luin että thaimaassa ottelijat ei koskaan matsaa oman seuransa kavereita vastaan täysillä vaan sillai aika lepsosti? onko suomessa samalla lailla?
thaimaan treeni?
6
1428
Vastaukset
- maithai
Haha, hiukan purskahtelin kun luin tämän. Eikö sinulla sitten ole kokemusta thaikkusaleilta, yritätkö provosoida?
Kukaan ei kai toivo kehään nousevan treenikaverinsa saavan pahasti turpaansa, eihän vaan? Niinpä se treeni pidetään salillakin sellaisena, että kehässäkin on mahdollisuuksia. Eihän hiihtäjätkään treeneissä vaan hiihtele, kyllä heidän pitää harjoitella sitä lajiaan, jotta he pystyvät sitten kisoissa pärjäämään.
Uskomattomia juttuja olet lukenut :D- lakkijuju
luin tuon black beltistä ja siinä amerikkalainen ihmetteli kun ei saanutkaan lujaa tappelua kun oli kaikki suojat mukaan pakannut.
- kung fu miäs
lakkijuju kirjoitti:
luin tuon black beltistä ja siinä amerikkalainen ihmetteli kun ei saanutkaan lujaa tappelua kun oli kaikki suojat mukaan pakannut.
Eikös tämä ole juuri tyypillistä thaimaalaisilta. Tulee joku uusi tietämätön salille ja alkaa takomaan turhan lujaa kehässä niin thaimaalainen vain sulkeutuu kilppariin ja ei vastaa.
- thaithai
Kyllähän se niin on on Thaimaassa treenataan sparria tosi kevyesti. Se on enemmän leikkimielistä tekniikkaharjoittelua kuin sellaista sparria, mitä Suomen thaikkusaleilla otetaan.
Olepas nyt vaan purskahtelematta.
- fuorondaian
Kyllä oon samaa kuullu. Suomessa taidetaan ottaa paljon kovempaa ainakin semmonen käsitys mulla on.
- no onhan sillä
thaikut vissiin treenaa tekniikkapainotteisesti kun suomalaiset voimapainotteisesti? Olisko?
Isokokoiset eurooppalaiset omaa jo vakiona enemmän voimaa, niin ei tartte niin paljoa keskittyä siihen että se voima tuotetaan tekniikalla? Eurooppalaisilla huonompi tekniikka mutta enemmän lihasvoimaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389