Oon todella tyytyväinen,kun luin jutun,et olvi on vetänyt mainoksensa pois lehdestä.Samoin matkatoimiston tekemään päätökseen.
ihan oikeen seiskalle
14
586
Vastaukset
- Enihoo
Kuka oli Katson päätoimittaja, joka erosi? Nyt siellä on puikoissa Seiskan entinen juorutoimittaja, jonka bravuurina ovat lukuisat kielioppivirheet. Huom! Tämä EI ole herja vaan vuosien mittaan todettu asia, jolle jopa ala-astelaiset lapset naureskelevat.
- 12345
haha,ihan oikein! tuskinpa Katsookaan kukaan tulee kaipaan..
- jos ei tulisi
12345 kirjoitti:
haha,ihan oikein! tuskinpa Katsookaan kukaan tulee kaipaan..
te ootte nyt unohtanut että seiskaa lukee yli miljoona ihmistä(siihen vielä tutut/kaverit ym. kyläilijät jotka selaa sen tuttujensa luona)ja katsoa varmaan suunnilleen sama että kyllä boikotoijat olette vähemmistö ja seiskaa ja katsoa kaipaisi puolet suomalaisista jos ne katoaisi.onneksi näin ei käy koska jos pitäisi seuraa tai apua lukea niin hyi hemmetti.
- onkin melkonen
jos ei tulisi kirjoitti:
te ootte nyt unohtanut että seiskaa lukee yli miljoona ihmistä(siihen vielä tutut/kaverit ym. kyläilijät jotka selaa sen tuttujensa luona)ja katsoa varmaan suunnilleen sama että kyllä boikotoijat olette vähemmistö ja seiskaa ja katsoa kaipaisi puolet suomalaisista jos ne katoaisi.onneksi näin ei käy koska jos pitäisi seuraa tai apua lukea niin hyi hemmetti.
laskukone siellä. Ja niitä kukaan jäis kaipaamaan, tulis kato parempilaatusta julkaisua tilalle!
- miten asia on
onkin melkonen kirjoitti:
laskukone siellä. Ja niitä kukaan jäis kaipaamaan, tulis kato parempilaatusta julkaisua tilalle!
voitko väittää että näitä lehtiä ei lue vähintään puolet suomalaisista?
- et voi sinäkään
miten asia on kirjoitti:
voitko väittää että näitä lehtiä ei lue vähintään puolet suomalaisista?
väittää että niitä lukee puolet suomalaisista. Todistustaakka katsos tässä tapauksessa ei olekaan minulla :)
- jos avaat silmät
et voi sinäkään kirjoitti:
väittää että niitä lukee puolet suomalaisista. Todistustaakka katsos tässä tapauksessa ei olekaan minulla :)
avaa kulta silmäsi niin tiedät että ilman seiskaa kaatuisi koko maa kun pari miljoonaa ihmistä haahuilisi päämäärättömästi.
- se on siis
jos avaat silmät kirjoitti:
avaa kulta silmäsi niin tiedät että ilman seiskaa kaatuisi koko maa kun pari miljoonaa ihmistä haahuilisi päämäärättömästi.
mikä pitää tätä maata jo pystyssäkin. No toivotaan sitten että pysyy pystyssä. Enhän haluaisi muuttaa Ruotsiin ;)
- parempi paikka
se on siis kirjoitti:
mikä pitää tätä maata jo pystyssäkin. No toivotaan sitten että pysyy pystyssä. Enhän haluaisi muuttaa Ruotsiin ;)
ne ei koskaan joudu häpeämään maataan toisin kuin suomalaiset jotka saa jatkuvasti mennä puskaan häpeemään.
- tita
Raha puhuu aina parhaiten,itse laitoin Elisalle mailia että kannattais harkita...kansa puhui
Lordin juhlaa odotellessa :)))- multkin kyselyn
mulla on 4 liittymää ja laajakaista elisalla. mutta onko kauaa? odottelen vastausta elisalta.
- Aleksi
Oli enemmän kuin suoraselkäinen veto sekä Olvilta ja Travellinkiltä vetää mainonta pois Seiskan piiristä!
Tästä lähtien tulee suosittua kyllä molempia firmoja enemmän kuin koskaan aiemmin! =D
Hyvä Lordi! Hyvä Suomi! Hyvä Olvi ja Hyvä Travellink!!!
Massassa on voimaa - kuten tämän boikotin johdosta olemme saaneet huomata! ;) - eikös stadissa
ainakin jotkut kiparit/kaupat vetäneet jo ko numeron poiskin..
- Aleksi
Näin olen kuullut, että osa Seiskaa myyvistä puljuista on vetänyt koko numeron pois markkinoilta. Kiitos muuten myös Heille - kun äsken unohdin kiittää! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m994513Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513240
- 432932
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232156
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735