Onko jollakin kokemuksia reliatecistä / shop.moottoripyörä.org. nimisestä liikkeestä? Näyttävät myyvän ajokamoja halvalla. Onko ollut pitkät toimitusajat ja miten onnistuu vaihto tarvittaessa?
Onko Kokemuksia
3
443
Vastaukset
- en tiedä
mutta renkaita olen sieltä tilannut ja jos löytyy varastosta, minkä olen aina tilatessani varmistanut, tilaukset ovat saapuneet aina muutaman päivän sisään. Hinnan olen maksanut aina tilauksen yhteydessä.
Mieluummin tietää mitä tilaa eikä ala venkuamaan.. säästää itseään ja heitä.... jos ei tiedä niin menee markettiin sovittamaan ja ostamaan.
Ei valittamista toistaiseksi kyseisen putiikin toiminnasta.- 750
Saappaat meinasin hankkia ja vähän mietityttää että jos ei koko osukkaan niin mites sitten toimitaan? Pitänee varmaan käydä ensin jossain liikkeessä sovittamassa ja jos eivät pysty samaan hintaan tarjoomaan niin tilaa sitten tuolta.
- tein niin
750 kirjoitti:
Saappaat meinasin hankkia ja vähän mietityttää että jos ei koko osukkaan niin mites sitten toimitaan? Pitänee varmaan käydä ensin jossain liikkeessä sovittamassa ja jos eivät pysty samaan hintaan tarjoomaan niin tilaa sitten tuolta.
että sovittelin messuilla ja tilasin reliasta. Sillain toimi hyvin... tämä siis ajokenkien kohdalla.. heh.. jäin kiinni... tosiaan... eli renkaiden lisäksi tilasin noi kengät. Takeista ja housuloista ei ole kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750