omituinen umpinainen harmaa laiva siellä pansion merenpuolustus tukikohdassa. tuli tänää mentyä eka kerran siitä venellä ohi ja jäi vähän ihmetyttää tuo laiva
mikä
ompi
1
507
Vastaukset
- Richard87
en ole varma mutta luulen että kyseessä on vanha ohjuslaiva joka on määrä purkaa,on täysin riisuttu ja todella rumannäköinen iso köntys muista veneistä/laivoista sivussa.olin siellä palveluksessa ja silloin ei muita romuja siellä ollut.voihan se
http://tietokannat.mil.fi/lohtaja109/static_images/321_640.jpg siinä on kuva hämeenmaastajoka on ihan kärjessä laiturissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 593103
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151103- 891028
- 99922
- 50913
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35791- 96784
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86645- 48595