Lexus ajoi mersun ohi USA:ssa
viime vuonna
Japanilaisen Toyota Motor
Corp:n luksusmallisarja Lexus ajoi viime vuonna
saksalaisen DaimlerChrysler
AG:n valmistaman Mercedes-Benzin ohi
Yhdysvaltojen suosituimpana
loistoautona.
Toyotan mukaan Lexuksia
myytiin Yhdysvalloissa viime vuonna 423
kappaletta enemmän kuin
Mercedes-Benzejä.
Lexuksen myynti kasvoi
Yhdysvalloissa viime vuonna 10,8 prosenttia, kun
Mercedes-Benzin myynti kasvoi
8,5 prosenttia.
Toyota toi ensimmäisen
Lexus-mallin markkinoille 11 vuotta sitten.
Mersu jäi Lexuksen jalkoihin USA:ssa
6
559
Vastaukset
- weetu
idiootti "kopsaa ja liimaa" kuikelo mainita mistä kopsasit eli:
Kauppalehti Online, Ilkka Virtanen
Amerikkalaisilla taitaa mennä huonosti nykyisin kun eivät kunnon autoja pysty enää ostamaan.Pyssyn paukutkin pitää valaa ydinjätteestä ja tojota lexuja jakavat kai kaupanpäällisinä kun ostaa talopaketin.- MB
Tässä ollaan tiedon valtatiellä, joten äläs nyt vedä hernettä nenääsi noin helposti.
Oikein hyvää loppiasita sinullekin. - USA
MB kirjoitti:
Tässä ollaan tiedon valtatiellä, joten äläs nyt vedä hernettä nenääsi noin helposti.
Oikein hyvää loppiasita sinullekin.Jenkeissä onkin laskusuhdanne hyvää vauhtia menossa. Koska mersut pitävät arvonsa ja kuntonsa, ei niitä tarvi olla kokoajan vaihtamassa. Mersulla voi huoletta ajaa yhden laskusuhdanteen ajan, ja ne joiden rahat ei riitä mersuun ostavat lexuksen. Mutta on Corolla suomessakin nostanut myyntikäyriään, kauppalehdessä luki niin. Kyllä nyt tilastot näyttää, että lexuksesta tulee jokapojan kansanauto jenkkilään.
- Alex
USA kirjoitti:
Jenkeissä onkin laskusuhdanne hyvää vauhtia menossa. Koska mersut pitävät arvonsa ja kuntonsa, ei niitä tarvi olla kokoajan vaihtamassa. Mersulla voi huoletta ajaa yhden laskusuhdanteen ajan, ja ne joiden rahat ei riitä mersuun ostavat lexuksen. Mutta on Corolla suomessakin nostanut myyntikäyriään, kauppalehdessä luki niin. Kyllä nyt tilastot näyttää, että lexuksesta tulee jokapojan kansanauto jenkkilään.
että edes ajattelisin Lexuksen ostoa, mutta eikös se jenkeissäkin ole e-sarjan ja bemarin (Lexus 430 vs E430 vs BMW540) mesen kanssa aikalailla saman hintainen. (about $50.000)
Kyllä Lexuksessa täytyy olla jotakin verrattuna perus-toyoon kun se on saanut sellaisen statusarvon rapakon tuolla puolen. Varmaan hyvä peli, vaikka itse valitsisin mieluummin mersun tai BMW:n siinä hintaluokassa. Ovat luonteeltaan tietysti ihan erilaisia autoja. Mutta mehän asummekin täällä Euroopan puolella.
Elikkä - MB 200
Alex kirjoitti:
että edes ajattelisin Lexuksen ostoa, mutta eikös se jenkeissäkin ole e-sarjan ja bemarin (Lexus 430 vs E430 vs BMW540) mesen kanssa aikalailla saman hintainen. (about $50.000)
Kyllä Lexuksessa täytyy olla jotakin verrattuna perus-toyoon kun se on saanut sellaisen statusarvon rapakon tuolla puolen. Varmaan hyvä peli, vaikka itse valitsisin mieluummin mersun tai BMW:n siinä hintaluokassa. Ovat luonteeltaan tietysti ihan erilaisia autoja. Mutta mehän asummekin täällä Euroopan puolella.
Elikkäsilti Mersedeksen koska on enemmän merkkituote.
- tjaa
maailman fiksuimman kansan valinta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213