nukenheitto pisti miettimään..
outo
7
346
Vastaukset
- ips
heh..
- adsl2
Eipäs kirjoitella tupla viestejä.
en oo koskaa tykänny lapsista.
- Mai
Siinähän jäät sitten miettimään puimaan ajatuksias. Kannattais varmaan keskittyä olennaiseen.
- jjjjjjlllll
mietihän sinä sitä nuken heittoa niin me keskitymme lordin tukemiseen ja kannustamiseen, asia pihvi?
- ...
!!! Itse en katsonut keikkaa, mutta en tajua mikä haloo jostain nuken heitosta on syntynyt! Itselläni lensi pienenä parpit ja ponit kon olin purrut sormet ja varpaat ja korvat irti, olen sitten vissiin eläinrääkkääjä sun muuta... Hei haloo!
- kauhistunut!!
... kirjoitti:
!!! Itse en katsonut keikkaa, mutta en tajua mikä haloo jostain nuken heitosta on syntynyt! Itselläni lensi pienenä parpit ja ponit kon olin purrut sormet ja varpaat ja korvat irti, olen sitten vissiin eläinrääkkääjä sun muuta... Hei haloo!
Hei haloo vaan sullekin !! Oiskohan pikkusen eri asia pureskella LAPSENA irti millon mitäkin nuken osia jne. Eiköhän kuulu lapsen normaaliin uteliaisuuteen tunkea suuhunsa milloin mitäkin esineitä/leluja, ja niitä maistella ja pureskella,ja heitellä sitten sinne nurkkaan, kun kiinnostus lopahtaa..
Joo, eiköhän tossa esityksessä ollut nukke mukana demonstroimassa kappaletta jne. On pikkuisen eri asia aikuisilta tietoisesti käyttää nukkea mukana, joka varmasti kuvaa vertauskuvallisesti jotain (lasta?), ja viskoa sitä sitten maata kohti.
Selvästikin lordi halusi kuvata nukellaan jotain, huolestuisitkos asiasta vasta, jos paikalla olisi oikea lapsi ??
Hei haloo !! Eiköhän kaikki sen tajua, että nukke on lelu.. Mutta mitä se kuvaa, onkin sitten eri asia. Säkö sitten väittäisit sen olevan kovinkin tervettä/normaalia, jos nyt lapsuuden jälkeen alkaisit uudelleen tietoisesti niitä parpien ja ponien sormia/varpaita mitä lie pureskelemaan irti, ja tekisit siitä oikein ohjelmanumeron !!
Ei kovin tervettä mun mielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958