Bravo hatchback 1.2 -99:n penkinlämmittimet

Total idiot?

Mulla olisi sellainen ongelma Bravossani, että pelkääjän paikan penkki lämpiää tai ongelman tästä asiasta tekee se ettei autossa ole penkinlämmittimiä!? Apukuskin penkin vieressä palaa myös punainen valo, kuskin penkissä tuo valo ei pala, mutta penkki ei myöskään siis lämpiä. Penkki lämpiää niin paljon, että työkaveri sanoi, kun hänet kotiin heitin, ettei tässä pitkää matkaa pysty istumaan ja myös sen, että hetkeksi lämpiäminen loppui ja valo sammui(?). Tosin kyseessä isokokoinen mies, että voi olla, että hetkeksi valo jäi näkökentän ulkopuolelle ;) Mutta olisi kyllä loogista, että valokin sammuu jos lämpiäminen loppuu...

Ohjekirjaa on tavattu läpi useaan otteeseen, mutta ei edes missään sivulauseessa ole mainintaan penkinlämmittimistä saati sitten merkitystä noille punaisille valoille. Eikä myöskään löydy mitään nappulaa tms., millä tuon valon saisi sammumaan.

Osaisiko joku auttaa naista hädässä? :)

5

890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ollut joskus Bravo

      Penkin alla etureunassa,muistaakseni repsikan puolella vasemmalla,nappi josta saa lämmityksen pois/päälle.
      Samoin tietysti kuskin puolella.

    • Minulla on Brava samalta vuodelta 1999, joten varmaankin tekniikka on ihan sama kuin Bravossasi. Istuinlämmittimen kytkin on kuljettajan istuimen alla oikealla etukulmassa ja vieressä istuvalla vasemmassa etukulmassa. Se on siis eri puolella istuinta kuin punainen merkkivalo, josta voi todeta, onko lämmitin päällä vai ei.

      Kytkin on selvästi esillä oleva neliskanttinen painonappi, jota on kyllä vaikea huomata. Minäkin luulin sitä pitkään vain "putken" päässä olevaksi tulpaksi. Yhdellä painalluksella kytkin menee päälle ja toisella painalluksella pois päältä. Kytkimet ovat sellaisessa asennossa, että napin painaminen tapahtuu vaakasuorasti auton pituussuunnassa auton edestä taaksepäin. Kerro, löysitkö vai et!

      • Total idiot?

        Kiitos hyvistä neuvoista! Ilman niitä tuskin nappia olisin ainakaan kovin äkkiä löytänyt, varsinkin kun penkit minun tapauksessa on aikas edessä.
        Mikäköhän logiikka on ollut piilottaa nappi tuollaiseen paikkaan eikä mainita asiasta ohjekirjassa, ehkä se kuuluu sitten siihen italialaiseen mentaliteettiin ;)

        Mutta kiitos vielä kerran avusta! =)


      • Total idiot? kirjoitti:

        Kiitos hyvistä neuvoista! Ilman niitä tuskin nappia olisin ainakaan kovin äkkiä löytänyt, varsinkin kun penkit minun tapauksessa on aikas edessä.
        Mikäköhän logiikka on ollut piilottaa nappi tuollaiseen paikkaan eikä mainita asiasta ohjekirjassa, ehkä se kuuluu sitten siihen italialaiseen mentaliteettiin ;)

        Mutta kiitos vielä kerran avusta! =)

        Mukavaa kun voi olla avuksi! Itse hoksasin katkaisijat vasta yli 2 vuotta auton ostamisen jälkeen. Ehkä niistä oli maininta jollakin foorumilla ja sen jälkeen aloin etsiä. Sitä ennen olin ihmetellyt niiden pienten punaisten merkkivalojen tarkoitusta.


      • simppuna on kiva olla
        Timontti kirjoitti:

        Mukavaa kun voi olla avuksi! Itse hoksasin katkaisijat vasta yli 2 vuotta auton ostamisen jälkeen. Ehkä niistä oli maininta jollakin foorumilla ja sen jälkeen aloin etsiä. Sitä ennen olin ihmetellyt niiden pienten punaisten merkkivalojen tarkoitusta.

        Kyseiset lisävarusteet lisätty suomessa. Siksi ei mainintaa ohjekirjassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe