Olen netistä yrittänyt selvittää mitä rajoituksia tämä natura asettaa rantautumiseen Pernajan saaristossa.Sen tiedän että esm.Pinnaren,niin hyvä retkipaikka kun onkin,niin siihen on maihinnousu kielletty määrättynä aikavälinä.Miten on muut saaret mihin on mahdollista rantautua?Voiko veneen kiinnittää rantaan,voiko käydä maissa jos ei aiheuta vahinkoa luonnolle?Eli jos juhannuksena haluan mennä tuttuun saareen,yöpyä veneessä,mutta haluaisin grillata makkaraa nuotiossa,eli tulenkestävässä astiassa minkä olen tuonut mukanaani ja vien pois mennessääni,niin onnistuuko,vai rikonko lakia?
Toivon että naturasta tietävä vastaa ennen juhannusta.
Pernajan natura
Bella 660
2
526
Vastaukset
- Bella 660
Puolitoista viikkoa juhannukseen,eikä minkäänäköistä vastausta.Nukkuko Pernajan kunnassa naturasta vastaavaa henkilö?Kauhea hinku saada alue liitetty naturaan,ja sen jälkeen ei minkäänlaista informaatiota.Pitäkää saarenne,mennään Svartholmaan meluamaan ja ollaan ympärikännissä.
- uusapu
fiksuinta soittaa Pernajan kuntaan eikä itkeä täällä kun kukaan ei vastaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089