Kaksonen ja kalat?

hii

Millainen pari? Voiko edes toimia? Onko kellään kokemuksia? Haluaisin kuulla...

9

1720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anemone

Tsekkaapa aikaisempia viestejä täältä ja myös kalojen puolelta, niin johan alkaa valjeta. Eivät tule toimeen keskenään, koska molemmat ovat niin ailahtelevaisia ja itsepäisiä luonteeltaan. Samoja harrastuksia toki voi olla, mutta siihen se sitten jääkin. Kalat on pirullinen luonne.

• ei onnaa

Hyvin sanottu!
        Teeskentelee hyvää mutta on pirullinen ja kiero kuin korkki ruuvi. Selän takana puukottaja.
        Hyvin itsekäs luonne. Kylmä ja tunteeton.
        Unohda kalat, alku on lupaavaa mutta siinä se sitten onkin.

• nallekarkki

Hei! Olen ehdottomasti eri mieltä! Minulla on kokemusta, ja kaksosten ja kalojen välillä on todellakin kemiaa. Vanhempani ovat tästä oiva esimerkki, he ovat olleet vuosia yhdessä ja onnellisia ovat :) Ja mielestäni ei voi sanoa että kalat ja kaksoset tai mikä tahansa muu merkki eivät sovi yhteen. Siihen vaikuttaa niin moni muu asia, kuten kuumerkki, nousumerkki, venus..jne. Eivätkä kaikki kaksoset ja kalat ole samanlaisia. Älkää siis yleistäkö, että kalat ovat kamalia. Tunnen paljon aivan uskomattoman mukavia kaloja. Kannattaa siis kokeilla, mielikuvitus ei ainakaan kalojen ja kaksosten suhteesta puutu ;)

• Kokemusta ...

Nyt takana 15 vuotta seurustelua ja eteenpäin mennään edelleenkin. Itse olen kaksonen ja mieheni on kalat.

• kalam.

Eipä kannata herkkänä kalana sekaantua aina pettäviin kaksosiin.

• Kakskaks1

Herkkä kaksonen, joka rakastaa rehellisyyttä ei voi tulla toimeen häilyvän, valehtelevan ja mustasukkaisen kalan kanssa toimeen. Kalallahan ei ole edes tunteita, yhtä kuollut sisältä, kuin kalansilmät. Ei sovi ja kokemusta on todella pitkältä ajalta.

• tää yks vaan...

Hyvin sanottu. mutta,mutta... Kalat on todellakin aika mustasukkaisia,mitä nyt omalla kokemuksellani voin sanoa,mutta ei pidä paikkaansa etteikö heillä olisi tunteita... nyt (vasta!!!!)reilut 2kk seurustellut kalat miehen kanssa,osaa puhua ja näyttää tunteensa.. Alku on alkanut hyvin,mitä nyt aina pieniä ristiriitoja,mutta on myös niitä onnen hetkiä.En vaan siltikkään halua millään uskoa miehen rakastavan oikeasti minua.. Pelkään hänen valehtelevan,johon varmasti vaikuttaa se,yritimme viimetalvena,mutta silloin hän todella oli valehteleva ja tunteeton.. nyt asiat tuntuu ainakin olevan toisin.. mutta katsotaanhan mitä käy kun alkuhuuma on mennyt...

• tää yks vaan...
        tää yks vaan... kirjoitti:

Hyvin sanottu. mutta,mutta... Kalat on todellakin aika mustasukkaisia,mitä nyt omalla kokemuksellani voin sanoa,mutta ei pidä paikkaansa etteikö heillä olisi tunteita... nyt (vasta!!!!)reilut 2kk seurustellut kalat miehen kanssa,osaa puhua ja näyttää tunteensa.. Alku on alkanut hyvin,mitä nyt aina pieniä ristiriitoja,mutta on myös niitä onnen hetkiä.En vaan siltikkään halua millään uskoa miehen rakastavan oikeasti minua.. Pelkään hänen valehtelevan,johon varmasti vaikuttaa se,yritimme viimetalvena,mutta silloin hän todella oli valehteleva ja tunteeton.. nyt asiat tuntuu ainakin olevan toisin.. mutta katsotaanhan mitä käy kun alkuhuuma on mennyt...

Unohtui äsken mainita,että olen siis itse kaksoset... :)

• Moi!!!!

Minulla on 14v kokemus kalasta ja itse olen kaksonen!
      Meidän suhde kesti 14v ja huumoria riitti mut onhan niissä paljon eroja,kaikki ei ole samanlaisia!

Hyvät jatkot sulle ja kaunista kesää

TV;Kaksosnainen 45v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3650
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3413
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      51
      3383
    4. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      52
      3066
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2859
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      21
      2608
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      114
      2332
    8. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2145
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    10. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      135
      1379
    Aihe