Mua närästää ihan kauheasti melkein aina.
Oon kokeillu itsehoitolääkkeet apteekista, luontaistuotteet joka paikasta, menee lääkärin määräää lanzo. Vanhan kansan konsteista kokeillu kuivia kauraryynejä, maitotuotteita....
Istun selkä suorana ja koetan kirjottaa, mutta sattuu kuin joku pyörittäs pulloharjaa ruokatorvessa.
Auttakaa, pliis.
APUA NÄRÄSTYKSEEN?
14
10129
Vastaukset
- Silja
...päälle. Närästys loppuu heti.
- Jänskä
Papallani oli ruokatorven syopä ja siihen sitten kuolikin. Huvitti vaan kun pappa otti ruokasoodaa vähän väliä kun aina närästi.
- Nimetön
Jänskä kirjoitti:
Papallani oli ruokatorven syopä ja siihen sitten kuolikin. Huvitti vaan kun pappa otti ruokasoodaa vähän väliä kun aina närästi.
...takia. Itse olen närästyksiäni hoitanut ruokasoodan avulla omasta mielestäni aina tilapäisesti. Vuoden 2000 jälkeen närästyksiä itselläni ei ole ollut. Lopetin tuolloin oluenjuonnin kokonaan. Hyvää kesää.
Silja - Jänskä
Nimetön kirjoitti:
...takia. Itse olen närästyksiäni hoitanut ruokasoodan avulla omasta mielestäni aina tilapäisesti. Vuoden 2000 jälkeen närästyksiä itselläni ei ole ollut. Lopetin tuolloin oluenjuonnin kokonaan. Hyvää kesää.
SiljaKiitos Silja ja hyvää vointia!
- kyseinen
lanzo ei riitä sulle. Kannattais mennä lääkärin puheille ja kertoa että edelleen närästää. Oletko käynyt tähystyksessä? Kannaatta käydä. Siinä löytyy oikea syy närästykseen.
- maiju85
tosiaan tähystykseen menoa.. Vaikka ei miellyttävää ole, mutta ainaiset närästyksekään ei niin mukavaa ole.
Mullakin on monta vuotta närästänyt.. Kunnes se yöty pahaksi oksenteluksi.. Vaivaan löyty tähystyksestä heti syy ja lääkitys ja elämä helpompaa - Prostaglandiininestäjistä
http://72.14.203.104/search?q=cache:THcauNBxiFcJ:www.laakelaitos.fi/uploads/Kampanja/shlehti-nsaid.doc suolistoverenvuotoja särkylääkkeet&hl=fi&gl=fi&ct=clnk&cd=3
- Assi2
Itselläni närästys alkoi jo lapsena. Jokin vuosi sitten kävin vatsatähystyksessä.
Ei löytynyt muuta ihmeellistä kuin krooninen mahakatarri - ja refluksipumpun ositaainen toimimattomuus. Tämä viimeinen aiheutti sen, että ruokatorveen nousi mahanesteet kyykistellessä tai nostiskellessa - jopa nukkuminen oli kamalaa poltetta korvissa asti. Pahin oire oli jatkuva kuristumisen tunne.
No, ensin määrättiin Nexium . tosi kallis lääke, nyt syön Zolt´ia ja oireet ovat poissa.- Ulla
Mä kaipaisin kans apua tähän ikuiseen närästykseen. Tähyssä todettiin refluksi ja katarri ja lääkkeeksi määrättiin Nexium. Mutta kun se ei auta...
- lääkäriin
Kyllä pitkäaikainen närästys, johon lääkkeet eivät auta, kannattaa tutkituttaa lääkärillä. Itselläni todettiin muinoin palleatyrä ja myöhemmin refluksitauti (johtuen löysästä mahaportista ja palleatyrästä) ja suositeltiin herkästi leikkausta. Nyt olen käynyt paine- ja ph-rekisteröinnin läpi ja loppuviikosta lääkäriin, jossa tehdään päätös leikkauksesta. Sen myötä pitäisi päästä eroon närästykestä. Minulta löytyi myös barretin limakalvoa, jota pitää seurata säännöllisesti, koska voi muuttua syöväksi.
- Närisijä
Oon kuullut siitä leikkauksesta, että se saattaa vaan pahentaa tilannetta. Itse en uskalla siihen mennä ihan helposti, olen niin läheltä seurannut ystäväni elämää sen leikkauksen jälkeen.
- kaalervoorvokki
onko tyrät perinnöllisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202283Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281714Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3051251- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53915- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53815J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31726Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273673Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33652