Piia mie oon ihan ihastunu sinuun!
Piia
15
1003
Vastaukset
- Homma
Niihän sitä miekiin.
- mie mies
ai sie kans Piiaan ihastunu...? Et kai vaan samaan Piiaan!!!
- eri kuitessii
Onhan niitä Piijoja palajon ,ehkä meillä on eri Piiat.
- mie mies
No mut tää Piia asusteloo kehä kolmosen sisäpuolel, tahi siinä tienoil :D
- ei ole
Tämä Piia ei asu... Ei rajoita kolomoset, ei ehki kehäkolomoset.
- Leijona
Minä tiedän. Rakkaus on IHANA ASIA.Toinen vaihe
Sinä olet olemsa.Kolmas vaihe sanaton.- mie mies
häh mikäs PiiaLeijona sie oot???
- mie nainen
minäkin olen ihastunut sinuun, olenkohan oikea Piia, asun kehä kolmosen sisällä =)ja olen vaalea.
- mie mies
Noh tuota, tumma mä oon, ja komea...? noh siihen en osaa sanoa, ehkä sä tiedät sen komeuden paremmin ;) Oletkohan sinä se suloinen olento jonka tänään näin?
- mie nainen
mie mies kirjoitti:
Noh tuota, tumma mä oon, ja komea...? noh siihen en osaa sanoa, ehkä sä tiedät sen komeuden paremmin ;) Oletkohan sinä se suloinen olento jonka tänään näin?
mitäs jos kuvailisit sitä "suloista" olentoa, jonka tänään näit?
- mie mies
mie nainen kirjoitti:
mitäs jos kuvailisit sitä "suloista" olentoa, jonka tänään näit?
tuota noin... hoikka vartalo, pituutta ei ole kovin paljoa, ja niin nätit kasvot ja kauniit silmät :)
- mie nainen
mie mies kirjoitti:
tuota noin... hoikka vartalo, pituutta ei ole kovin paljoa, ja niin nätit kasvot ja kauniit silmät :)
aika lähellä ollaan, tavattiinko ulkona vai sisätiloissa?
- mie mies
mie nainen kirjoitti:
aika lähellä ollaan, tavattiinko ulkona vai sisätiloissa?
sisätiloissa, korkealla.
- mie nainen
mie mies kirjoitti:
sisätiloissa, korkealla.
En ole se Piia, sisätiloissa kylläkin, mutta ruokakaupassa. Nyt pilasin sun huvit.
- mie mies
mie nainen kirjoitti:
En ole se Piia, sisätiloissa kylläkin, mutta ruokakaupassa. Nyt pilasin sun huvit.
no eipä tuo haittaa :) kivaa oli ajatuksella hieman leikkiä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041