Hei!
Olen ehkä vähän hönö, mutta tuli mieleen, että onko noihin anturoiden väliin megavauhtia kasvaviin karvoihin jotakin konetta, tai millä te muut ajatte ne? Koirillani menee hermot, kun saksin niitä pienillä saksilla..Ja varmasti kutittaakin, eikä saa niitä kunnolla ohennettua..Vinkkejä KIITOS :)
Anturoiden karvoihin APUA:)
4
413
Vastaukset
- wa_
Koneesta en tiedä, mutta kyllä edelleen saksilla saa ihan kaikkein parhaiten. Kokeile sellaisia pieniä saksia ja leikkaa sen verran usein (mutta ei tietenkään ihan päivittäin), etteivät ehdi kasvaa kovin pitkiksi. Samalla koira tottuu käsittelyyn. Minusta tuo operaatio on yleensä niin nopeasti ohi, että tuskin siihen kannattaa mitään konetta ostaa, mutta jospa joku osaisi neuvoa sinua tuossa koneasiassa, itse suosittelen edelleen saksia :)
- paivansadeko
suositellaan täälläkin :)
- Colliet
paivansadeko kirjoitti:
suositellaan täälläkin :)
Että tackar :)
- Blue merle
Meidän perheessä minä naisena olen saanut kunnian hoitaa colliemme turkkia ja tassukarvojen ajelussa olen päätynyt ihan normaaliin ihmisten hiustenleikkuukoneeseen. Aikaa ei mene kuin neljä minuuttia saksilla tassun ulkoreunojen siistiminen. Ensimmäisen vuoden ajan nyhräsin saksilla ja lopuksi se oli yhtä tassun sätkyttelyä kun nuori herra alkoi 5 minuutin jälkeen kyllästyä operaatioon. Ajan ja hermojen säästämiseksi kokeilin konetta ja yllätyksekseni se toimi mitä parhaiten! Koira ei reagoinut karvojen ajeluun koneella mitenkään ja siistiä jälkeä tuli todella nopeasti. Huom! meidän collie ei ole näyttelykoira.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760