thaimaan treeni?

lakkijujju

luin että thaimaassa ottelijat ei koskaan matsaa oman seuransa kavereita vastaan täysillä vaan sillai aika lepsosti? onko suomessa samalla lailla?

6

1470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maithai

Haha, hiukan purskahtelin kun luin tämän. Eikö sinulla sitten ole kokemusta thaikkusaleilta, yritätkö provosoida?

Kukaan ei kai toivo kehään nousevan treenikaverinsa saavan pahasti turpaansa, eihän vaan? Niinpä se treeni pidetään salillakin sellaisena, että kehässäkin on mahdollisuuksia. Eihän hiihtäjätkään treeneissä vaan hiihtele, kyllä heidän pitää harjoitella sitä lajiaan, jotta he pystyvät sitten kisoissa pärjäämään.

Uskomattomia juttuja olet lukenut :D

• lakkijuju

luin tuon black beltistä ja siinä amerikkalainen ihmetteli kun ei saanutkaan lujaa tappelua kun oli kaikki suojat mukaan pakannut.

• kung fu miäs
        lakkijuju kirjoitti:

luin tuon black beltistä ja siinä amerikkalainen ihmetteli kun ei saanutkaan lujaa tappelua kun oli kaikki suojat mukaan pakannut.

Eikös tämä ole juuri tyypillistä thaimaalaisilta. Tulee joku uusi tietämätön salille ja alkaa takomaan turhan lujaa kehässä niin thaimaalainen vain sulkeutuu kilppariin ja ei vastaa.

• thaithai

Kyllähän se niin on on Thaimaassa treenataan sparria tosi kevyesti. Se on enemmän leikkimielistä tekniikkaharjoittelua kuin sellaista sparria, mitä Suomen thaikkusaleilla otetaan.

Olepas nyt vaan purskahtelematta.

• fuorondaian

Kyllä oon samaa kuullu. Suomessa taidetaan ottaa paljon kovempaa ainakin semmonen käsitys mulla on.

• no onhan sillä

thaikut vissiin treenaa tekniikkapainotteisesti kun suomalaiset voimapainotteisesti? Olisko?
        Isokokoiset eurooppalaiset omaa jo vakiona enemmän voimaa, niin ei tartte niin paljoa keskittyä siihen että se voima tuotetaan tekniikalla? Eurooppalaisilla huonompi tekniikka mutta enemmän lihasvoimaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      252
      2672
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1566
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1260
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1093
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe