Koulu on syvältä

Simppeli

vittu että en jaksa koulua enään!

10

639

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a

      No se on sinun ongelmasi. Minun ongelmani on se että minulla ei ole ongelmia, joten tavallaan se että minulla ei ole ongelmia muodostuu minulle ongelmaksi, joten minulla tavallaan on ongelmia. Tämä on sitä perusfilosofiaa, pidä tästä kiinni, sillon oot asian ytimessä kato.

    • Snobi

      Kannattais jaksaa, siellä saattaa oppia kirjoittamaan sanan enää oikein.
      Toiseksi yleisin virhe äidinkielen ylioppilaiskirjoituksissa on se että enää kirjoitetaan enään, mutta enään ei olekaan sana.
      Jännää, mutta koulussa opittua!

    • mää

      Kuinka tohon suhtautua riippuu sun vanhempien varallisuudesta:
      A) Jos sun vanhemmat on multimiljonäärejä, niin koeta kestää 16(17) vuotiaaks asti. Sen jälkeen sun ei tarvi elämässäs tehdä mitään vastenmielistä (kuten koulu tai työ)
      B) Vanhempas on sosiaalipummeja ja haluat jatkaa suvun perinnettä. Sama ohje: koeta kestää 16(17) vuotiaaks asti. Sen jälkeen sun ei tarvi elämässäs tehdä mitään vastenmielistä (kuten koulu tai työ)
      C) Vanhempas on keskiluokan puurtajia. Haluat elättää joskus itsesi (ja perheesi). NAUTI KOULUAJASTASI. Seuraavat 15 vuotta muistelet kuinka helppoa elämä oli kouluaikoina kun ei tarvinnut huolehtia asunnosta, vaatteista, ruoasta, jne.

      Tai mistä mä mitään tiiän.

      • Snobi

        Tuohon A kohtaan...jos vanhemmat on multimiljonäärejä...? Mitä sitten jos vanhemmat on? Minun iskä on miljonääri, mutta ei ole koskaan ollut aikomus sillä kerskua, tai odotella perintöä ja elellä ilman työtä. Tai muutenvaan elellä iskän rahoilla.
        Hankkikaa ihmiset omat rahat! Älkää ainakaan missään tapauksessa leijuko toisten rahoilla, vaikka ne olisikin niinkin läheisen henkilön kuin iskän rahoja.
        Minä ainakin yritän parhaani mukaan kasata omaa omaisuutta, perintö tulee sitten kun tulee ja se on lisä siihen mitä olen itse kasannut.
        Johan sitä itse tienaamiaankin arvostaa enemmän kun tyhjästä saatuja, ainakin minä.
        Toisaalta omahan on asianne, tämä oli vain minun ajatukseni...


      • shedda.... (?)
        Snobi kirjoitti:

        Tuohon A kohtaan...jos vanhemmat on multimiljonäärejä...? Mitä sitten jos vanhemmat on? Minun iskä on miljonääri, mutta ei ole koskaan ollut aikomus sillä kerskua, tai odotella perintöä ja elellä ilman työtä. Tai muutenvaan elellä iskän rahoilla.
        Hankkikaa ihmiset omat rahat! Älkää ainakaan missään tapauksessa leijuko toisten rahoilla, vaikka ne olisikin niinkin läheisen henkilön kuin iskän rahoja.
        Minä ainakin yritän parhaani mukaan kasata omaa omaisuutta, perintö tulee sitten kun tulee ja se on lisä siihen mitä olen itse kasannut.
        Johan sitä itse tienaamiaankin arvostaa enemmän kun tyhjästä saatuja, ainakin minä.
        Toisaalta omahan on asianne, tämä oli vain minun ajatukseni...

        paskaa ,siis koulu!!!mut onneks pääsin ylä-asteelle (ehkä oppisin viel joskus kirjottaa oikein!),koska siel on MILJOONA kertaa kivempaa,ku a-asteella!

        Mut koeta kestää!!! Love u all


    • Kukka

      sul on magee asenne

    • jEEE!!

      HUGFTRFTgtyf65rf65rfjjfjfnnncjsuyt74747843438w43333y58w45yyghghh0124724572444545457574545.nn,bmg...,

    • Anonyymi

      Koulu On Syvältä

    • Heippa!

      Ikävä lukea, että oot tosi kyllästynyt kouluun. Ihminen viettää kuitenkin paljon aikaa koulussa. Mietin, että miltähän tuntuu nyt, kun alkoi kotikoulu. Toivottavasti vaihtelu tekis hyvää. Toivon sulle voimia kevääseen. Sitä mietin, että jos sulla on vielä samanlaisia tunteita tän kotikouluajan jälkeen niin vois olla hyvä puhua noista tunteista jollekin läheiselle aikuiselle. Olis tärkeetä, että jaksais ja vois kokee arjen mielekkäänä.

      Kalajoen rovastikunnan Saapas / Katja

      • Anonyymi

        Oletko Katja Pudas?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe