pääsiäinen 2006

paskin loma

Olimme suunniteleet avovaimoni kanssa pääsiäistä pitkään mitä tehdä kunnes vanhempani sanoivat että mökki olisi vapaa pääsiäisen.Sinne siis todettiin yhten ääneen.Kaveri pyörähti illalla kylässä ja kiroili kun ei ollut mitään pääsiäiseksi ja lomaakin olisi 5 päivää,ehdotin että lähtee mökille mukaan jos emännälleni käy.Kysyin Sarilta voisko Janne lähteä mukaan mökille saunomaan ja kaljaa ottaamaan ja myöntävä vastaus tuli jos koko loma ei mene dokaamiseksi...

Niin alkoi matka mökille 300 km:ä ajeltuani parkkeerasin autoni mökin eteen ja samantien
sauna lämpiämään.

Iltaa istuttiin ja mökkiä lämmitettiin ja samalla saunaa, vettä kanneltiin ja pataan laitettiin lämpiämään.Siinä tohinassa emäntäni sanoi että grillataan kun tullaan saunasta.Kävin katsomassa ja sauna oli siinä 80 astetta ja padassakin vesi kiehui,kävin huutamassa että voit sari mennä saunaan.

Sari kysyi eikö ny mennä koko porukka kun ei oo tän enempää, ettei tarvi yksin saunoa,kysyin jannelta kykö sille ja janne vain nyökkäsi.
Saunaan mentiin ja kaljaa ja siideriä kului roppa kaupalla,minulle rupesi löylyt riittämään ja kyselin laitanko emännälle vedet valmiiksi kun teen itselleni.Sari vastasi että käy vielä ulkona kerran ja sit ottaa kunnon löylyt ja peseytyy sitten.upesin pesemään itseäni ja sari ja janne meni ulos vilvoittelemaan.Sain pestyä itteni ja menin pukuhuoneeseen pyyhkeytymään ja sari ja janne tulivat ulkoa pois ja menivät saunaan.Katselin hetken että kovimpampa reilusti uskaltaa sari alasti olla, kun ylensä ujostelee esim kylpylöissä.Nännit kovettuneena raikkasta ulkoilmasta ja muuten iho kananlihalla.No ajatteli et tää on taas näitä mun juttuja et epäilen, kun ei sari koskaan ennen ole pettänyt.

Kävin vaihtamassa puhasta päälle ja laitoin grilliin tulet ja hain makkarat ja lihat ja juomat ja ihmettelin missä ne kuppaa.Ajattelin et jokin skaba kumpi pitempään saunassa tai sit kovat löylyt ja olihan niitten vesienkin kanssa lährättävä.

Sari ja janne saapui ja päästiin grillaa ja syötiin reilusti, kuunneltiin kurkia ja muita luonnon ääniä ja mallastakin meni.Minua rupesi pikkaisen väsyttämään ja sari sanoi et mee nukkuu jos väsyttää, johon sanoin et kyl jaksaa kun saa huomenna nukkua pitkään.Lopulta muutaman tunnin päästä koko porukka meni nukkumaan.

Aamulla heräsin ensimmäisenä ja menin ulos että saa toiset nukkua.Kävelin saunalle et siivoisin iltaisia roskia pikkaisen pois ja kantaisin uutta vettä ja pesisin naamani kun padassa kerran oli lämmintä vettä.Samalla kattelin pukuhuoneen takkaa joka ei varmaan ollut moneen vuoteen käytössä tai ainakin näytti siltä.Huomasin avatun kortsupaketin rippeet siellä ja ajattelin jo hetken että 4 viikkoa sitten anoppini oli lomailemassa, että olisiko anopilla ollut seuraa, mutta samalla huomasin käytetyn kortsun.... nosti ylös ja tavarat liikennöi sisällä.

Rupesin istumaan tuolille kaikki epäilyni oli siis totta "saunassa hekottelu,nukkumaan menosta vihjailu,saunasta tuleminen kesti ja lastit sisällä oleva kortsu".

Kävelin mökille ja sanoin et meen kauppaan.Ainoastaan emäntäni oli hereillä ja hän lupasi tehdä ruokaa ja siivota mökkiä illä aikaa.Kauppa reissu kesti pari tuntia ja mietteet pyöri vaikka missä,kunnes saavuin mökille.

Istahdin kuistille ja otin bissen.Huomasin kuistin lautojen raosta avatun kortsupaketin jämät ja vitutus kasvoi suunnattomasti ja kun loma rupesi olemaan lopussaan pakattii auto "päivää ennen kovan pääsärkyni takia" ja tultiin kotiin.

Kyselin varovasti kotona miten sarin mielestä loma meni "nautti täysin rinnoin tai jotain siihen suuntaan",kunnes paukautin sanoa et täysin lastein myös.Tenttaamista jatkui 3-4 tuntia ennenkuin emäntäni murtui ja kertoi harrastaneensa jannen kanssa 8 kertaa seksiä mökillä pääsiäisenä.

Nyt suhde on ohi ja ilmeisesti juorujen mukaan sari ja janne naiskentelee avoimesti yhdessä.Kiva lopetus yhteiselle 9 vuoden suhteelle ja 23 vuotta vanhalle ystävyydelle.

15

21790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otan osa

      tuo on todella törkeää.. ihmiset on sellaisia.. naiset on kaikin puolin kusipäitä.. toivottavasti se löytää miehen joka hakkaa sitä

      • petetty

        saman kokenut olen.mitä siitä opin. en koskaan ota kaveria yksistään mukaan jos meen jonku muijan kans mökille.hetihän ne on perse levällään
        kun silmä välttää ja kaveri ei paljon välitä kun vaan saa revaa.mä vetelin muijaa turpaan niin että joutu sairaalaan ja pieksin sen entisen kaverin.siltä murtu nenä ja meni käsi poikki.ja muijan lemppasin mäkeen kun yritti kotio.nykyselle oon näyttänyt oikeuden pöytäkirjat niinkun varotukseksi jos tekee saman niin kokee saman....


      • voi viddu
        petetty kirjoitti:

        saman kokenut olen.mitä siitä opin. en koskaan ota kaveria yksistään mukaan jos meen jonku muijan kans mökille.hetihän ne on perse levällään
        kun silmä välttää ja kaveri ei paljon välitä kun vaan saa revaa.mä vetelin muijaa turpaan niin että joutu sairaalaan ja pieksin sen entisen kaverin.siltä murtu nenä ja meni käsi poikki.ja muijan lemppasin mäkeen kun yritti kotio.nykyselle oon näyttänyt oikeuden pöytäkirjat niinkun varotukseksi jos tekee saman niin kokee saman....

        tosi mieeeessss
        taitaa olla pojuilla aika heikko itsetunto


      • petetty
        petetty kirjoitti:

        saman kokenut olen.mitä siitä opin. en koskaan ota kaveria yksistään mukaan jos meen jonku muijan kans mökille.hetihän ne on perse levällään
        kun silmä välttää ja kaveri ei paljon välitä kun vaan saa revaa.mä vetelin muijaa turpaan niin että joutu sairaalaan ja pieksin sen entisen kaverin.siltä murtu nenä ja meni käsi poikki.ja muijan lemppasin mäkeen kun yritti kotio.nykyselle oon näyttänyt oikeuden pöytäkirjat niinkun varotukseksi jos tekee saman niin kokee saman....

        päinvaston OLEN mies vahvalla itsetunnolla.enkä mikään hiiri jonka muijia kaverit höylää joka välissä niin kun sä oot.meettekin kaverin liukkaille ja annatte akanne paneskella ketä huvittaa.mä näytän että on VAIN mun naaras jota ei muut kuksi ja akoille pitää näyttää kaapinpaikka sillä niillähän on jatkuva kutka perseessä luonnostaan ja jakelevat kelle sattuu jos ei kuria pidä.yrittäkää kasvaa miehiksi te nyhjäkkeet tietekin eri asia jos tykkää harrastella kimppakivaa ja kavereitten liukkaita
        silloinhan se on sama.mutta mä en harrasta joten
        se on akalle turpaan ja kaverilta nenä käsi poikki jos koskee mun akkoihin.ne tietää sen ja varoo etes silmiin katsomasta mun muijaa...


      • sulle
        petetty kirjoitti:

        päinvaston OLEN mies vahvalla itsetunnolla.enkä mikään hiiri jonka muijia kaverit höylää joka välissä niin kun sä oot.meettekin kaverin liukkaille ja annatte akanne paneskella ketä huvittaa.mä näytän että on VAIN mun naaras jota ei muut kuksi ja akoille pitää näyttää kaapinpaikka sillä niillähän on jatkuva kutka perseessä luonnostaan ja jakelevat kelle sattuu jos ei kuria pidä.yrittäkää kasvaa miehiksi te nyhjäkkeet tietekin eri asia jos tykkää harrastella kimppakivaa ja kavereitten liukkaita
        silloinhan se on sama.mutta mä en harrasta joten
        se on akalle turpaan ja kaverilta nenä käsi poikki jos koskee mun akkoihin.ne tietää sen ja varoo etes silmiin katsomasta mun muijaa...

        Oi kun pelottavaa. :D


      • kurko
        petetty kirjoitti:

        päinvaston OLEN mies vahvalla itsetunnolla.enkä mikään hiiri jonka muijia kaverit höylää joka välissä niin kun sä oot.meettekin kaverin liukkaille ja annatte akanne paneskella ketä huvittaa.mä näytän että on VAIN mun naaras jota ei muut kuksi ja akoille pitää näyttää kaapinpaikka sillä niillähän on jatkuva kutka perseessä luonnostaan ja jakelevat kelle sattuu jos ei kuria pidä.yrittäkää kasvaa miehiksi te nyhjäkkeet tietekin eri asia jos tykkää harrastella kimppakivaa ja kavereitten liukkaita
        silloinhan se on sama.mutta mä en harrasta joten
        se on akalle turpaan ja kaverilta nenä käsi poikki jos koskee mun akkoihin.ne tietää sen ja varoo etes silmiin katsomasta mun muijaa...

        asia on niin että on helpompi vahtia kourallista kirppuja kuin kiimasta akkaa.
        Tiedän mistä puhun, kolmatta kertaa olen naimisissa, kaks ensimmäistä jako tavaraa kun silmä vältti. Mutta siitä vaan, antaa mennä kun on alamäki. Ainoo neuvo on että tehkää aina avioehto, se on tärkee. Nyt kahta ensimmäistä akkaa ottaa päähän, siinähän nyhjäävät tyhjataskujen kanssa. Mie annan nykyiselle vaimolle kaiken mitä pyytää, mut jos miun kulli ei riitä niin sen kerrasta poikki, paitsi ikinä en alennu lyömään naista enkä miestä. Mut muistakaa AVIOEHTO!!!


      • tiinuliini
        petetty kirjoitti:

        saman kokenut olen.mitä siitä opin. en koskaan ota kaveria yksistään mukaan jos meen jonku muijan kans mökille.hetihän ne on perse levällään
        kun silmä välttää ja kaveri ei paljon välitä kun vaan saa revaa.mä vetelin muijaa turpaan niin että joutu sairaalaan ja pieksin sen entisen kaverin.siltä murtu nenä ja meni käsi poikki.ja muijan lemppasin mäkeen kun yritti kotio.nykyselle oon näyttänyt oikeuden pöytäkirjat niinkun varotukseksi jos tekee saman niin kokee saman....

        No mä ymmärrän sua kyllä ihan hyvin...


    • Jaska & jaska

      Sanon vain että oikein meni ...

      Tyhymästä päästä kärsii koko ruumis.

      Jos kerran et kestä tommosta, niin miksi vitussa esittelet akkaasi noin joka jätkälle.

    • Tolkun mies

      Luuvitosta vaan peliin ja kiertoon tollainen akka. Se on muuten sama jos lainaa kaverille muijaa tai betonimyllyä. Kun sen saa takaisin niin siellä on mälli sisällä.

    • "pikkutyttö;)"

      todellakin. olen pahoillani että oot saanu tuollasta kommenttia kirjotuksestas ja vähän sen ohikin. ikävää että sinulle kävi noin.. mutta vannon, etteivät kaikki naiset ole tuollasia.

      ehkä se on hieman miehestäkin kiinni, jos nainen pettää. esimerkiksi sinä, joka pröystäilit esitteleväs naiselles jo valmiiksi edellisen oikeuspöytäkirjat. voit olla varma, että huonosti käy. lojaalit naiset EI tuollaista kattele.

      t: nuori nainen.

      • petetty

        pikkutytölle:en pröystäile vaan kerroin faktat ja kehotin funtsiin homman ja sanoinkin että voi vapaasti lähtä mäkeen jos siltä tuntuu.mutta mun kans ei enään akat ja muutkaan leiki se on lääkäri reissu edessä.mutta kas kummaa eipä lähe vaikka kuin kehottas vaan takertuu kun iiliäinen minkä mä sille mahdan ja jos lähtee niin ei mee kun nanosekuntti kun on uusi tilalla jos niin haluan.onhan nuita horoja joka paikassa ja tuntuu tunkua olevan että se siitä lojaalisuudestasi..


      • Janne.
        petetty kirjoitti:

        pikkutytölle:en pröystäile vaan kerroin faktat ja kehotin funtsiin homman ja sanoinkin että voi vapaasti lähtä mäkeen jos siltä tuntuu.mutta mun kans ei enään akat ja muutkaan leiki se on lääkäri reissu edessä.mutta kas kummaa eipä lähe vaikka kuin kehottas vaan takertuu kun iiliäinen minkä mä sille mahdan ja jos lähtee niin ei mee kun nanosekuntti kun on uusi tilalla jos niin haluan.onhan nuita horoja joka paikassa ja tuntuu tunkua olevan että se siitä lojaalisuudestasi..

        ..Oltiin Sarin kanssa valmiiks sovittu se pääsiäinen. Oli joutunu olemaa sun kanssa puutteessa, kun et kuulemma ymmärrä seksistä yhtään mitään naisen kannalta. Lähes kuivana sisään ja rojut ränniin..

        Sari sano ettet edes lämmittele saati helli tai nuole pillua... Sitä paitsi ex-muijas kanssa peppupano on makeeta..


      • "pikkutyttö;)
        petetty kirjoitti:

        pikkutytölle:en pröystäile vaan kerroin faktat ja kehotin funtsiin homman ja sanoinkin että voi vapaasti lähtä mäkeen jos siltä tuntuu.mutta mun kans ei enään akat ja muutkaan leiki se on lääkäri reissu edessä.mutta kas kummaa eipä lähe vaikka kuin kehottas vaan takertuu kun iiliäinen minkä mä sille mahdan ja jos lähtee niin ei mee kun nanosekuntti kun on uusi tilalla jos niin haluan.onhan nuita horoja joka paikassa ja tuntuu tunkua olevan että se siitä lojaalisuudestasi..

        ..tuollainen mies ei naista ansaitse, ei horoa eikä muunkaan laista. sellainen on kielenkäyttö. mutta luulenpa että kovasti kovistelet sinäkin, ei kukaan voi oikeasti olla noin ääliö.


      • oletko
        Janne. kirjoitti:

        ..Oltiin Sarin kanssa valmiiks sovittu se pääsiäinen. Oli joutunu olemaa sun kanssa puutteessa, kun et kuulemma ymmärrä seksistä yhtään mitään naisen kannalta. Lähes kuivana sisään ja rojut ränniin..

        Sari sano ettet edes lämmittele saati helli tai nuole pillua... Sitä paitsi ex-muijas kanssa peppupano on makeeta..

        vittu mikä idiootti joka tollasta kirjoittaa, vedä ittes narun jatkoksi.Pikkutyttö lohduttavaa tekstiä toivottavasti toi kundi lukee joka ton kirjotti ja hei tsemppiä ei varmaan ainut muija ole!

        pera


    • tavallinen mies

      Menet naisesi kanssa vieraan miehen kanssa samaan saunaan????
      Et ole järkevä tai sitten tämä on vain provo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe