanut alkunsa. Me muutimme yhteen vasta pari kuukautta ennen vauvan syntymää, jolloin kysyttiin moneen kertaan, onko varmaa. Oikeastaan vain minua tentattiin, mieheltä varmistettiin vain, että uskooko hän olevansa vauvan isä..

    • vain

      Kyllä on meidänkin iskällä ollu tukalat paikat ensimmäisen lapsen kohdalla kun piti tunnustaa, eikä oltu vielä naimisissa, kaikenlaisia kauhujuttuja on kuultu... Mutta äskettäin sain tietää, että lastenvalvojilla on olemassa joku ikivanha paperi joka on laadittu toosi kauan sitte, minkä mukaan niiden täytyy sitten tenttailla niitä uskomattoman typeriä kysymyksiä. Viksut ja ajantajuiset valvojat jättää kyselemättä, ja ne loput sit aiheuttaa näitä elinikäisiä traumoja tuoreille isille... Moni on myöntäny, että se ohjeistus on "vanhahtava", mutta kukaan ei ole sitä lähteny muuttamaan. Eli peukut pystyyn että sujuu sulavasti, mutta vaikkei sujuiskaan, niin ei se täti oikeasti epäile ettei olis oikea isä tunnustamassa, se vaan viilaa pilkkua ja kyselee kun on kerta käsketty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe