Mistä löytyy hyviä talvi tanssipaikkoja?
Hyviä tanssipaikkoja?
6
1018
Vastaukset
- jees
Jyväskylän viihdekeskus, Sotkamon naapurivaara ovat hyviä täällä Toijalan takana.
t. Mika - danceman40
P-K:sta löytyy Huvitörmä Jns:ta,Pajarinhovi Kiteeltä(Lappeenrannantien varrella).
E-K:sta "Tölli" eli Vuokesnniskan työväentalo Imatran läheltä.- danceman40
Tulenliekki Leppävirralla n.20km ennen Varkautta
on ollut kiva kokemus monelle. Talvella ehkä vähän pieni (ulkolavat ei käytettävissä).
Lisäksi Sotkamosta löytyy Naapurivaaran Huvikeskus
- itse en ole käynyt - mutta hyväksi on kehuttu. - boy
danceman40 kirjoitti:
Tulenliekki Leppävirralla n.20km ennen Varkautta
on ollut kiva kokemus monelle. Talvella ehkä vähän pieni (ulkolavat ei käytettävissä).
Lisäksi Sotkamosta löytyy Naapurivaaran Huvikeskus
- itse en ole käynyt - mutta hyväksi on kehuttu.Tanssipaikkoja on paljon ja eripuolella Suomea, joten eiköhän seuraavan linkin takaa löydy jokaiselle jotakin:
http://tanssi.org/fi/paikat/index.html
- pilvi
Oletteko käyneet Hankasalmen Revontulessa?
Siellä on ollut nyk. ihan hyviä artisteja ja tosi hyvin tilaa tanssia!
Harmi vaan, että ihmiset ovat mieltäneet sen parin kanssa käytäväksi paikaksi, vaikka sinkkutanssijoitakin on jopa viikonloppuisinkin.
Tulevana lauantaina esim. Marita Taavitsainen esiintyy siellä.- tanssityttönen
Viihdekeskus, Jyväskylän palokassa, paras paikka!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh761954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481240
- 215694
- 59688
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 55581
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako193557- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472