onko jollain muulla kuin minulla ollut tänään ongelmia kolumbus prepaid liittymän kanssa?en saa yhteyttä kehenkään puhelimitse en pysty edes asiakaspalveluun soittamaan vaikka puheaikaa kyllä vielä runsaasti jäljellä...!!!!
kolumbus prepaid liittymä
6
606
Vastaukset
- Kake
Koko vitun päivän yrittänyt soittaa ja ladata kolumbusta, jos johonkin saa linjan auki niin maksimi kesto noin 15 sekunttia...
- Ongelmia Viron päässä
Muistakaahan, että Kolumbus Prepaidin
toiminnasta vastaa Viron Elisa
(aik. Radiolinja Eesti), ja
Kolumbus Prepaid-liittymiestä
muodostettavat teleyhteydetkin
kulkevat sen järjestelmien kautta,
jossa on nyt ollut jälleen vikaa.
Pitäkää mielessä, että koska
Viro on yleensä pääasiassa
näissä mobiiliasioissa Suomea
jäljessä, ei palvelun toimivuutta
voida aina taata.
Tämäkin taas muistutti siitä,
että jos olisitte halukkaita
maksamaan liittymänne käytöstä
vaikka vain hieman enemmän
(vaikka ottamalla GoMobile
Prepaidin), niin saisitte
silti paljon varmemman
vaihtoehdon käyttöönne.- ja nyt suosittelet sitä
varsinainen tuuliviiri
- enkä varsinainen tuuliviiri
ja nyt suosittelet sitä kirjoitti:
varsinainen tuuliviiri
"Yleensä mollaat gomobilea
ja nyt suosittelet sitä
varsinainen tuuliviiri"
Luulet minua jokiskikin toiseksi,
sillä en minä ole erityisesti
yrittänyt GoMobilea mollata.
Tässähän GoMobile on vain yksi esimerkki,
sillä yhtä hyvä vaihtoehto, voisi olla
myös vaikka myös dna Prepaid. - Buahahaha
Ja miten helevetissä sää luulet että suomessa kolumbus pre-paid liittymillä soitetut puhelut nappais kentän jostain virosta, HÄ?!
Samoja tukiasemia ne kaikki käyttää ( Kolumbus, Kolumbus pre-paid ja elisa )
- Kyrpä
Saatanan paska koko kolumpus, robinson olis parempi nimi ku ei saa yhteyksiä kehenkään!Vittu ja sim korttia ei näy eikä kuulu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240