tua tua tua ystäväni peltikorjaaja sanoi että tua tua tua tua 90-luvun lopun tojon pellit ovat kuin 80 poloneesissä hehe tua tua tua
Pitääkö tua tua tua paikkansa tua tua
90-Luvun tojot ruostuu??
7
682
Vastaukset
- ? Örkki sai Omenan
Miksi Pori on perustettu?
-Ettei Porilaiset leviäisi ympäri maata.
Osta Mopo tai mee Raumal kattoo vaikka
kiekkoo!!- Nähnyt
vaihda puhenaihetta heei! Tua. Totta se on kyllä uudet tojot ruostuu.
- näin se homma etenee
Nähnyt kirjoitti:
vaihda puhenaihetta heei! Tua. Totta se on kyllä uudet tojot ruostuu.
Missäs näit?
Kävikö kiinni Sinuun?
Onko Sinulla -90 luvun auto vai selaatko lehtiä? - Örkki sai omenan
näin se homma etenee kirjoitti:
Missäs näit?
Kävikö kiinni Sinuun?
Onko Sinulla -90 luvun auto vai selaatko lehtiä?Mulla on vuosi 2001 menossa kaaroissa.
Näin se homma etenee!
- Eurooppa rules
Mutta sehän on ihan ymmärrettävää, sillä Toijota on tehty paljon enemmän ekonomien kuin insinöörien ehdoilla. Ja kun tällainen vieläpä aivan muualle maailmaan suunniteltu vekotin tuodaan Suomen kaltaiseen kelikurjuuteen, niin eihan se mitään voi kestääkään - kun sitä ei siis muutenkaan ole suunniteltu 10 vuotta pidempi-ikäiseski.
Se mikä ostohetkellä on halpa, ei todennäköisimmin sitä käytössä ole. Väärässä käytössä (lue ympäristössä) vinoutuma korostuu.- Ernesti
Jos Toyotasta löytyy ruostetta, tai sitten sitä on kolaroitu...
- S-TYPE
Moi. Kusetin sinua!! Kuten näet tämä viesti on kirjoitettu ennen valmistusnumerojuttua!!
Enhän nyt helvetissä voisi sinulle oikeaa numeroa kertoa!!!
TYHMÄ!!! :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345