Apua,pliis!!

tiitu

Mulla tihentynyttä virtsaamisen tarvetta tai paremmin sanottuna tuntuu että on koko ajan virtahätä ja välillä lievää kirvelyä. Oireet kestäny jo yli vuoden, joskus on karkaillutkin, todella kovassa ponnistusessa. Oireitani on tutkittu keskussairaalassa; tehty virtsaputken tähystys, röntgenissä katsottu ettei rakkoon jää virtsaa ja munuaiset tutkittu. Koitettu sellasia DMSO-huhteluja, niistä ei ollut apua ja kokeiltu montaa eri lääkettä. Mistään ei ollut apua ja sanottiin vaan että ei ole muita keinoja ja kaikki on tutkittu. Syytä ei siis löytynyt, tämä on todella inhottavaa ja olen vielä nuori, koko elämänkö tätä joutuu kestämään!! Oisko kellään kokemusta tai jotain poppakonsteja(=apua luontaistuotteista)!!? Auttakaa pliis!

5

2091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiitu

niin selvyydeksi että mitään virtsatietulehdusta mulla ei ole, testit on otettu moneen kertaan ja puhdasta näyttää. Noita tulehduksia mulla oli useasti ennen kun tää alko ja lääkäri sanokin että rakko on tulehduksista ärsyyntynyt, mutta mitään konstia ne ei tiedä sen rauhoittamiseen!!

• Leo

Rohkeesti vaan vaipat jalkaan. www.metsapolku.com tai apteekista Tenan Slipit. Parhaat Suomessa saatavilla olevat vaipat. Rohkeesti vain, ei se elämä siihen lopu.

• tiitu
        Leo kirjoitti:

Rohkeesti vaan vaipat jalkaan. www.metsapolku.com tai apteekista Tenan Slipit. Parhaat Suomessa saatavilla olevat vaipat. Rohkeesti vain, ei se elämä siihen lopu.

kun oiskin noin helppoo, mut kun ei ne vaipat paljoo auta jos ei oo virtsan karkailuu, on vaan se jatkuva pissahähän tunne vaikka mitään ei edes tule.

• jees

Luontaistuotteista vois auttaa sahapalmu valmiste.Myös uretinista vois olla apua.Ne auttavaat pidentämään virtsaamisväliä.Saa luontaistuotekaupoista.Sahapalmu on tarkoiettu miehille, mutta se käy myös naisille.

• urheiluhullu

hei, tiitu! olen harrastanut aktiivisesti urheilua koko elämäni..muutamia vuosia takaperin huomasin treenatessani että virtsaa pääsee karkaamaan tai ainakin tuntuu siltä usein ponnistus tai nosto vaiheissa. Annoin asian olla ja valmentajani kertoi että se on ihan normaali kun ottaa huomioon että kroppani tärähtelee juostessa ja siitä johtuu että saattaa lirahtaa housuun kun treenaa. Gyne ehdotti joitain lantiopohjalihasten treenausta. Kyseistä minulle ei tapahdu kuin treenatessa ja nyt sit viimeisen vuoden aikana ongelma on siirtynyt seksiin. Vaikka kävisin vessassa juuri ennen rakastelua.. niin aina sitä jotenkin vain ilmestyy huipennusvaiheessa virtsaa vain valuu, johtuen usein siitä että kun rentoudun..todella noloa..ja joku vielä ihmettelee miksi naiset feikkaa orgasmin? itse tiedän oman syyni. Toivoisin niin pääseväni asiasta eroon..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      467
      4034
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1692
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1526
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1474
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1408
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1375
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1316
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1229
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1079
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1078
    Aihe