Mulla olisi sellainen ongelma Bravossani, että pelkääjän paikan penkki lämpiää tai ongelman tästä asiasta tekee se ettei autossa ole penkinlämmittimiä!? Apukuskin penkin vieressä palaa myös punainen valo, kuskin penkissä tuo valo ei pala, mutta penkki ei myöskään siis lämpiä. Penkki lämpiää niin paljon, että työkaveri sanoi, kun hänet kotiin heitin, ettei tässä pitkää matkaa pysty istumaan ja myös sen, että hetkeksi lämpiäminen loppui ja valo sammui(?). Tosin kyseessä isokokoinen mies, että voi olla, että hetkeksi valo jäi näkökentän ulkopuolelle ;) Mutta olisi kyllä loogista, että valokin sammuu jos lämpiäminen loppuu...
Ohjekirjaa on tavattu läpi useaan otteeseen, mutta ei edes missään sivulauseessa ole mainintaan penkinlämmittimistä saati sitten merkitystä noille punaisille valoille. Eikä myöskään löydy mitään nappulaa tms., millä tuon valon saisi sammumaan.
Osaisiko joku auttaa naista hädässä? :)
Bravo hatchback 1.2 -99:n penkinlämmittimet
5
907
Vastaukset
- Ollut joskus Bravo
Penkin alla etureunassa,muistaakseni repsikan puolella vasemmalla,nappi josta saa lämmityksen pois/päälle.
Samoin tietysti kuskin puolella. Minulla on Brava samalta vuodelta 1999, joten varmaankin tekniikka on ihan sama kuin Bravossasi. Istuinlämmittimen kytkin on kuljettajan istuimen alla oikealla etukulmassa ja vieressä istuvalla vasemmassa etukulmassa. Se on siis eri puolella istuinta kuin punainen merkkivalo, josta voi todeta, onko lämmitin päällä vai ei.
Kytkin on selvästi esillä oleva neliskanttinen painonappi, jota on kyllä vaikea huomata. Minäkin luulin sitä pitkään vain "putken" päässä olevaksi tulpaksi. Yhdellä painalluksella kytkin menee päälle ja toisella painalluksella pois päältä. Kytkimet ovat sellaisessa asennossa, että napin painaminen tapahtuu vaakasuorasti auton pituussuunnassa auton edestä taaksepäin. Kerro, löysitkö vai et!- Total idiot?
Kiitos hyvistä neuvoista! Ilman niitä tuskin nappia olisin ainakaan kovin äkkiä löytänyt, varsinkin kun penkit minun tapauksessa on aikas edessä.
Mikäköhän logiikka on ollut piilottaa nappi tuollaiseen paikkaan eikä mainita asiasta ohjekirjassa, ehkä se kuuluu sitten siihen italialaiseen mentaliteettiin ;)
Mutta kiitos vielä kerran avusta! =) Total idiot? kirjoitti:
Kiitos hyvistä neuvoista! Ilman niitä tuskin nappia olisin ainakaan kovin äkkiä löytänyt, varsinkin kun penkit minun tapauksessa on aikas edessä.
Mikäköhän logiikka on ollut piilottaa nappi tuollaiseen paikkaan eikä mainita asiasta ohjekirjassa, ehkä se kuuluu sitten siihen italialaiseen mentaliteettiin ;)
Mutta kiitos vielä kerran avusta! =)Mukavaa kun voi olla avuksi! Itse hoksasin katkaisijat vasta yli 2 vuotta auton ostamisen jälkeen. Ehkä niistä oli maininta jollakin foorumilla ja sen jälkeen aloin etsiä. Sitä ennen olin ihmetellyt niiden pienten punaisten merkkivalojen tarkoitusta.
- simppuna on kiva olla
Timontti kirjoitti:
Mukavaa kun voi olla avuksi! Itse hoksasin katkaisijat vasta yli 2 vuotta auton ostamisen jälkeen. Ehkä niistä oli maininta jollakin foorumilla ja sen jälkeen aloin etsiä. Sitä ennen olin ihmetellyt niiden pienten punaisten merkkivalojen tarkoitusta.
Kyseiset lisävarusteet lisätty suomessa. Siksi ei mainintaa ohjekirjassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 206476
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603617
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342692Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452476Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252275Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401733
- 241568