Mutta miksi esim. Helsingin keikalla ukkeli ei pitänyt vihkisormustaan sormessa? On se tietty fiksua jättää arvotavarat jonnekin parempaan paikkaan, ettei niitä tarvitse etsiä keikan jälkeen lavalta..
Keikalla vaan edessäni oli kaksi naista, jotka hullaantuivat, kun kamera zoomasi Daven sormuksettomaan nimettömään;)
Eiköhän tuo silti ole toistaiseksi ihan onnellisesti naimisissa.
Daven sormus
3
487
Vastaukset
- marDM
Kuka nyt ei tahtoisi iskeä/kokeilla kaunista pohjolan neitoa jos kerran olis tsäänssit?
Mutta silti olen myös itse tuon ehdottamasi arvotavara säilömisen kannalla.
;)
Tosiaan, Dave taitaa olla, niinkuin minäkin; "Paras mutta varattu!"- marDM
Lue edellinen juttu uudestaan...
- Tanja
No, mutta... tässä olisi hieman naisen logiikkaa tai no Tanjan logiikkaa... Se on hieman outoa, mutta omasta mielestä varsin järkevää.. ;)
Mielestäni vihki/kihlasormus miehen sormessa tarkoittaa,sitä että hän on hyvä saalis, niin hyvä joku fiksu nainen on hänet rengastanut, haluaa pitää omana. Ja mielestäni sormus miehen sormessa näyttää tavattoman hyvältä. Mutta rakkaat ihmiset älkää nyt hermostuko, en katsele rengastettuja miehiä "sillä silmällä" en missään nimessä, mielummin purisin itse kaikki sormeni yksitellen pois. Mutta se nyt vain näyttää hyvältä. Davekin on mielestäni paljon karismaattisempi, kun hänellä on se vihkisormus sormessa. Jos hänellä ei ole sitä, alkaa vain miettimään minkä takia hän ei ole laittanut sormusta sormeen ja lumous katoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321