Mun poika tuli lomalle ja sen ois pitäny olla tänään klo 18 takaisin, mutta tuossa se näkyi kävellä viuhtovan humalassa äsken. Oisko mun pitäny ilmoittaa virkakunnalle, että hakevat sen, ennenkuin se tekee jotain rikollista. Ja jos ne sen pian nappaavat, niin saako se lisää kakkua vai joutuuko se putkaan tms. Kai se jonkin rangaistuksen saa. Nyt se varmaan piileskelee jossain ja juopottelee minkä ehtii. Vippas multa matkarahat aamulla 120 euroa. Matkaan menis jotain 50-60 euroa ja sanoi että saa lopuilla rahoilla linnassa tupakkia, kahvia yms. Sitäkin vielä kysyisin, että valehteliko se ? Eikö ne joudu ostaan tai saa mutkalippua kun lähtevät lomalle? Taitaa mennä ne vippirahatki kurkusta alas. Kai se sit valtion kyydillä pääsee sinne takas lusimaan ! Huoh !
Lomalla poika
4
800
Vastaukset
- Motorbreak
No kyllähän sellainen pitäisi tietysti ilmoittaa jos kerran tietää että kyseessä on vanki joka on jättänyt palaamatta lomaltaan, karkulaiseksihan hän silloin lienee luettavissa. Kyllähän sellainen on aina rangaistavaa, jos ei muuta niin varmaan lomat palanevat joksikin aikaa...sinänsä todella tyhmää, olisi varmaan kannattanut mennä aikataulujen puitteissa takaisin nimittäin jatkossa on varmaan erittäin vaikeaa päästä uudestaan lomalle, luulisin. Ikävää että vippisi taisi mennä ihan muuhun kuin sinulle annettiin ymmärtää.
- exvanki 1999
pillereitä, sitten ne pyllyyn aina sama kuvio huoh
- äityli
Tuskin se enää lomalle tuliskaan, kun pääsee jo parin kuukauden päästä pois. Kysyisin vielä, että huijasko se mua, kun sanoi ettei sillä ole menolippua. Ostetaanko sille lippu valtion varoista vai täytyykö sen ostaa se itse. Ja miten sillä ei olisi muka säästynyt rahaa, kun ei ole puoleen vuoteen käynyt lomalla. On avolaitoksessa ja tekee jotain sekalaisia putsari/tiskari hommia.
- taisi narrata
äityli kirjoitti:
Tuskin se enää lomalle tuliskaan, kun pääsee jo parin kuukauden päästä pois. Kysyisin vielä, että huijasko se mua, kun sanoi ettei sillä ole menolippua. Ostetaanko sille lippu valtion varoista vai täytyykö sen ostaa se itse. Ja miten sillä ei olisi muka säästynyt rahaa, kun ei ole puoleen vuoteen käynyt lomalla. On avolaitoksessa ja tekee jotain sekalaisia putsari/tiskari hommia.
kyllä ne antaa matkalipun lomalle lähtiessä Ja saa pientä palkkaa putsarin hommista.Ei muuta kuin tukkapöllyä kun tavoitat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495828Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella354243Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03520Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492741- 312554
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322498- 162408
- 432065
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025