MYYDÄÄN ROTTIA!!!

Arjuska

2tyttö rottaa olisi myynnissä..! syntyneet:15.2.06. häkki ja tarvikkeet ja ruokaa ja vähän puruja. hinta pyyntö 50€

16

2355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miimii

Minkä värisiä rotat ovat? Miksi ne myydään? Minkä luonteisia ovat? viihtyvätkö sylissä? Terveitä?:)

Minkä kokoinen häkki? Millainen/mistä tehty? Onko millaisessa kunnossa? Kuvaa?

• Nimetön

Toinen on musta ja vasta valkoinen ja toinen harmahtava vatsa valkoinen.Myydään pito vaikeuksien vuoksi.Nänä rotat tuli oikeastaan vain käymään,kun olisivat muuten laittaneet käärmeen ruoaksi.Sitä minä en sulata,kun ovat niin nuoriakin.Ovat aika vähän olleet sylissä.Mutta vapaana ovat jonkun verran saaneet juosta.Tyttärien sylissä ovat viihtyneet,mutta itse en ole sylissä pitänyt muuta,kuin mitä olen häkkejä puhdistaessa.Ovat täysin terveitä. Häkin koko on jonkin verran pieni,mutta olen saamassa serkultani niille oikean kokoisen häkin,joka on niille tarkoitettukin.Saan kahta kokoa.mutta otan sen isomman.Nyt en osaa paremmin sitä kuvailla.Mutta nyt niillä on tilapäinen häkki joka on rautareunainen kaksi kerroksinen häkki.Muuten kunnossa.

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

Toinen on musta ja vasta valkoinen ja toinen harmahtava vatsa valkoinen.Myydään pito vaikeuksien vuoksi.Nänä rotat tuli oikeastaan vain käymään,kun olisivat muuten laittaneet käärmeen ruoaksi.Sitä minä en sulata,kun ovat niin nuoriakin.Ovat aika vähän olleet sylissä.Mutta vapaana ovat jonkun verran saaneet juosta.Tyttärien sylissä ovat viihtyneet,mutta itse en ole sylissä pitänyt muuta,kuin mitä olen häkkejä puhdistaessa.Ovat täysin terveitä. Häkin koko on jonkin verran pieni,mutta olen saamassa serkultani niille oikean kokoisen häkin,joka on niille tarkoitettukin.Saan kahta kokoa.mutta otan sen isomman.Nyt en osaa paremmin sitä kuvailla.Mutta nyt niillä on tilapäinen häkki joka on rautareunainen kaksi kerroksinen häkki.Muuten kunnossa.

niin missä asuvat ja paljon maksavat ilman tarvikkeita?

• ARJUSKA

Joudun nyt mitä suuremmalla syyllä myymään tyttörottani,kun tyttärelläni todettiin allergia.Olisiko kukaan kiinnostunut ostamaan rotat.Häkki,tarvikkeet,purua ja ruoat tulee mukaan.Rotat ovat syntyneet 15.2.06.Hinta pyyntö olisi 50 euroa.Soittaa voi 044 3252295.Olen Tampereelta ja lähikuntiin myös saa kuljetuksen.

• rottaa!
        ARJUSKA kirjoitti:

Joudun nyt mitä suuremmalla syyllä myymään tyttörottani,kun tyttärelläni todettiin allergia.Olisiko kukaan kiinnostunut ostamaan rotat.Häkki,tarvikkeet,purua ja ruoat tulee mukaan.Rotat ovat syntyneet 15.2.06.Hinta pyyntö olisi 50 euroa.Soittaa voi 044 3252295.Olen Tampereelta ja lähikuntiin myös saa kuljetuksen.

minä olen kiinostunut mutta kun asun varkaudessa niin en pääse hakemaan:( voisitteko tuoda minulle ne?

• ;)
        rottaa! kirjoitti:

minä olen kiinostunut mutta kun asun varkaudessa niin en pääse hakemaan:( voisitteko tuoda minulle ne?

hei idiootti kato vuosi, keskustelu on vanhentunut ;)

• kiinnostunu

hei! minä kanssa olen kiinnostunut rotista.joko on uusi häkki?koko ja kunto?millaiset rotat on luonteeltaan? onko sinulla kuljetus mahdollisuutta minnekään päin? laitatko numeron soitan vaikka..

• Nimetön

Häkkejä on kaksi kappaletta. Toinen on vähän jyrsitty,mutta toinen on melko uusi.häkin koko on 44*44*55 ja toinen on45*64*36.Rotat ovat kilttejä luonteeltaan,mutta pikkuisen arkoja,kun ei olla kauheasti pidelty sälissä.Muuten kun liikkuvat lattialla,niin on antanut tyttären hyvin ottaa kiinni.Kyllä minulla on mahdollisuus kuljettaa,kun on oma auto.Numeroni on 044 3252295

• supe

missä päin asut? meillä olisi tilaa

• Nimetön

AsunTampereella Tesoman alueella.

• Arjuska

Eikö kukaan ole halukas ostamaan rottiani.Minun on vähän pakko myydä ne,kun muutan pienenpään asuntoon eikä sinne oikein mahdu kaikki mukaan.Kuljetan kyllä kotiin,jos vain asut Tampereen lähistöllä.

• ;)

ja en kyllä ymmärtänyt kun sanoit aluksi että pitovaikeuksia, sitten tyttären allergia ja sitten muutto uuteen kotiin ?

• ARJUSKA

TYTÖT ON JO SAANUT UUDEN KODIN.

• Mirkku

Myydään kesyrottanaaraita kaksi.Mustavalkoisia .Ikä on 10 kk.molemmilla.sisarukset.Haku Hämeenkyröstä.Hinta 15 euroa nenu.
      [email protected] kuljettele,ei ole autoa.

• kalkkisnakki

Olisi hakusessa tyttö rottia! itselläni on jo kolme rottaa ! olisiko jollain ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1929
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1761
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1560
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1442
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1038
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      968
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe