Ajattelin mennä elokuva-aiheisiin naamiaisiin, jonne siis täytyy pukeutua näyttelijäksi tai muuksi... Ongelmani on etten keksi mitään! Kaipaisin siis hyviä ideoita. Miksikään strippariksi en ala, turha edes ehdottaa.
Olen blondi tyttö, minulla on sopusuhtainen hoikka vartalo, jos tiedot jotain auttavat.
miten pukeutua elokuva-aiheisiin bileisiin?
7
5117
Vastaukset
- Zatszaus
Maikkeli Tjaksonniksi!! Siinä hyvä...tai.. ;D... no ei sentää, ehkä joku repaleinen kangas peittämää ala- ja yläosan ja sit vedät tukan niinku roskiksest nousseel pultsaril ja sanot et "Hei, mä oon Zein!" elikkäs oot Jane. Siit Viidakkovekara..öh leij..hmmmm... ainii TarSannista!! Dartsan!! ÄÄähhh Siis TARZAN
- An5ku
Miten olis Marilyn Monroe..? Se on kai aika yleinen naamiaisasu? http://www.soultones.com/neil/sadge/laughlin/marilyn_monroe.jpg
- alasti yhä
Ihan kivoja ideoita :) kiitos niistä. Lisää vois vielä ehdotella... Marilyn on varmaan joo aika kulunu aihe.
Oon ite ruvennu miettimään ehkä jotain agenttia tms. Ehkä vähän miehekäs, mut vois olla hyväkin..
Onko muuten jollain kokemuksia tälläsistä elokuvanaamiaisista? Vois kertoo vaik et minkälaisena ite meni tai mitä muut oli.
Kiitos :)
- .......
Sori, oli pakko ehdottaa.
- näin.
Blues Brothers on helppo juttu. Musta miesten puku , valkoinen kauluspaita, kravaatti, hattu ja aurinkolasit. Hattuja ja laseja saa ainakin Pilailu-Puodista.
- piiuliiu
Tuli mieleen muutamia ehdotuksia:
-Frankenstain, hieman vanha, mutta kaikki varmasti tietävät.
-Robin Hood, helppo asu, vihreät sukkahousut ja vihreä paita.
-kissanainen, hieman seksikkyyttä.
-Screem naamio ja musta kaapu, pelottava, tai no lähinnä huvittava.
-Supermies, tehoaa.
-Babe urheapossu, söpö.
-pupu tyttö asu, hieman huorahtava, mutta ainakin keräät katseita.
-Zorro, jos löytyy sopiva hattu.
Tuossa nyt muutama, ei tullut oikeen hyviä mieleen, sori. - Anonyymi
Cher Horowitz olisi helppo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315753
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135175- 1972449
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661820Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801813Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241234- 941205