Kivoin Poke 2006

Tsuidaduppa

Aina muistetaan mainita Porin baareista että kyllä oli kamala portsari, mutta koskaan ei tunnuta sanovan että joku oli mukava.

Siksipä gallup kysymys kuuluu:

1) Kuka on mielestäsi Porin mukavin portsari?
Perustella saa...

(ja tottakai saa ilmaista kuka on mielestäsi tylyin poke ja perustelut, josko ottaisi opikseen niistä...)

Kesän jatkoja vaan...

13

3563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • possu

Vanhiksen Matti.. aina iloinen ja puhelias! Masalle tämä paras-poke titteli kuuluu ehdottomasti.

• ????

aivan huippu äijä, heittää läppää ja hymyilee.. Lieneekö vaimon asiota, et Matti aina niin "iloinen"? ;)

• mama

Ei kaipaa perusteluja... ehdottomasti paras!

• babi

tietenkin montussa,se on muutenki hyvä paikka ja unski niin suloinen,hyvätuulinen!

• raksu
        babi kirjoitti:

tietenkin montussa,se on muutenki hyvä paikka ja unski niin suloinen,hyvätuulinen!

on ihan kusipää paikka ja poke,en pääse sisään vaikka olen selvinpäin,poke väittää et oon muka ihan nahat,saatana. en tiedä hyviä pokeja kunnen pääse muuallekaan.wanhaa mestariin pääsin sisään mutta eivät myyneet mitää ja jo kotvan kuluttua jouduin lähtemään. baarit joihin pääsen niin niissä ei ole pokeja koska ovat pikku kuppiloita,siellä savun usvassa joudun sitten iltani viettämään vaikken itse edes polta. kotona ei aina viitsi yksin juoda. matkustelen paljon.

• Lina
        raksu kirjoitti:

on ihan kusipää paikka ja poke,en pääse sisään vaikka olen selvinpäin,poke väittää et oon muka ihan nahat,saatana. en tiedä hyviä pokeja kunnen pääse muuallekaan.wanhaa mestariin pääsin sisään mutta eivät myyneet mitää ja jo kotvan kuluttua jouduin lähtemään. baarit joihin pääsen niin niissä ei ole pokeja koska ovat pikku kuppiloita,siellä savun usvassa joudun sitten iltani viettämään vaikken itse edes polta. kotona ei aina viitsi yksin juoda. matkustelen paljon.

DU:n Mikko saa myös täältä pojot! Vaikka onhan se Kukonkin yks poke aikas jees. ..nimeä en nyt saa päähäni., hmm.., lyhyet hiukset, joissa vaaleita raitoja. Oliskohan ollut Timo?!

• Sika isolla ÄSSÄLLÄ

kyl Mikko on munkin mielestä ihan kunkku poke, vaik olenkin urospuolinen ja heterokin vielä:) reilu jätkä, ei paljon turhasta sano, vaan sitten kun on jotain sanomisen aihetta. hiukset sillä tosin näkyy harvenevan, mut onhan se jo vanha mies...;) ja kun tos joku sanoikin, niin PK:n Timo on kans samaa maata. hyviä jätkiä molemmat. samaa ei voi sanoa PK:n tukka-taika old-timerista... tunnusta se, tukka: oot liian vanha. niinku biisissä sanotaan: get a hearcut, get a REAL job.

• just joo
        babi kirjoitti:

ei voi ärsyttävämpää pokee olla...mestarin masa on ok,tosi jees!!onhan niitä muitakin,aksu joka ollu ainaki 19...siin kans tosi reiska poke.

• .............=)

sami o paras....

• kkk

du:n mikko on ihan kingi ja vaakunassa jukkis on tosi kiva

• Honey Bunny 81

Kinossa on mukavia portsareita,en muista nimii!. huumorintajuakin löytyy toisin kuin eräiltä yllä mainituilta. Taitaa aivoissakin olla muutama kromosomi enempi kuin noilla muilla. Myös Ale pubissa on kiva poke!

• satulaan

tuo titteli vois mennä satula sepän pokelle Tonille,,,iloinen ja todella mukava tyyppi,,asiaksystävllien,hyvän illanjatkoja toivotellen kotiin "saattaa"

• katja

Hunterssissa on paras poke! En muista nimea, mutta hoikka mies jolla on hyvit lyhyet vaaleahkot hiukset. Aina yhtä mukava, moikkaa ja on kohtelias. Lisäksi huumorintajua löytyy, toisin kuin siltä isommalta kaljulta pokelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe