mitä tehdä jos katsoja haluaa katsoa välineitä... vaikka niitä ei "saisi" katsoa.. mitä te muut sanoisitte siinä vaiheessa..???
Liian utelias yleisö...
3
911
Vastaukset
- Sakrich
Noh.. riippuu miten paljon tietysti on "arkaa tavaraa".. esim joku korttipakka, jossa saattaa olla jotain valmiiks asetettuja, niin yleensä minä heitän kaikki hyymoriksis.. ja kannattaa heittää, silleen selviää ulos tilanteista, eikä vaan jäähä seisomaan ja sanoo "nyt ei pysty" ihan pokkana.. silloin varsinkin rupee epäilemään..
- ????
eli heittää jotain zoukkii siihen väii ja siirtyy seuraavaan temppuun... ???
- Sakrich
???? kirjoitti:
eli heittää jotain zoukkii siihen väii ja siirtyy seuraavaan temppuun... ???
Siis.. tietysti riippuu ihan ranskalaisista.. siis....porukasta ja tilanteesta.. muutta.. voi siirtyä toiseenkin temppuun, mutta ei kannata vaan sanoa että "et saa tarkastaa mun kamoja, anna mä näytän uuven tempun..".. vaan.. no.., jos huumorintajua löytyy, niin jotenkin vaan mutkailee ihtesä zöykkien kautta poijes tilanteesta.. ite olen aina päässy poijes tuommosista tilanteista.. esim, jos joku sanoo, että "näytäs sitä pakaa niin mä katon vähän että mitä siellä on".. niin voit heittää sille vaikka "miiiiittää... eeiii tässä miiitttäään järjestely ole eeeei oole ei..." ja vihellellä... eli heittää asian hyymöriks.. silleen piäsee yleensä poijes tilanteesta.. jaa tuota.. tietysti ei tuommosille heckleri porukalle kannata paljoo temppuja näyttääkkään, ainakaan mitän valmisteluja vaativia, eli ihan impromptuja, eli mitkä toimii ihan ilman mitään erikoista.. kyyllä se siitä sitten.. joo.. see on 5€ tuo pitakebabbikin sitte..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856