Milläs ootte ystävät hyvät hiertäneet betoniliiman laatoitettavista lattioista, onko aivan järjettömän kova homma rahinakivellä?
Kph s wc 16 m2, Khh 10 m2, wc 2 m2, eli on jonkin verran hangattavaa...
Helppoja konsteja jos on tiedossa niin, kiitos vaan.
Betoniliiman irrotus
2
414
Vastaukset
- hiomaan
Rahinakivelläkin onnistuu, mutta kädet ja polvet puutuu.
Itse vuokraisin hiomakoneen timanttilaikalla 50 egee/viikonloppu. Varovaine pitää olla, ettei kone hyppää seinää vasteen. Kipsiseinään tulee reikä varmasti.
Seinän vierustat ja nurkat sitten rahinakivellä.
Neliöitä mulla oli tosin öpaut 160.
Tuo 28 m2 menee suht. helposti käsipelillä. Pehmusteet polviin, hengityksensuojain kasvoille ja kivi käteen. Yhden illan homma. Sitten lakaisu, imurointi ja primerit pintaan. Pölyä tulee paljon.- dfghjkl
Mulla oli vain kaksi neliötä, mutta kyseessä muutaman millin madallus. Yhden illan homma timanttiterällä kontallaan ja s---sti pölyä...
Hioisin varmaan vieläkin käsipelillä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760