E.K.

miksi näin?

Hei!
Milloin saan vierelleni miehen, joka rakastaa ja minä häntä? Olen tunnekylmässä liitossa, monta vuotta on ollut yksinäistä. Tahtoisin asioiden muuttuvan, mutta asiat junnaavat paikoillaan, enkä osaa irrottautua. Tuntuu, että jotkut ihmiset lähtevät jo pienestä vastoinkäymisestä. Minä vain en, vaikka tätä on kestänyt kauan. Miksi näin?

2

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E.K

Hei takaisin Sinulle !

Haluat tietää milloin saat vierellesi miehen joka rakastaa Sinua ja jota rakastat. Oleellista on se, haluatko nykyisen miehen muuttuvan sellaiseksi jota kohtaan voi ilmaista tunteitaan ja joka näyttää tunteensa --- VAI--- haluatko lähteä liitosta pois etsimään uuden kumppanin jota rakastaa vastarakkautta saaden?

Tahdot siis (ilmeisesti jo pitkään olet toivonut) muutosta asioihin. Irrottautumista on estänyt juuri tuo ettet ole ihan vielä hahmottanut onko todellakin "peli pelattu" miehesi kanssa. Vai olisiko mahdollisuus johonkin uuteen tässä liitossa?

Jokin teitä kahta on yhdessä pitkään pitänyt.
      Mikä?
      Kontakti/Kommunikointi on jotenkin jumissa sinun ja miehesi välillä. Sinun on selvitettävä ,itsesi takia, löytyykö syitä yhteiseloon vai ei. Mistä puutuminen johtuu, välinpitämättömyydestä vai mistä?

Avioliittoasioissa neuvominen on hyvin-hyvin vaikeaa, varsinkin kun tunteita on aina pelissä puolin ja toisin (vaikkei ulospäin siltä näyttäisi).
      Jotkut aviomiehet voivat olla ok, mutta sydänystäviksi heistä ei yksinkertaisesti ole.
      Mistä yksinäisyydessäsi on kysymys? (Näen sinut pidettynä ja rakastettuna ihmisenä, ihmettelen tuota yksinäisyyden tunnettasi)

• miksi näin?

Hei ja kiitos!
        Mikäkö on pitänyt yhdessä? Se, että käytäntö pelaa, "kehykset" ovat kunnossa. En rakasta miestäni, en tiedä yksiselitteisesti miksi. Mutta kuitenkin toisaalta on helpompi olla tutussa tilanteessa (yli 20 v.), mutta toisaalta on kauhea ahdistus koko ajan. Sielu tai jokin huutaa koko ajan että EI!!!! Läheisyyttä ei ole ollut pariin vuoteen. Tiedän, ettei hän muutu, enkä enää haluakaan, olen tietoisesti kylmettänyt itseni. En halua olla aina se osapuoli, joka tekee aloitteen joka asiassa. Yksi asia, joka on estänyt lähtöni, on rahatilanne, se, että pärjäänkö. Ystäviä minulla on ja he jaksavat kuunnella. Lapsikin minulla on.
        Nyt pelkäänkin, että kohta repeän lopullisesti, saan jonkin sairauden tai sekoan henkisesti, ellei tähän tule muutosta. Siksi kyselinkin, onko vielä rakkautta tulossa, sillä siinä mielessä olen suunnattoman yksin. Haluaisin vielä sen kainalon...edes haave, jota odottaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      44
      2915
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2691
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      1884
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1523
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      72
      1041
    Aihe