Onko kenelläkään kokemuksia kyseistä firmasta? Miten hommat on edennyt siitä, kun saitte myönteisen lainapäätöksen? Ja muutenkin, minkälaista toimintaa ja palvelua olette sieltä saaneet? Kestikö rahan tulo kauan? Soittavatko he työpaikalle ja varmistavat tietoja?
GeMoney
...?
1
737
Vastaukset
asiakas palvelukin kusettaa minkä kerkeää.. perivät jo oikeudenkäynti kulutkin ennen kuin ollaa asiaa viety oikeuteenkaan.
ja jos myöhästyy laskun maksu niin perintä kulut on reilusti yli "hyvän perintätavan" ohjeen. sekä joutuu maksamaan toistamiseen viimeisen maksu erän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473432
- 1053315
- 1992493
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342491Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️232067- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51679- 1821668