Kaksonen ja kalat?

hii

Millainen pari? Voiko edes toimia? Onko kellään kokemuksia? Haluaisin kuulla...

9

1635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anemone

      Tsekkaapa aikaisempia viestejä täältä ja myös kalojen puolelta, niin johan alkaa valjeta. Eivät tule toimeen keskenään, koska molemmat ovat niin ailahtelevaisia ja itsepäisiä luonteeltaan. Samoja harrastuksia toki voi olla, mutta siihen se sitten jääkin. Kalat on pirullinen luonne.

      • ei onnaa

        Hyvin sanottu!
        Teeskentelee hyvää mutta on pirullinen ja kiero kuin korkki ruuvi. Selän takana puukottaja.
        Hyvin itsekäs luonne. Kylmä ja tunteeton.
        Unohda kalat, alku on lupaavaa mutta siinä se sitten onkin.


    • nallekarkki

      Hei! Olen ehdottomasti eri mieltä! Minulla on kokemusta, ja kaksosten ja kalojen välillä on todellakin kemiaa. Vanhempani ovat tästä oiva esimerkki, he ovat olleet vuosia yhdessä ja onnellisia ovat :) Ja mielestäni ei voi sanoa että kalat ja kaksoset tai mikä tahansa muu merkki eivät sovi yhteen. Siihen vaikuttaa niin moni muu asia, kuten kuumerkki, nousumerkki, venus..jne. Eivätkä kaikki kaksoset ja kalat ole samanlaisia. Älkää siis yleistäkö, että kalat ovat kamalia. Tunnen paljon aivan uskomattoman mukavia kaloja. Kannattaa siis kokeilla, mielikuvitus ei ainakaan kalojen ja kaksosten suhteesta puutu ;)

    • Kokemusta ...

      Nyt takana 15 vuotta seurustelua ja eteenpäin mennään edelleenkin. Itse olen kaksonen ja mieheni on kalat.

    • kalam.

      Eipä kannata herkkänä kalana sekaantua aina pettäviin kaksosiin.

    • Kakskaks1

      Herkkä kaksonen, joka rakastaa rehellisyyttä ei voi tulla toimeen häilyvän, valehtelevan ja mustasukkaisen kalan kanssa toimeen. Kalallahan ei ole edes tunteita, yhtä kuollut sisältä, kuin kalansilmät. Ei sovi ja kokemusta on todella pitkältä ajalta.

      • tää yks vaan...

        Hyvin sanottu. mutta,mutta... Kalat on todellakin aika mustasukkaisia,mitä nyt omalla kokemuksellani voin sanoa,mutta ei pidä paikkaansa etteikö heillä olisi tunteita... nyt (vasta!!!!)reilut 2kk seurustellut kalat miehen kanssa,osaa puhua ja näyttää tunteensa.. Alku on alkanut hyvin,mitä nyt aina pieniä ristiriitoja,mutta on myös niitä onnen hetkiä.En vaan siltikkään halua millään uskoa miehen rakastavan oikeasti minua.. Pelkään hänen valehtelevan,johon varmasti vaikuttaa se,yritimme viimetalvena,mutta silloin hän todella oli valehteleva ja tunteeton.. nyt asiat tuntuu ainakin olevan toisin.. mutta katsotaanhan mitä käy kun alkuhuuma on mennyt...


      • tää yks vaan...
        tää yks vaan... kirjoitti:

        Hyvin sanottu. mutta,mutta... Kalat on todellakin aika mustasukkaisia,mitä nyt omalla kokemuksellani voin sanoa,mutta ei pidä paikkaansa etteikö heillä olisi tunteita... nyt (vasta!!!!)reilut 2kk seurustellut kalat miehen kanssa,osaa puhua ja näyttää tunteensa.. Alku on alkanut hyvin,mitä nyt aina pieniä ristiriitoja,mutta on myös niitä onnen hetkiä.En vaan siltikkään halua millään uskoa miehen rakastavan oikeasti minua.. Pelkään hänen valehtelevan,johon varmasti vaikuttaa se,yritimme viimetalvena,mutta silloin hän todella oli valehteleva ja tunteeton.. nyt asiat tuntuu ainakin olevan toisin.. mutta katsotaanhan mitä käy kun alkuhuuma on mennyt...

        Unohtui äsken mainita,että olen siis itse kaksoset... :)


    • Moi!!!!

      Minulla on 14v kokemus kalasta ja itse olen kaksonen!
      Meidän suhde kesti 14v ja huumoria riitti mut onhan niissä paljon eroja,kaikki ei ole samanlaisia!

      Hyvät jatkot sulle ja kaunista kesää

      TV;Kaksosnainen 45v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      219
      1733
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1634
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      321
      1298
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1219
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      126
      1197
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      94
      1155
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1105
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1039
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      94
      1006
    10. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      63
      1003
    Aihe