Ennen sänkyyn menoa 1 asperiini ja puol litraa vettä.
Jos kuitenkin krapula yllättää aamulla, otetaan puol litraa mietoa juomaa 1 asperiini kanssa ja yritetään uudestaan. Juoma voi olla myös keppanaa.
Mutta mieluiten 1 litra maitoa, vaikka vain puolta litraa suositeltiinkin.
Nyt ei kuitenkaan ole aamu, joten menen ottamaan uudet puol desiä rommia ja jotain bulia blandista.
Näin ei krapulaa
Kar Pula
1
1011
Vastaukset
- R. Aivo Raitis
Tuollaisilla teorioilla minä pyyhin perseeni. Karsitaan toki huuhaa-jutut pois.
Varmin keino välttää krapula on, että sovittaa juomisen aloitusajan ja nautittavan alkoholimäärän sellaiseksi, että kaikki alkoholi on palanut mieluiten kokonaan ennen kuin herää. Tällöin elimistö on paljolti sopeutunut alkoholittomaan tilaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658