kuka on veljesi veljen äidin lapsi????????????????????????
vaikee
6
1602
Vastaukset
- VELI
TAI SEN VELI
- The Rat
Mitään takuitahan siitä ei ole että minulla ja veljelläni on sama äiti, joten veljeni on äitinsä lapsi.
...joka on minun isäni poika, mutta ei ole minun veljeni.
Joko sytytti?Se olen minä itse.
Mutta oletteko kuulleet tästä jutusta sen pitemmän eli Heinäluoma-Vanhanen-version?wiikatemies kirjoitti:
Se olen minä itse.
Mutta oletteko kuulleet tästä jutusta sen pitemmän eli Heinäluoma-Vanhanen-version?Ai ette oo kuullu?
Sehän meni näin:
Olivatten nimittäin Heinäluoma ja Vanhanen menossa korkean tason palaveriin jossain viiden tähden hotellissa. Heinäluomalle sattuu kuljettajaksi se näsäviisas hissipoika joka kysyy: "Tietääkös herra, kuka se on, joka on minun isäni poika mutta ei ole minun veljeni?"
Heinäluoma ei keksi vastausta ennenkuin hissi pysähtyy ylimpään kerrokseen. Siellä hissipoika sanoo: "Sehän olen minä itse."
Eero aattelee: "Tuohan oli hyvä juttu. Pitääpä kokeilla Matin hoksottimia."
Ja niin hän kysyy: "Tiedätkös Matti, kuka se on, joka on minun isäni poika, mutta ei ole minun veljeni?"
Matti jotenkin neuvottomana hieroo leukaansa:
"En mie tiiä. Kuka se on?"
"No se on tuo hissipoika."
- arvuuttaja16
se voi olla veljesi,siskosi,velipuolesi,siskopulesi. mutta tässä kai haettiin vastausta: minä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331299Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.42879Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56729- 42726
- 49702
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94672Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635