KIELTO / selvityspyyntö Aller Julkaisut Oy

ei kun postiin

Lähetä alla oleva tiedustelu 7 Päivää lehden julkaisijalle!

Vastaanottaja: Aller Julkaisut Oy / Asiakaspalvelu
Pursimiehenkatu 29-31 A
00150 Helsinki

SELVITYSPYYNTÖ

Pyydän teitä lähettämään minulle kirjallisen selvityksen, josta ilmenevät seuraavat tiedot (henkilötietolaki 26 § ja 28 §):

- Kopio kaikista hallussanne olevista minua tai perhettäni koskevista tiedoista.
- Mistä olette saaneet yhteystietoni ja mitkä ovat henkilörekisterinne
säännönmukaiset tietolähteet
- Mihin henkilörekisterinne tietoja käytetään ja säännönmukaisesti luovutetaan.

Pyydän teitä lähettämään minulle selvityksenne yhteydessä kopion henkilötietolain 10 § tarkoittamasta rekisteriselosteesta kaikista rekistereistänne, joissa on tai on ollut minua koskevia tietoja.

Kiellän minua koskevien tietojen käsittelyn tai luovuttamisen suoramainontaa, etämyyntiä tai muuta suoramarkkinointia, mielipide- tai markkinatutkimusta taikka muita näihin rinnastettavia toimintoja varten. Kiellän teitä käsittelemästä minua koskevia tietoja, paitsi siinä määrin, kuin on välttämätöntä tämän selvityksen tekemiseksi ja tietojen käsittelykiellon toteuttamiseksi. Pyydän teitä vahvistamaan tietojen käsittelykiellon kirjallisesti selvityksenne yhteydessä (henkilötietolaki 19, 29 ja 30 §).

Henkilötietolain 26 § mukaan yllä olevat tiedot on annettava salassapitosäännösten estämättä ja maksutta. Henkilötietolain 28 § mukaan tiedot on annettava ymmärrettävässä muodossa ja viivytyksettä. Henkilötietolain 28 § mukaan tarkastusoikeuden epäämisen veroisena pidetään sitä, jos ette ole kolmen kuukauden kuluessa tämän kirjeen vastaanottamisesta toimittanut minulle tässä kirjeessä pyytämääni selvitystä.

Jos kieltäydytte antamasta pyytämiäni tietoja, velvoittaa henkilötietolain 28 § teidät antamaan tästä kirjallinen todistus, jossa mainitaan myös ne syyt, joiden vuoksi tarkastusoikeus on evätty. Henkilötietolain 29 § velvoittaa teidät ilmoittamaan tiedon korjaamisesta muun muassa tietojen käsittelykiellon osalta niille, joille olette luovuttaneet tai joilta olette saaneet henkilötietoni. Ellette hyväksy vaatimustani tiedon korjaamisesta, on teidän annettava kirjallinen todistus, jossa on mainittava myös ne syyt, joiden vuoksi vaatimustani ei ole hyväksytty (henkilötietolaki 29 §).

[aika ja paikka] [allekirjoitus ja nimen selvennys]

2

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on postitettu

Kiitos hyvästä ideasta!! Toteutuskelpoinen kepponen...

• muillekin

Helppo kopioida... postiin maanantaina...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1216
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      91
      1209
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1050
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      905
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      803
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      778
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      732
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      13
      723
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      619
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      613
    Aihe