Mutta miksi esim. Helsingin keikalla ukkeli ei pitänyt vihkisormustaan sormessa? On se tietty fiksua jättää arvotavarat jonnekin parempaan paikkaan, ettei niitä tarvitse etsiä keikan jälkeen lavalta..
Keikalla vaan edessäni oli kaksi naista, jotka hullaantuivat, kun kamera zoomasi Daven sormuksettomaan nimettömään;)
Eiköhän tuo silti ole toistaiseksi ihan onnellisesti naimisissa.
Daven sormus
3
483
Vastaukset
- marDM
Kuka nyt ei tahtoisi iskeä/kokeilla kaunista pohjolan neitoa jos kerran olis tsäänssit?
Mutta silti olen myös itse tuon ehdottamasi arvotavara säilömisen kannalla.
;)
Tosiaan, Dave taitaa olla, niinkuin minäkin; "Paras mutta varattu!"- marDM
Lue edellinen juttu uudestaan...
- Tanja
No, mutta... tässä olisi hieman naisen logiikkaa tai no Tanjan logiikkaa... Se on hieman outoa, mutta omasta mielestä varsin järkevää.. ;)
Mielestäni vihki/kihlasormus miehen sormessa tarkoittaa,sitä että hän on hyvä saalis, niin hyvä joku fiksu nainen on hänet rengastanut, haluaa pitää omana. Ja mielestäni sormus miehen sormessa näyttää tavattoman hyvältä. Mutta rakkaat ihmiset älkää nyt hermostuko, en katsele rengastettuja miehiä "sillä silmällä" en missään nimessä, mielummin purisin itse kaikki sormeni yksitellen pois. Mutta se nyt vain näyttää hyvältä. Davekin on mielestäni paljon karismaattisempi, kun hänellä on se vihkisormus sormessa. Jos hänellä ei ole sitä, alkaa vain miettimään minkä takia hän ei ole laittanut sormusta sormeen ja lumous katoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858