Aitojen nylonsukkien fetisistit!

fully fashioned

On mukava havaita, että sukkis- ja stay-up -friikkejä löytyy. Itse olen kuitenkin erityisesti aitojen ns. vintage-nylonsukkien ihailija.

Vasta aidot nylonit (50-70-luvilta) kun tuntee kullin ympärillä, niin se vasta on gutaa.

Onnekseni vaimo diggaa niitä myös ja käyttää.

Oletteko kokeilleet?? Siinä jää lycrat yms. materiaalit toiseksi. Ja se pukemisen katseleminen on lähes sietämättömän kiihottavaa. Ja se ääni, kun aito nylonreisi hankaa toista vasten. huh.

Hieman vaikeita löytää, mutta kannattaa nähdä vaivaa.

Aito nylonsukka ei jousta. siinä koko juju.

Onko kokemuksia? Voin neuvoa tosifriikeille upeita saitteja.

7

3068

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Museosta?

Mahtaako nyloneita olla edes myynnissä. Usein nuo "aidot" nylonit on vain jäljittelyä nykymateriaaleilla.

• Moi

...mutta vain kirppareilta ja tilaamalla. Näin suomessa, mutta maailmalla niitä vielä tehdään. Hinta asettuu johonkin 30 euron paikkeille pari. Ainakin britanniassa myydään. Hyvä linkki metsästykseen on www.winnie-cooper.com. Ko. linkki muutenkin on jokaisen nylonfettarin painettava kalloonsa.

Terv. Nylonfettari itsekin

• fully fashioned II
        StockingMask kirjoitti:

Moi

...mutta vain kirppareilta ja tilaamalla. Näin suomessa, mutta maailmalla niitä vielä tehdään. Hinta asettuu johonkin 30 euron paikkeille pari. Ainakin britanniassa myydään. Hyvä linkki metsästykseen on www.winnie-cooper.com. Ko. linkki muutenkin on jokaisen nylonfettarin painettava kalloonsa.

Terv. Nylonfettari itsekin

Ebay on hyvä. koko ajan huudettavana nyloneja. Hinnat asettuvat yleensä, ilman postitusta, 5-15 e kieppeille/pr (käyttämätön, tietenkin). huom! Aitoa tavaraa varten laita ehdottomasti hakusana "vintage". muuten saat ties mitä lycraa ja spandeksia tms. hapatusta.

Osta vain, jos saat sukat aikakauden avaamattomassa tai ainakin ehjässä paketissa. muuten et tiedä mitä saat. yli 20 euroa ei vintage-pari saa maksaa.

Joskus voi saada jopa usean kymmenen parin paketteja (joku myy sukkakauppiaan vanhaa varastoa?)!!!!

Ja vielä vinkki: nylonfettarit eivät yleensä myy sukkia samoilla ebay-sivuilla, missä on erotiikkavälineet tai alusasut. Kannattaa seurata jonkin aikaa.

Helsingissä lienee kai Selma Palmu -niminen kauppa kalliossa, joka myy aitoja, mutta en ole varma. ***tietääkö joku lisää?

Hauska tietää, että "alalla" on muitakin.

• kalle
    • ff/rht

Olen myös itse aito nylon fettari,itse ostin joskus aikoinaan keltaisesta pörssistä,ja nykyään oon tilannut uus tuotannon ff ja rht nailoneita parista postimyynti firmasta ,http://www.stockingshq.com/ ja http://www.silk-stockings.co.uk/ , on todella helppoa tulevat suoraan kotiin muutamassa päivässä.juuri se aidon nylonin lähes joustamattomuus tekee sen tunnelman, se täytyy kokea. ovat myös todella kestävät ja istuvat hyvin 6:lla sukkanauhalla .
      upeita nylon saitteja osoitteeseen. [email protected]
      t. FF/RHT

• Vain aitoja

Minulla on aitoja nylon sukkia 60-luvun paketeissa ja tietenkin käyttämättömiä. Koko on 9-9ja puoli ruskeat saumalla. Pari maksaa 5 euroa.
      Kysy myös muuta.

Aikoinaan noita meni paljonkin Keltaisessa Pörssissä mutta lehti ei enää julkaise ilmoituksia.

os. [email protected]

• Sauma Nylon Pari

Wau mitä juttua! Me olemme hieman yli nelikymppinen aviopari, jotka on 100%:sti samaa mieltä näistä aidoista nyloneista! Vaimo käytäää niitä töissäkin päivittäin. Olisi kiva jutella lisää aiheesta ja jos jollain on myynnissäkin niitä olemme kiinnostuneita! Laittakaa mailia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      328
      1961
    2. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1729
    3. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1013
    4. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      916
    5. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      45
      877
    6. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      48
      809
    7. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      47
      797
    8. PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,

Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli
      Pyhäjärvi
      25
      791
    9. Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa

IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää
      Maailman menoa
      152
      756
    10. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      54
      750
    Aihe