MYYDÄÄN ROTTIA!!!

Arjuska

2tyttö rottaa olisi myynnissä..! syntyneet:15.2.06. häkki ja tarvikkeet ja ruokaa ja vähän puruja. hinta pyyntö 50€

16

2271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miimii

      Minkä värisiä rotat ovat? Miksi ne myydään? Minkä luonteisia ovat? viihtyvätkö sylissä? Terveitä?:)

      Minkä kokoinen häkki? Millainen/mistä tehty? Onko millaisessa kunnossa? Kuvaa?

      • Nimetön

        Toinen on musta ja vasta valkoinen ja toinen harmahtava vatsa valkoinen.Myydään pito vaikeuksien vuoksi.Nänä rotat tuli oikeastaan vain käymään,kun olisivat muuten laittaneet käärmeen ruoaksi.Sitä minä en sulata,kun ovat niin nuoriakin.Ovat aika vähän olleet sylissä.Mutta vapaana ovat jonkun verran saaneet juosta.Tyttärien sylissä ovat viihtyneet,mutta itse en ole sylissä pitänyt muuta,kuin mitä olen häkkejä puhdistaessa.Ovat täysin terveitä. Häkin koko on jonkin verran pieni,mutta olen saamassa serkultani niille oikean kokoisen häkin,joka on niille tarkoitettukin.Saan kahta kokoa.mutta otan sen isomman.Nyt en osaa paremmin sitä kuvailla.Mutta nyt niillä on tilapäinen häkki joka on rautareunainen kaksi kerroksinen häkki.Muuten kunnossa.


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Toinen on musta ja vasta valkoinen ja toinen harmahtava vatsa valkoinen.Myydään pito vaikeuksien vuoksi.Nänä rotat tuli oikeastaan vain käymään,kun olisivat muuten laittaneet käärmeen ruoaksi.Sitä minä en sulata,kun ovat niin nuoriakin.Ovat aika vähän olleet sylissä.Mutta vapaana ovat jonkun verran saaneet juosta.Tyttärien sylissä ovat viihtyneet,mutta itse en ole sylissä pitänyt muuta,kuin mitä olen häkkejä puhdistaessa.Ovat täysin terveitä. Häkin koko on jonkin verran pieni,mutta olen saamassa serkultani niille oikean kokoisen häkin,joka on niille tarkoitettukin.Saan kahta kokoa.mutta otan sen isomman.Nyt en osaa paremmin sitä kuvailla.Mutta nyt niillä on tilapäinen häkki joka on rautareunainen kaksi kerroksinen häkki.Muuten kunnossa.

        niin missä asuvat ja paljon maksavat ilman tarvikkeita?


      • ARJUSKA

        Joudun nyt mitä suuremmalla syyllä myymään tyttörottani,kun tyttärelläni todettiin allergia.Olisiko kukaan kiinnostunut ostamaan rotat.Häkki,tarvikkeet,purua ja ruoat tulee mukaan.Rotat ovat syntyneet 15.2.06.Hinta pyyntö olisi 50 euroa.Soittaa voi 044 3252295.Olen Tampereelta ja lähikuntiin myös saa kuljetuksen.


      • rottaa!
        ARJUSKA kirjoitti:

        Joudun nyt mitä suuremmalla syyllä myymään tyttörottani,kun tyttärelläni todettiin allergia.Olisiko kukaan kiinnostunut ostamaan rotat.Häkki,tarvikkeet,purua ja ruoat tulee mukaan.Rotat ovat syntyneet 15.2.06.Hinta pyyntö olisi 50 euroa.Soittaa voi 044 3252295.Olen Tampereelta ja lähikuntiin myös saa kuljetuksen.

        minä olen kiinostunut mutta kun asun varkaudessa niin en pääse hakemaan:( voisitteko tuoda minulle ne?


      • ;)
        rottaa! kirjoitti:

        minä olen kiinostunut mutta kun asun varkaudessa niin en pääse hakemaan:( voisitteko tuoda minulle ne?

        hei idiootti kato vuosi, keskustelu on vanhentunut ;)


    • kiinnostunu

      hei! minä kanssa olen kiinnostunut rotista.joko on uusi häkki?koko ja kunto?millaiset rotat on luonteeltaan? onko sinulla kuljetus mahdollisuutta minnekään päin? laitatko numeron soitan vaikka..

      • Nimetön

        Häkkejä on kaksi kappaletta. Toinen on vähän jyrsitty,mutta toinen on melko uusi.häkin koko on 44*44*55 ja toinen on45*64*36.Rotat ovat kilttejä luonteeltaan,mutta pikkuisen arkoja,kun ei olla kauheasti pidelty sälissä.Muuten kun liikkuvat lattialla,niin on antanut tyttären hyvin ottaa kiinni.Kyllä minulla on mahdollisuus kuljettaa,kun on oma auto.Numeroni on 044 3252295


    • supe

      missä päin asut? meillä olisi tilaa

      • Nimetön

        AsunTampereella Tesoman alueella.


    • Arjuska

      Eikö kukaan ole halukas ostamaan rottiani.Minun on vähän pakko myydä ne,kun muutan pienenpään asuntoon eikä sinne oikein mahdu kaikki mukaan.Kuljetan kyllä kotiin,jos vain asut Tampereen lähistöllä.

      • ;)

        ja en kyllä ymmärtänyt kun sanoit aluksi että pitovaikeuksia, sitten tyttären allergia ja sitten muutto uuteen kotiin ?


    • ARJUSKA

      TYTÖT ON JO SAANUT UUDEN KODIN.

    • Mirkku

      Myydään kesyrottanaaraita kaksi.Mustavalkoisia .Ikä on 10 kk.molemmilla.sisarukset.Haku Hämeenkyröstä.Hinta 15 euroa nenu.
      [email protected] kuljettele,ei ole autoa.

    • kalkkisnakki

      Olisi hakusessa tyttö rottia! itselläni on jo kolme rottaa ! olisiko jollain ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe