Liikaa seksiä?

Helppo saalis

Joskus luin Anna-Leena Härkösen kirjoituksen että "avioliitot olisivat huomattavasti onnellisempia ja
erot harvinaisempia jos vaan suhteessa seksiä riittää. Älkää naiset pihdatko puolisoiltanne
vaan antakaa aina kun mies haluaa.
Ei ole liikaa keneltäkään vaadittu."
No..tästä otin opiksi ja päätin että mies
saa aina kun haluaa vaikka vähän väsyttäisikin.
Eikä se seksi minullekkaan ole vastenmielistä milloinkaan vielä ollut joten helppo homma.

Nytpä onkin ongelma kun luulen että mies kärsii ilmeisesti liiasta saamisesta?
Eikä tuo seksi nyt kiinnostakkaan enään niin kuin ennen.
Teinkö virheen kun annoin aina kun halusi
koska pyytäminen on harventunut.
Ilmeisesti sen omankin puolison pitää siis olla
saalistettavissa eikä niin helppo?

En tiedä. Mitä mieltä miehet?

15

4396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jamppis

      Kärsi :)
      Mutta eipä seksisuhteessa pysy aina 4 krt/viikko tasolla. Välillä naidaan kun puput ja välillä ollaan vaikka viikko tai kaksi ilman.

      Yleisesti ottaen minusta on ihmeellistä että seksin tason mittari on siihen käytettyjen kertojen määrä eikä se onko seksi molemmista hyvää ja nautittavaa.

      Härkösen kanssa olen samaa mieltä että jos suhteessa on seksiä molempia tyydyttävä määrä ja se on molemmista hyvää niin todnäk ei eroa tule ihan niin helposti.

      • ---------------------

        Etko vieläkään ymmärrä miksi haluan säilytää vaputeni! Siksi että ne naiset
        ovat niin ihanan irstaita. Paljon paljon irstaampia kuin sinä. Ja minä
        nautin irstailusta niin suunatomasti.
        Täytyykö minun oikein kertoa milaista hommaa kaikein irstaimat naiset
        minulle tekevät ja kuinka rajut orgasmit saan (lähes taju meni)
        Olisitko valmis siihen? Markku.(Karkku)


      • mitä haluat pöhkö
        --------------------- kirjoitti:

        Etko vieläkään ymmärrä miksi haluan säilytää vaputeni! Siksi että ne naiset
        ovat niin ihanan irstaita. Paljon paljon irstaampia kuin sinä. Ja minä
        nautin irstailusta niin suunatomasti.
        Täytyykö minun oikein kertoa milaista hommaa kaikein irstaimat naiset
        minulle tekevät ja kuinka rajut orgasmit saan (lähes taju meni)
        Olisitko valmis siihen? Markku.(Karkku)

        En voi irstailla kanssasi mikäli et kerro mitä haluat.


      • Mulkulla päähän

        jos suhteessa on seksiä molempia tyydyttävä määrä. Toinen tahtoo seksiä kerran päivässä ja toiselle riittää kerran kuussa. Onko silloin tyydyttävä määrä seksiä, voi vittu sanon minä.
        Pelkkää paskan jauhantaa, sun juttus.


    • sgfyfgy

      liika seksi on just parasta............!

    • seksissä(M)

      Elin ennen suhteessa jossa seksi oli laadukasta mutta välillä oli viikkojenkin taukoja. Mieli teki hirveästi ja sai keksiä kaikki mahdolliset liehittelykeinot ennenkuin irtosi...

      Nykyisessä suhteessa seksiä on lähes joka päivä ja laatu on varmasti edellistäkin parempaa. Kuitenkin joskus haluaisi vähän testata vanhoja 'saalistus' eli viettelytaitoja. Eli ei yhtään haittaisi jos joskus ainakin esittäisi vaikeammin tavoiteltavaa... tulis sellanen saalistaja olo...

      En kyllä yhtään valita tämänhetkistä tilannettanikaan.

    • manly man

      Anna-Leena Härkönen on oivaltanut sen mikä monelle muulle naiselle on täyttä hepreaa.

      Jos kotona seksi pelaa niin sitä ei haeta muualta. Sama pätee siis naisiin ja miehiin.

      • vielä toimii

        viisas nainen tuo Härkönen.


    • JOSEEI

      HALUAN VÄHÄN NEUVOJA, ITSE OLEN KEHONRAKENTAJA JA KÄYN NOIN ABOUT VIISI KERTAA SALILLA JA VAPAAOTTELUSSA. HALUAN AINA PYSYÄ VAHVANA. MUTTA KYSYMYS ON SE ETTÄ JOS HARRASTAN ESIM NOIN VIIKOSSA KESMÄÄRIN 14-25 KERTAA SEKSIÄ JA PÄIVÄSSÄ KOLME KERTAA, NIIN HAITTAAKO MUN KUNNTOA TAI MULLE, HIDASTAAKO LIHASTEN KASVAMISEEN??? KIITOSKIA ETUKÄTEEN.

      • potari

        No ei siitähän saat ranteeseen ruista.


      • Näimpä

        Siinähän sulle erittäin hyvää aerobista. Ja hyvät on horkat sulla ja erittäin harotteleva pimu (tai sitten lujaa käyvä käsi) kun noin usein harrastaa.


    • mies--noin40

      Voi kun olet upea nainen. Mutta kysele mieheltä oman tyydytyksen perään, älä jätä kaikkea hänen harteilleen. Voit tehdä aloitteita itsekin.

      • Tekninen Suoritus

        Olen samaa mieltä siitä, että kyllä se nainenkin saisi joskus ehdottaa ja pyytää seksiä. Kotona tilanne vaikuttaa välillä ahdistavalta, kun muija antaa niinkuin velvollisuuspeppua. Kyllä se hivelis itsetuntoa jos nainen flirttailis ja vonkais vuorostaan aisaa.


    • JOSEEI

      En ole nainen. Minä olen mies.

      • JOSEEI

        yksi mun kaveri sanoi ei kannatta harrastaa paljon seksiä, koska olet nuorimies ja haluat olla bodari. Jote en tiedä onko mun kaveri oikeassa kun hän sanoi liikaa seksi on hyvä naisille mutta ei miehille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe