Polkupyöräilijä voi olla kuka vain. Nykyään polkupyöriä kaupitellaan ihan joka marketin kulmalla ja porttikongeissa. Polkupyörä on siis hyvin helppo ostaa ja kokeilu aloittaa.
Polkupyöräilyyn voi kuitenkin helposti jäädä koukkuun. Polkupyöräilijää on vaikea tunnistaa, ellei hän ole juuri polkupyöräilemässä. Polkupyörän käyttöä ei haista, kuten alkoholinkäytön. Varoitusmerkkejä voivat olla rokulipäivät, ärtyisä käyttäytyminen ja käytöksen yleinen muuttuminen.
Ei pidä sortua ajatteluun "minun läheiseni ei polkupyöräile". Se voi olla asian kieltämistä.
Jos polkupyöräilyä on kestänyt jo pitkään, polkupyöräilykoukussa oleva saattaa käyttäytyä itsetuhoisesti, ja on ehdottomasti ohjattava hoitoon mitä pikemmin.
Pitempään polkupyöräilyä harjoittaneella saattaa olla useita ongelmia. Ketjuissa saattaa olla reikiä, satula voi olla päin persettä, renkaat voivat laahata maata, pinna on kireällä, tangosta voi puuttua tahti ja sitten vielä ottaa pumpusta.
Polkupyöräilijä kimpaantuu helposti sanoista "auto", "etuajo-oikeus", "typerän näköinen munakuppi", ja "jalankulkija".
Polkupyöräilijällä saattaa olla exhibitionistisia taipumuksia. Hän pukeutuu mielellään vaatteisiin jotka mukailevat strategisia elimiä.
Polkupyöräilijä käyttää yleensä aurinkolaseja, jotteivat verestävät silmät näy.
Jos polkupyöräilijä on polkupyöräilyn vaikutuksen alaisena, varo. Hän saattaa käyttäytyä arvaamattomasti.
Polkupyöräilijöiden uhreille on päivystäviä puhelimia, joiden kanssa voi keskustella, jos on sattunut tällainen valitettava kohtaaminen.
Mikäli mahdollista, ohjaa polkupyöräilijä aina hoitoon. Älä katsele murhenäytelmää sivusta
Kamalia vaaroja
Santa Feessä
2
259
Vastaukset
Urheilu & kuntoilu-otsikon alta. Tämä on "Alkoholi"-palsta.
- huumoria?
Ja laitapa tuon piip sanan tilalle alkomahooli, niin josko sitten menis jakeluun.
Tahallasko huttuilet?
Vai haenko kaupasta rautalankaa,että menis niinku sinne huumoriaivolohkoon?
Joo, joiltakin se puuttuu, huomattu on.
terveisin
nainen 49-v-joka laittoi palstalle vähän huumoria kaiken tämän kireyden keskelle:
Μια κακή δικαιολογία είναι καλύτερη από καµία. (Huonokin selitys on parempi kuin ei mitään.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437