Depeche Mode live on MTV... Rock am Ring

marDM

    Depeche Mode live on MTV...
May 15 19:22 cet


For the first time ever a Depeche concert will be shown live on television. Their performance at the forthcoming Rock Am Ring appearance will be sent live on German MTV.

During the weekend from June 2nd to 4th, Rock Am Ring will once again take place in Nürburgring. MTV will, as usual, be on location broadcasting shows and reports livem and on Sunday, MTV will exclusively broadcast the complete Depeche Mode live concert.

For Depeche Mode, it will be the first ever concert broadcast live on the television. MTV Germany will be the only broadcast to show the entire concert - worldwide!

5

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanja

      SUNDAY, 04 JUN 2006 MTV

      22:00 Essential
      Depeche Mode

      23:00 MTV Live
      MTV invites you to the biggest, badest and best live gigs there is! Just sit back and enjoy! Today: Depeche Mode

      • Tanja

      • bottom line
        Tanja kirjoitti:

        Mä kopioin ton äskeinen aikataulun suoraan MTV:n kotisivuilta, mutta en ole varma siitä minkä maan aika toi klo: 22.00 on. Eli monenko aikoihin keikka tulisi Suomessa. ( Minulla on lahja, osaan tehdä kaikista asioista vaikeita..)

        http://www.mtve.com/article.php?ArticleId=4728&date=2006-06-04&week=This

        Su 4.6.

        22:30 Essential
        23:30 MTV Live


      • (sisterofnight)
        bottom line kirjoitti:

        Su 4.6.

        22:30 Essential
        23:30 MTV Live

        Emptyteeveen normaalisti lähettämä MTV Live käsittää muutaman biisin Singles-kiertueen Kölnin (Cologne) keikalta. Sen kesto on semmoinen puol tuntia (en jaksa tarkistaa videonauhalta). Mutta: jos toi onkin se Rock am Ringin lähetys, ryhdyn heti heittämään muutaman kuperkeikan ihan vaan riemusta!!! Jipii! Paper Monsters -kiertueen (siis Dave solo) Rock am Ring oli ainakin hyvä!


      • (sisterofnight)
        (sisterofnight) kirjoitti:

        Emptyteeveen normaalisti lähettämä MTV Live käsittää muutaman biisin Singles-kiertueen Kölnin (Cologne) keikalta. Sen kesto on semmoinen puol tuntia (en jaksa tarkistaa videonauhalta). Mutta: jos toi onkin se Rock am Ringin lähetys, ryhdyn heti heittämään muutaman kuperkeikan ihan vaan riemusta!!! Jipii! Paper Monsters -kiertueen (siis Dave solo) Rock am Ring oli ainakin hyvä!

        mtve.com:issa on telkku.comista poikkeava ohjelma 4.6 illalle eli kuten edellä arvelin, MTV Live Depeche Mode saisi aikaa tasan tuon puoli tuntia ennen Headbangers Ballin alkua. Kannattaa silti katsoa ja kuunnella, vaikka vaan sen takia, että bändin nykykunnolle ropisee lisäpropseja!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe