Mistä HYVÄ kiinteistönvälittäjä?

myymässä

Mikähän olisi Turun ylivoimaisesti paras kiinteistöfirma, joka saa asunnon myytyä.Onkos mitään käsitystä ko.firmoista.

150

19139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjj

      Uskoisin että varmimmin kaupan saa tehtyä suurimpien välittäjien kautta OP tai kiinteistömaailma.

      • OOPEEpyh

        No just
        OP kyllä myi naapurista osaketta yli 2v ja myymättä jäi.
        Nyt sitä myy stailattuna toinen firma, katellaan sano.


      • Anonyymi
        OOPEEpyh kirjoitti:

        No just
        OP kyllä myi naapurista osaketta yli 2v ja myymättä jäi.
        Nyt sitä myy stailattuna toinen firma, katellaan sano.

        En antaisi missään nimessä ainakaan Turun OP:lle. Olen saanut niin huonoa palautetta tuttaviltani. Välittäjiä on paljon ja suurella osalla ei ole mitään käsitystä asuntokaupasta. Talossa ei ole kunnon myyjiäkään. Myyntiajat ovat pitkät. Erikoinen tapahtuma oli tuttavallani, jolle OP Kodin välittäjä valehteli päin naamaa näytöllä käyneiden asiakkaiden määrästä. Tällä hetkellä parhaat välittäjät löytyvät Bo:lta. Ovat markkinajohtajia monissa kaupungeissa.


      • Anonyymi
        OOPEEpyh kirjoitti:

        No just
        OP kyllä myi naapurista osaketta yli 2v ja myymättä jäi.
        Nyt sitä myy stailattuna toinen firma, katellaan sano.

        Samoilla linjoilla ollaan.Lisäksi vielä hyvin ylimielistä palvelua,välittäjia ei kiinnosta mitkään aikataulut tai asiakkaan palvelu.En suosittele kenellekkään.


    • oranssista

      Hyvää välittäjää en osaa sanoa, mutta huonot omat kokemukseni yhdestä suurimmista, siitä oranssisesta. Naismyyjät alkoivat kisata kait omista provikoistaan ja koko rivarin myynti oli mennä piloille. Sama välittäjä, tosin Helsingissä, arvioi myös poikani asunnon aivan väärin alakanttiin, itse myyden sai 14000 euroa enemmän noin 150000 euron hintaisesta asunnosta ja vielä säästyi se
      tolkuttoman suuri välityspalkkio. Kanattaa myydä itse!

      • Nimetön

        Ei ainakaan H alkavaa firmaa jolla kähyä kilometrien maksamisesta. Valehtelevat, pettävä ja lopuksi ilmoittavat että jos talossa jotain vikaa niin ei tarvitse soitella.

        Nostavat ostajan nimissä herjauskanteita, huijaavat palkkiossa ja tj muidu istuu pelisilmänsä päällä. Ihan täysin asiatonta peliä.!

        Monta asuntokauppaa mutta tämä oli surkea Turun alueella.

        OP minusta hyvä ja antavat alennusta jos olet jäsen.

        Anneli


      • asunnoton

        Ihme homma, mulle oli ongelmia samaisessa puulaakissa. Olin itse ostajana ja tein ostotarjouksen jonka lisäksi välittäjä otti toisenkin ostotarjouksen. Sitten aikamme kisasimme ostajat keskenämme kunnes yksi välittäjistä lipsautti uuden tarjoukseni toiselle kisaajalle joka nosti omaa tarjoustaan hitusen ja sai asunnon. Naismyyjien ammattitaito sekä yksikön vastuuhenkilön toiminta ei kyllä päivänvaloa kestä.


      • näin se toimii
        asunnoton kirjoitti:

        Ihme homma, mulle oli ongelmia samaisessa puulaakissa. Olin itse ostajana ja tein ostotarjouksen jonka lisäksi välittäjä otti toisenkin ostotarjouksen. Sitten aikamme kisasimme ostajat keskenämme kunnes yksi välittäjistä lipsautti uuden tarjoukseni toiselle kisaajalle joka nosti omaa tarjoustaan hitusen ja sai asunnon. Naismyyjien ammattitaito sekä yksikön vastuuhenkilön toiminta ei kyllä päivänvaloa kestä.

        Juuri näin toimii se iso oranssinen välittäjä.
        Käytä ehdottomasti pieniä välittäjiä. Voi kun igglo tulisi Turkuunkin, 1,85% palkkio on kohtuullinen, 4-5 % ryöstöä huonosta työstä.


      • Anonyymi
        asunnoton kirjoitti:

        Ihme homma, mulle oli ongelmia samaisessa puulaakissa. Olin itse ostajana ja tein ostotarjouksen jonka lisäksi välittäjä otti toisenkin ostotarjouksen. Sitten aikamme kisasimme ostajat keskenämme kunnes yksi välittäjistä lipsautti uuden tarjoukseni toiselle kisaajalle joka nosti omaa tarjoustaan hitusen ja sai asunnon. Naismyyjien ammattitaito sekä yksikön vastuuhenkilön toiminta ei kyllä päivänvaloa kestä.

        Huoneistokeskus on turkulaisista toimistoista varmaan se, joka on istunut eniten käräjiä omista asuntokauppavirheistään. Väärät neliöt ja kaavasta väärää tietoa. Voi hyvää päivää.
        Itse pysyn siitä firmasta täysin erossa. Tuo naismyyjäasia pitää täysin paikkansa.


    • Hämeenkadulla

      Nordeaa vastapäätä. Lähtenyt isosta firmasta ja laittanut oman. Tuntee hyvin markkinat eikä polje hintoja! Suosittelen lämpimästi!

      • Pursiheimo

        kun ei polje hintoja, pitäisi saada Igglo Turkuunkin, 4 prossaa on aivan älytöntä! Igglo Helsingissä 1,85 prossaa! Ja hyvin myy!


      • tarkotin
        Pursiheimo kirjoitti:

        kun ei polje hintoja, pitäisi saada Igglo Turkuunkin, 4 prossaa on aivan älytöntä! Igglo Helsingissä 1,85 prossaa! Ja hyvin myy!

        että ei ahneuksissaan lähe suostutteleen mahd. asiakkaille (joille asuntoa esittelee) että tekisivät halvan tarjouksen, vaan myy lähes niin pitkään sillä hinnalla mitä pyydetään. Tietää että jos malttaa niin kyllä se ostaja löytyy ilman hinnan heti alas laittamista. Itsellä kokemusta isonkin firman myyjästä joka halus vaikka väkisin tehdä kaupan et sai proviikat kaupasta pian. ISO EI isoille firmoille!!!


      • hyvää työtä

        olen myös käyttänyt kyseistä firmaa ja erittäin tyytyväinen.ottaa asiakkaan tosissaan eikä vaan nimi papereissa ja kasvoton kuten isoissa firmoissa on tapana.


      • Jatkossa vältän

        Minulla on tästä firmasta huonoja kokemuksia: kys. firman asunnonesittelijä oli erittäin töykeä ja ilkeä. Kyseessä oli tosin vuokra-asunnon esittely, tiedä sitten jos myytäviin asuntoihin panostetaan enemmän. Olin itse siis asuntoa katsomassa, asunnossa ei ollut mitään vikaa, päinvastoin, mutta tämän miekkosen takia jäi asunnon hakeminen, hänen ilkeilynsä ja ylimielisyytensä jätti niin epämiellyttävän tunnelman koko asuntokatselmuksesta.


      • pettynytkioon

        ole varovainen,


    • heli

      Huoneistomarkkinat! sieltä Karppinen tai Alkio!
      Kummastakin hirmu hyviä kokemuksia, minulla ja ystävillämme. Palkkio on ihan perus, ei liikaa eikä liian vähän.
      super mukavia normi kundeja, ei luule itestänsä liikoja, tai saa asiakasta tuntemaan itseään tyhmäksi!
      Realistinen ja rehellinen arvio yms.
      en voi kuin suositella lämpimästi.

      • heli ?

        Löytyyköhän "helin" haamukirjoittaja herroista Karppinen ja Alkio vai toimiston omistajasta ?


      • kdfjsjfsj
        heli ? kirjoitti:

        Löytyyköhän "helin" haamukirjoittaja herroista Karppinen ja Alkio vai toimiston omistajasta ?

        Turussa on monta hyvää ja luotettavaa välittäjää, mutta välttäkää Vihreää! ammattitaito on mitä on ja asiakaspalvelu kamalaa.


      • Anonyymi

        Huoneistomarkkinat, hah hah!
        Itselläni on siitä firmasta todella huono kokemus enkä suosittele kenellekään muuta kuin varomaan niitä tyyppejä.


      • Anonyymi

        Huoneistomarkkinat: Kehotan todella varomaan. Itselläni todella huono kokemus!


      • Anonyymi

        Kaikkea muuta kuin ystävällisiä Karppinen ja Alkio. Karppinen hyvin ylimielinen ja asiakas on pelkkää ilmaa.


    • Ilona6

      ilman muuta Sari Halonen joka tähän asti ollut Huom! Martin konttorissa.
      Ehdottomasti eniten myytyjä asuntoja lounais-suomessa.
      Myy asunnon kuin asunnon alta aikayksikön.Omani ja ystäväni asunnot meni hyvään hintaan ensimmäisellä näytöllä:)

    • As.tuntija

      En ole kuullutkaan.

      Tiedän muitakin, jotka ovat myyneet eniten asuntoja varsinaisessa suomessa. En kerro nimiä vielä.

    • valheen jäljillä ?

      "ILONA6" 2.1.2015 kello 20.50:

      Lounais-Suomi tarkoittaa Varsinais-Suomen ohella myös mm Forssan seutua ja Satakuntaa.

      Mitään tilastoa ei ole siitä paljonko yksittäinen välittäjä on myynyt asuntoja. Oletko soittanut kaikille Lounais-Suomen isännöitsijöille ? Kauppakirjassa näkyy välitysliike mutta ei tietenkään myyntineuvottelijaa. Kertoivatko isännöitsijät välitysliikkeiden ja myyntineuvottelijoiden nimet ?Mistä isännöitsijä tiesi myyntineuvottelijan henkilön ?

      Sama pätee maanmittauslaitoksen kirjaamisasioissa. Kävitkö siellä ?

      Oletko Ilona6 Sari, vai kertoiko Sari Sinulle tilastotietoa ? Uskoitko tosiaan ? Odotan perusteltuja vastauksia.

    • arskavaa1

      Mielestäni Iittala-Puupposen Tenho on ihan ylivoimainen välittäjä

      Juotti minut humalaan, köyräisi vaimoni paksuksi, hinnoitteli asunnon pirusti ala-kanttiin, osti osuuteni ja asuu nyt rakentamassani talossa.

      Aika sonni ja kova kauppamies. Olen kiitollinen, olisin muuten vieläkin sen hullun eukon kiusattavana. Paljon kauppoja vaan Tenholle.

      Ps. Iskit kirveesi silti kiveen, sokkeli on päin vittua rakennettu ja talo homeessa, niin kuin ex-muijan värkitkin

    • Alahan selvittää

      Jotta tiedämme kirjoittiko Ilona6 iltapuhteiksi lööpeeriä vai totta, välittäjä saa kertoa yksilöitynä tietona kaikki kaupat viime vuodelta pinta-aloineen, hintoineen, osoitteineen ja myyntiaikoina.

      Jos tietoa ei tule Ilona6 tai LKV Sari on välittänyt keksittyä pluffia. Aikaa on kolme päivää.

      Totuus ei pala.

    • Myynnin ammattilaine

      Uskooko joku juttuja, että joku on Suomen tai osan Suomea paras myyjä, parhaat tuotteet ja jne tarinoita ?

      "Meillä on tunnetusti maailman parhaat ja halvimmat tuotteet"

    • Todistamatonta

      Sinulla on jotain muuta hampaankolossa tai olet kateellinen. En usko herjauksiasi.

      Yrittäjähenkinen ja työteliäs perustaa oman firman eikä ole pankin välitysliikkeen renki.

      Herrasmies on vaatepartta myöten.

    • Markkinatalous

      Miksi vuokrasit, jos väität palvelua töykeäksi. Markkinataloudessa saa valita kenen palveluita käyttää ja paljonko haluaa maksaa.

      Pursiheimoja on kaksi eli nainen ja mies.

      • Markkinatalouskuralla

        Kyseessä tietenkin "mies", yllättäen. "Nainenhan" osoittaa sentään hieman inhimillisiä piirteitä itsessään.


    • Oppiojaankaataa

      OP-kiinteistökeskuksessa työskentelee myyntiedustaja, joka on pari vuosikymmentä ollut alalla, mutta ei saavuttanut kokeessa LKVn pätevyyttä ? Miksi ei ole ? Lukuhalujen puutettako ?

      • Siirisiili

        Meilläkin kokemusta Sari nimisestä välittäjästä ostajan näkökulmasta. Ammattitaitoa ei laisinkaan (nuori ja virheä). Ei osannut edes isännöitsijän todistusta tulkita, vaikka luulisi olevan aika keskeinen dokumetti heidän työssään. Väitti taloyhtion kokonaissähkönkulutusta asunnon sähkönkulutuksesksi?!? Vaikka jo puhdas järki sanoo, ettei sähkölämmitteisen yli 100 neliön asunnon kokonaissähkönkulutus voi olla 6000kwh vuodessa. Muutenkin jäi kiinni valehtelusta useampaan otteeseen kaupantekoprosessin aikana. Jäi kaupat lopulta tekemättä...harmittaa todella myyjän puolesta


    • asunnonomistaja

      Väitteesi on kova ja perustelematon. Huoneistokeskuksessa mies oli vuosia sitten.

    • Myyntipäällikkö

      "Äitimuori12" ei muistanut kuka jutteli Bambugardenissa tai Tinatuopissa.

      Asunnon myyntiä kannattaa itse ensin yrittää laittamalla mainokset lähiseudulle. Turun Sanomien Jokamiehen palstalle tai nettiin kannattaa laittaa halpa ilmoitus muistutuksella " ei välittäjille". Muuten myyntitykit soittavat aamulla. Lakimies tekee kauppakirjan ja neuvoo 250-350 eurolla.

    • Bulvaanit

      Kaikki Turun kiinteistönvälittäjät ovat yhtä hyviä. Osaavat kyllä myydä maat ja saaret venäläisille ylihintaan.

      • Maksumies10

        Kovasti haukutaan täällä kaikkia.

        Turussa on hyviäkin välittäjiä. Itse käväisin aikanaan hintavertailussa esivalinnan yhteydessä. Olikin silmiä avaava kokemus, koska minä sen palkkion myöhemmin myös maksoin.

        http://urly.fi/I6o


    • ReiluRaisio

      Kiinteistövälitysalalla kilpailu on kovaa. Juuri lopetti Raision Tasalanaukiolla Meri&Metsä vieressä pitkään toiminut liike. Ainakin siltä näyttää kun ikkunassa ei ollut uutta osoitetta ja Aninkainen muuttaa suuriin ja hienoihin tiloihin. Omistajat eivät olleet lähelläkään oloneuvoksen ikää.

      • Anonyymi

        Ne raision välittäjät....ei jatkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne raision välittäjät....ei jatkoon

        Missä välitysliikkeessä pariskunta nykyään puuhailee ?
        Vai ovatko vaihtaneet muihin töihin.


    • esittely_sovittaessa

      Semmosiakin välittäjiä on, että luulevat olevansa niin hyviä ja tunnettuja, että julkisia näyttöjä ei tarvitse järjestää lainkaan. Näytön saa vain pyynnöstä ihan tavalliseenkin kerrostalohuoneistoon. Aika kova kynnys pyytää näyttöä, jos ei ihan varmana ole halukas ostamaan juuri kyseisestä talosta taikka alueelta.

      Nämä supervälittäjät eivät saa huoneistoa myytyä alueelta kolmessa kuukaudessa, mistä yleensä asunnot menevät ensimmäisestä näytöstä viikossa ja vähintään kuukaudessa isommilta toimistoilta. Kolmeen kuukauteen ei tämä pieni yksityinen välittäjä ole järjestänyt huoneistoon yhtäkään näyttöä ilman pyyntöä!

      Seuraavaksi pienet -muka supermyyjät - esittävät alennusta hintaan, eikä mitään pieniä alennuksia. Toisena vaihtoehtona esittävät sittenkin huoneiston vuokrausta. Ja tietysti juuri hän mestari LKV on paras vuokralaisen etsijä. Ja onkin. Löytää kyllä vuokralaisen, mikä ottaa ja lähtee alta vuoden. Ja taas on sama kämppä myynnissä taikka vuokrattavan - siis vuokrattavana. Näin hienosti tienaa pieni yksityinen välittäjä. Suoraan sanoen vedättää ankarasti asiakkaitaan.

      Varokaa etenkin vanhemmat ihmiset, jotka olette myymässä asuntoa. Mukava kaffetteluhetki välittäjän kanssa venyy tunneiksi ja tulee todella kalliiksi.

      • Japikka86

        Tässä kommentissa kyllä kirjoittajan tyhmyys on suorastaan häikäisevää.
        Ensinnäkin kertomassasi kuviossa on välittäjä tehnyt tappiota eli vedättämisestä ei voi olla kyse. Se että myy asuntoa klome kuukautta ja sitten saan pienen rahan vuokrauksesta on tappiollista toimintaa laskee miten päin vaan.
        Sitten mitä tulee yleisesittelyihin niin ne ovat jäänne ajalta jolloin ei ollut nettiä ja kännyköitä. Olen myynyt itse ilman välittäjää useamman asunnon eikä ole tullu mieleenkään järjestää yleistä esittelyä. Huomaa myös se että netissä kaikki välittäjät ovat saman kokoisia. Isommalla välitysfirmalla ei ole tänä päivänä tarjota mitään sellaista mitä pieni ei voisi tarjota. Paitai aukeaman mainos lehdessä mutta se on myös silkkaa tyhmyyttä.

        Veikkaan että yhtiössäsi on ollut joku remontti josta on tullut kymmenien tuhansien velkaosuus ja olet tyhmänä yrittänyt saada omiasi pois.


    • MyyntipäällikköLVI

      Myyntihenkilön taidot eivät nouse tai laske siirtymällä isoon tai pieneen liikkeeseen.

      Jos välittäjä esittää suurta hinnanlaskua, hän on epäonnistunut arviossaan. Silloin määräajan päätyttyä uusi välittäjä tai kauppa 1 prosentin palkkiolla tai rahakuluilla.

    • esittely_sovittaessa

      Näytöt vain pyynnöstä!

      Välittäjä ei järjestä avoimia näyttöjä. Hän kun on itse ei turkulainen ja Turkuun tulee matkaa yli 30 km. Tulee kuluja!

      Selittelee kyllä, että nettisivuilla on käyty katsomassa tietoja. Kiinnostusta asuntoon on. Näyttöpyyntöjä vaan nyt odotellaan.

      Välttäkää tällaisia välittäjiä!

      Miten ja millä aikataululla saa välittäjän vaihdettua? Voiko häneltä vaatia korvauksia saamattomuudestaan? Hän ei ole edes yrittänyt myydä asuntoa. Netti-ilmoitus on. Ei yhtään näyttöä. Ei ilmoituksia lehdissä.

      Varmasti työnsä tekevällä välittäjällä tämä kohde olisi jo myyty. Haluttaessa vuokrattu jo kesällä.

    • MyyntipäällikköLVI

      Netti-ilmoitus, asiakirjat, toimiston ylläpito, eläke- ja muut vakuutukset maksavat. Yrityksen etu ei ole yrittää olla tekemättä markkinointia. Sääntö pätee kaikessa yritystoiminnassa.

      Pura sopimus olennaisen sopimusrikkomuksen vuoksi.

      • ei_nimiä

        Tyhmä minä.

        Välittäjä menee vaihtoon.

        En enää luota enkä usko pieneen yhden ihmisen yritykseen välittää asuntomyyntiä. Harmi.

        Kalliiksi tuli.

        Ehkä opiksi muille. Valitkaa välittäjä huolella.


      • ei_nimiä

        Voiko sopimuksen purussa kysyä neuvoa jostain oikeasti tietävältä taholta?

        Ei ole ihan pikkujuttu, että ihmistä sahataan linssiin yli 100 000 euron jutuissa.

        Tekisipä mieli laittaa tämän LKV välittäjän nimi tähän, mutta ei - ei vielä.


    • TuttuTuomari

      Purkaminen tarkoittaa heti sopimuksen lopettamista vakavan rikkomuksen tai tehtävän vakavan laiminlyönnin vuoksi yms. Lähetä sähköposti kuittauksella. Jos veijari vastaa, se on todiste myös. Hätätapauksissa kirjattu kirje käy ja on aina varma. Vastaanottamisella ei ole väliä vaan lähettämisellä.

      • välittäjä_vaihtoon

        Mikä on se aika, missä sopimus itsestään raukeaa? Voi vaihtaa välittäjää?

        Millä keinoin välittäjä voi venyttää sopimusta? Onko jotain sanomisia, puheluita, kyselyitä, yhteydenottoja, mitkä tarkoittavat sopimuksen uusimista, ja jatkoaikaa välittäjälle?


    • Reiluheimo

      Mksi pitäisi varoa ?
      Ketä olisi huijannut ja miksi ?
      Narsisti voit olla sinäkin.

    • Asunnonmyyjätär

      Mikä on tavanomainen välityspalkkio Pursiheimon kollegoilla ? Paljonko olette sopineet itse ?

      Olen myymässä äidiltä saamaani isoa kaksiota Hämeenkadun suunnalla.

    • Brunswiik

      Minkä sille voi että kaupat diilaa Jeti..!

    • Itseoppinut

      Toimeksiannon enimmäisaika on kerrallaan neljä kuukautta. Itse sovin pari viikkoa takaperin omakotitalon myyntipalkkioksi 3,5 % ja kuluja vajaa 300 euroa.

      Paljon taloa ja mökkiä helpompi on myydä yksiö tai pieni kaksio keskustassa. Sen voida itsekin, kun kopioi isännöitsijäntodistuksen. Kaupan tekee kahdessa päivässä, jossa hinta ei ylitä käypää.

    • Kiinteistölaki

      Välittäjä toimii myyjän hyväksi. Jos virhearvio on tullut, kun ei kerro tarjousta ja myyjä joutuu myöhemmin myymään halvemmalla eikö silloin seuraa korvausvastuu:
      - kauppahinnan ero
      - yhtiövastikkeet
      - korko
      - ylimääräiset kulut

      Varmasti vakuutusyhtiön vastuuvakuutus korvaa omavastuuta lukuunottamatta.

    • Kolmeasuntoa

      Pohjan vetäminen on taito eli huipulla ollaan mutta häntäpäässä jumbona.

      Paras vuokralainen on pitkäaikainen, joka maksaa vuokran kerran vaikka vähän myöhässä. Sellainen kannattaa pitää tyytyväisenä. Vaihdosta tulee kuluja, vuosikorjausta ja katkosta vuokraan. Vuokravälittäjän etu voi olla silloin eri kuin vuokranantajan.

    • Asunnonomistaja

      Pursiheimolla on myynnissä yli 10 asuntoa eli aika monta myyntitoimeksiantoa hän on saanut. Toki enemmänkin pitäisi olla. Jos ei tulee kauppoja, kuluja tulee silti ja aikaa menee hukkaan.

    • Tilastotieteilijä

      Pursiheimolla on viestiketjussa laskujeni mukaan 10 mainintaa. Kaikki ovat erittäin kielteisiä. Muutama oli neutraali kysymys , joita en laskenut.

      Pursiheimo voitti tunnettuisuudessaan ylivoimaisesti muut. Hän on siis Turun tunnetuin välittäjä. Muutama viesti oli poistettu, joten ei tiedä ketä mainostettiin.

      • JormaJäkärlästä

        Enpä tiedä sitten millainen meriitti on olla tunnettu negatiivisessa mielessä. Näemmä taloustietojen mukaan kelpo tulosta tahkoavat kahdestaan vaimonsa kanssa...


    • Etuovinen

      Tänään tulleessa Etuovi-lehdessä ei ollut ainuttakaan Pursiheimon liikkeen myytävää asuntoa.

    • Talonostanutmies

      Pekka Kiiveri asiallinen ja fiksu kiinteistövälittäjä turussa.

    • Halvalla-hyvää

      Vieras nimi on. Missä välitysliikkeessä toimii ? Muistatko palkkioperusteen ?


      Halvin ei välttämättä järkevin mutta vähiten järkevin on kallein. Muistaakseni OPKK on 4,96 osakkeista % ja omakotitaloista yli 5 % mutta en tiedä todellisisista palkkioista.

    • TyytyvainenTurkulaine

      Lockmer LKV ehdotonta kärkikastia Turussa. Asunto meni kaupaksi kuukaudessa ja vielä hyvään hintaan myyjän näkökulmasta. Suosittelen!

      • Honduras

        Ko.välittäjä ei hoida asioita ajallaan. Vähän pintaliitäjä. Ei voi puhua aidosta välittämisestä.


      • SimoK77
        Honduras kirjoitti:

        Ko.välittäjä ei hoida asioita ajallaan. Vähän pintaliitäjä. Ei voi puhua aidosta välittämisestä.

        Täältä myös pisteet Lockmer LKV:lle. Meidän asiat ainakin hoitui ajallaan.


      • Po70

        Samoilla jäljillä, eli pintaliitäjä on sopiva vertaus, eli varauksella suhtautuisin. Olkaa varovaisia. Ei luotettava.


      • Anonyymi

        Siellä on ainakin uusi " rehellinen"???????? välittäjä töissä. Harry on hyvä ja ok.


    • tyheksgdfer

      Jeti, hän joka lupasi televisio-ohjelmassa työpaikan Kotkalaisnaiselle.

    • Tvmiesjetro543

      Eiks toi jethro rostedt ole turun paras välittäjä, rento ja hauskat jutut kaupan päälle.

    • Ohikävellyt

      Näyteikkunan perusteella Pursiheimo ehtii ottaa paljon uusia toimeksiantoja uusilta asiakkailta ja keskittyä kohteiden kauppaamiseen. Nykyiset tehtävät eivät vie paljoa aikaa. Kääntykää siis hänen puoleensa.

    • KalleKyselijä

      Lukeeko mestarivälittäjä Pursiheimo omaa palstaansa ? Kirjoittavatko vain kilpailevat välittäjät tänne eivätkä oikeat asiakkaat ?

    • Tyytyväinenn

      Pursiheimo on todella ammattilainen ja hyvä asiakaspalvelija! En ymmärrä mistä negatiivisuudet. Hänen kanssaa juuri asioinut!

    • Heimopursinen

      Ps. Melko hyvin, että yli 10v vanha keskustelu on edelleen voimissaan!

    • JariPPuh

      Itse olin tyytyväinen Kotoisa Lkvn toimintaan. Heillä oli ihmismäinen ote asuntoni myyntiin.

    • Turkulainen_

      Lockmer LKV:tä voin suositella lämpimästi. Itse toki asunnon ostajan näkökulmasta, sillä edellisen asuntomme myimme ihan itse. Ostajan näkökulmasta asiallista palvelua, ilmoituksessa keskitytty olennaisiin seikkoihin ja kuvissakin keskitytty olennaisiin asioihin, ei kukkaruukkuihin tms. turhuuksiin.

      Itse vihaan yli kaiken ilmoituksia, joissa jaaritellaan ensin puolet turhia ennenkuin päästään asiaan. Ja sitten bonuksena vielä kymmenen kuvaa jostain kengistä ja pyyhkeistä tms. stailauksista, jotka vielä joka ilmoituksessa samat.

    • Lockmerheimo

      Onko herra Lockmer vai herra Pursiheimo pätevämpi keskenään ? Kumpaakin arvioitaan runsaasti viestiketjussa.

    • suosittelen optimiasunnot oy/kari hällfors

      • Huonojakokemuksia

        En suosittele.


      • Anonyymi

        Ei missään nimessä, kiero mies.


      • Anonyymi

        Ihan täysi huijari. Käytiin katsomassa taloa, ennen näyttöä soitettiin hänelle kaksi kertaa, kahden eri ihmisen toimesta. Molemmilla kerroilla vakuutteli että on paljon tehty remppaa, kaikki käyty läpi, kellari on täysin kuiva ym. Paikalle kun päästiin niin ensin huomattiin että kuistin sokkeli kokonaan halki, sisällä sitten vastassa selvä homeen haju ja lattiat aivan kuperat. Yläkerrassa sitten olikin katossa ihan kunnon homekasvustot ja jäljet että vettä tullut läpi ihan reippaasti ja kauan. Tästä kun kysyttiin niin selitys on että vuoto on korjattu, ei tarvitse huolehtia. Kellarissa sitten olikin koko betonilaatta halki ja multaa ympäriinsä. Että semmoinen kokemus sitten, en tiedä ketä uskoo onnistuvansa huijaamaan.


    • Annamaiju

      Kiinteistövälitys Asuntohelppi myi asuntoni 2 viikossa ja välityspalkkio oli vain 1.5%. On hyvä ja nopea toimisto. Kiitos Teille

      • AutokauppaMyös

        Sekin on liikaa pienestä työstä.
        Hyvällä alueella tekee normihintaisesta asunnosta jo monen tonnin kulut.
        Kuoleva ammattikunta.


    • Lkvopqrzkiusaa

      Eikös se Hansenin Johanna oo hyvä? Välittää Ylihärmään asti.

    • Purseri

      Olisikohan kuitenkin herra Pursiheimo ylivoimaisesti paras myyntitykki ?

      Hiottu ja empaattinen käytös näytössä käyneiden kaikkien katselijoiden mielestä.

    • Aneppo

      Lockmer myynyt minulta kaksi asuntoa ja olen molemmilla kerroilla ollut enemmän kuin tyytyväinen.
      Todella rautainen ammattilainen.

      • Anonyymi

        Lockmer yrittänyt myydä kohdetta , toiminta ollut ala arvoista / ylimielistä . toiminta muutenkin arvelluttavaa ,aputoiminimiä jne jne !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lockmer yrittänyt myydä kohdetta , toiminta ollut ala arvoista / ylimielistä . toiminta muutenkin arvelluttavaa ,aputoiminimiä jne jne !!!

        Kaupparekisterissä aputoiminimet ovat sallittuja ja lailla säädetty. Ks www.prh.fi.


    • IhmetteleväPankkilainen

      Turkuun ilmestyy jatkuvasti uusia helsinkiläisiä ketjuliikkeitä. Viimeisin tai melkein on Kotijoukkue. Sinne on mennyt kokeneita kiinteistönvälittäjiä.

      En ymmärrä mitä paikalliset välittäjät saavat lisäarvoa. Heillä on vakiintuneet suhteet ja paikallistuntemus. Helsinki vie vain päältäpäin palkkion, ja sen vuoksi ketjujen välityspalkkiot ovat yleisesti suuremmat kuin paikallisesti omistetuilla.

    • Myyntipäällikkö

      Hiukan ihmettelen TällainenKokemus nimimerkin kirjoitusta.

      Kauppamiehellä on tulos- eikä aikaperusteinen palkkio, joten hän yrittää normaalin toiminnan mukaan vuokrata tai myydä asunnon mahdollisimman nopeasti., Kuluthan silloin myös pienenevät.

      Ystävällisyys ja hyvä kommunikointi tuo tulosta eikä suinkaan päinvastainen toiminta.

    • Summaaja

      Oudoksuttavaa kyllä, on useasti todettu, että mielipiteemme työnantajana mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi yleispätevien toimintaohjeiden tavanomaisia käyttökohteita. Mihin muuten ovat hävinneet Abo Academin sääsivut, ne kun olivat todella kattavat? Lienee sanomattakin selvää, että asiakaspalvelu kuvaa hyvin toimintamenetelmiä parannettaessa huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja.

    • Ketju

      Miksi Huoneistoketju on nyt Asuntoketju?

      Väri on muuttunut mutta väki näyttää päälipuolin samalta.

      • Jussixxx

        Turun toimisto myi paremmin kuin muut, joten eivät halunneet lähettää palkkioitaan muualle, vaan pitää itse. Välittäjä kertoi näin, mutta koskaan kyseinen ketju ei ole minun asuntoa saanut myytyä. Kolme yritystä. Menet ehkä halpaan juuri silloin, kun lupaavat isoa oletettavaa toteutuvaa kauppahintaa ja keskimääräistä selvästi pienempää välityspalkkiota.


      • Anonyymi
        Jussixxx kirjoitti:

        Turun toimisto myi paremmin kuin muut, joten eivät halunneet lähettää palkkioitaan muualle, vaan pitää itse. Välittäjä kertoi näin, mutta koskaan kyseinen ketju ei ole minun asuntoa saanut myytyä. Kolme yritystä. Menet ehkä halpaan juuri silloin, kun lupaavat isoa oletettavaa toteutuvaa kauppahintaa ja keskimääräistä selvästi pienempää välityspalkkiota.

        Asuntoketjun ulkomaisilla välittäjillä ylimielinen asenne. Ei lainkaan palveluasennetta.


    • Kolaa

      Mun käsittääkseni Jetro ei myy enää itse asuntoja vaan vetää kokaiinia päivittäis

    • eiongelmaa

      Remppasin asunnon ((kaksio 54 m2 lasitettu parveke/ylin kerros eli 6.s) Aurajoen rannasta Martista...ja asuntoa kävi katsomassa jo pari ihmistä ennen rempan valmistumista (olivat kuulleet viidakkorummun kautta,että asunto EHKÄ TULISI MYYNTIIN). No.se myytiin,ENNENKUIN edes ehdittiin laittaa myyntiin,ja kauppahinta oli pyydetty hinta! Että verenimijöitä/haaskalintuja EI TARVITA,jos asunto on "fine"!

    • Haaskalla

      Ei bensastakaan kannata maksaa jos osaa tehä sen itse

    • Kolmannesomistaja

      Olemme myymässä mummonvainaan kaksiota Suikkilasta. Turun Sanomissa oli jokin aika sitten juttua, että Turun suunnalla asuntojen hinnat ovat nousseet ja kauppa käy melko hyvin. Etuovessa oli kyllä silti paljon myytäviä erityyppisiä asuntoja.

      Kannattaako siis tällä hetkellä myydä itse tai käyttää välittäjää ? Osakekirja on tallessa ja perukirjakin on tehty. Meitä lapsia on kolme ja olemme kaikki samaa mieltä myynnistä.

      Jos on välittäjä, niin kuka tai mikä olisi sopiva ja kilpailukykyhintainen ? Pankkien ketjut kuten OP Kiinteistökeskus taitavat olla kalleimpia ?

    • Asukki

      OP Kiinteistökeskus on kalleimpia, vaikka laadussa ei taida olla moittimista.

      Monet välittäjät ilmoittavat kokonaispalkkion, johon kuuluvat isännöitsijäntodistus (noin 75-150 € luokkaa), valokuvat, näytöt ja kaikki mahdollinen. Kulujahan on luonnollisesti. Jotkut perivät sopimuksessa kuluja erikseen.

    • Vältä_Kotijoukkuetta

      Välttäkää Turun Kotijoukkuetta. Heidän palveluasenne on todella huono. Suora lainaus välittäjältä, kun pyysin taloyhtiön papereita ostokohteesta, josta olin kiinnostunut.
      Hei, ko. asiapaperit annetaan tarjouksen teon yhteydessä."
      Kenen he luulevat tekevän tarjouksen tutustumatta kohteeseen. Kyseessä siis välittäjä Simo Hakula.
      Hänen palveluasenne ostajaa kohtaa täysin nolla. Jäi tarjous tekemättä, mikä harmittaa, koska kyseessä oli kiinnostava kohde.
      Asunnon myyjänäkin harkitsisin onko tämä hyvä tapa myydä asuntoa.

    • AsOyHallPj

      Oletan Simon toimineen taitavasti, koska jos olisit perehtynyt asuntoyhtiön tilaan eli taseeseen ym, olisit jättänyt tarjouksen tekemättä tai laskenut tuntuvasti ajattelemaasi hintaa.

    • Anonyymi

      Oikotie lehti tuli tänään. Luin mainokset ja ihmettelen.

      1. Nainen on ollut parisen vuosikymmentä asuntomyyjä, mutta ei viitsi tenttiä LKVn tutkintoa. Syy?

      2. Pari myyjää esiintyy Partnerin tittelillä kehumalla kokemustaan. Milloin LKVksi aikovat vai koskaan?

      3.Enemmistöllä tulee olla LKV mutta 9stä vain 4 on. Huono laskutaito syynä?

    • Anonyymi

      Myykää itse. Aika hyvälle tuntipalkalle pääsee ainakin asunto-osakkeen myynnissä, jos selvittelee kaupanteossa tarvittavat asiakirjat sekä tilannetta markkinoilla ja myy itse. Tarvittaessa apua papereiden tekoon saa esim. pankista.

      Katselkaa ilmoituksia ja miettikää mikä toimii myynti-ilmoituksessa. Toimiiko kuvat sisustustavaroista, jotka eivät kuulu asuntoon? Toimiiko hurjalla laajakulmalla otetut vääristyneet kuvat tai turhan monta samanlaista kuvaa kohteesta?

      Itse ostan mielelläni omistajalta suoraan . Ja myyn itse. Niin tein viimeksi onnistuneesti.

      Aiemmassa kaupassa oli pieni välitystoimisto, joka teki asiallisen sopimuksen ja sitten välittäjänä toiminut firman omistaja laski asuntoni hintaa, vaikka asiasta ei ollut edes keskusteltu. Kuulemma sihteerin virhe. Sopimuksessa oli onneksi irtisanomisehto tietyin välein ja irtisanoin heti, vaikka välittäjä yritti sitä estää. Myin asunnon alkuparäisellä hinnalla tinkaamatta.

    • Anonyymi

      Oman kokemukseni perusteella OP Kiinteistökeskus kuuluu parhaimmistoon. Taitavat mainostaa itseään luotettavimpana toimijoina valtakunnallisesti, ja lienee siinä jotain perää - koska Pankki on omistajana jne. (omistaja ei voi sallia suuria epäonnistumisia tai muuta perseilyä).

      Toki asiakaskokemus koostuu aina ko. välittäjän toiminnasta, joten pitää osata valita niistä se itselleen sopivin. OPKK:lla valinnan varaa onneksi näyttää löytyvän.

      https://op-koti.fi/kiinteistonvalitys/turku

    • Anonyymi

      OP-Kiinteistökeskuksen markkinointipäällikkö osaa kirjoittaa taitavasti eikä maksa mainostila. Ks yläpuolella oleva mainos 31.5.2019 kello 10.55.

    • Anonyymi

      Itse välttäisin Huom! kiinteistövälitystä, yhdellä osakkaalla tuore tuomio velallisen epärehellisyydestä Satakunnan käräjäoikeudesta - eikä mitään koulutusta alalle mutta suuret lupaukset ja puheet!

    • Anonyymi

      Yksiön ja kaksion myynti keskustassa ja varsinkin, kun osakirja ei ole pantattu, sujuu selväjärkiseltä maallikolta hyvin. Muutoin on pääsääntönä yleensä aihetta turvautua välittäjään.

    • Anonyymi

      Hei ihan oikeesti... EI OLE olemassa hyvää "firmaa" vaan hyviä kiinteistönvälittäjiä ja niitä on eri firmoissa. Ei fima myy sitä asuntoa vaan sen tekee se välittäjä. Vaikka kaikki firmat mainostavat että heillä on parhaat välittäjät, asia ei ole näin. Kannattaa kysellä suosituksia VÄLITTÄJISTÄ ei firmoista ja tämä varmaan on huonoin kanava siihen. Kannattaa kysyä tutuilta, kysyä referenssejä suoraan kiinteistönvälitysliikkeen sihteeriltä tai firman sähköpostiin laittaa viestiä, että ketä teillä tekee parasta tulosta jne. Facebook- ja watsup-ryhmistä, työkavereilta ym. kannttaa kysellä.

    • Anonyymi

      Nyt olisi ajankohtaista löytää välittäjää isolle talolle joka kaipaisi remppaa, kokemuksia välittäjistä jotka osaavat hommansa ja ovat luotettavia eivätkä kuseta toimeksiantajaa tai asiakasta.

      Ei löydy tuttuja joilla tällaisesta kokemusta ja aikaisemmat omat kokemukset eivät kanna hedelmää tähän hetkeen, kun viimeksi ollut 13 vuotta sitten tekemisissä välittäjin kanssa.

      Olisin kiitollinen muutamasta vinkistä hyvään välittäjään, kiitos.

      • Anonyymi

        Laita eri välitysliikkeiden yleiseen sähköpostiin (joka yleensä menee toimistusjohtajalle tai sihteerille) kysely ja kerro hieman millaisesta ja minkälaisesta talosta kyse ja mitä remontteja talossa on, jotka voivat olla ostajalle kompastuskivi. Tällainen yleinen sähköposti löytyy jokaiselta välitysliikkeeltä, yleensä osoite on info@välitysliikkeennimi.fi tai joku tämän kaltainen. Pyyydä nimenomaan, että asiasi välitettäisiin sellaiselle välittäjälle, joka on juuri oikea välittäjä kuvaamallesi kohteelle ja omaa niitä ominaisuuksia, joita perään kuulutat. Jollain välittäjillä kun ei ole mitään käryä omakotitaloista tai isoista ja remonttikuntoisista ainakaan. Laita ainakin kuudelle eri välitysliikkeelle sama sähköposti. Saat yhteydenottoja sen jälkeen sinun talollesi "räätälöidyiltä" välittäjiltä. Ota heidät sitten arviokäynnille. Arviokäynti on aina maksuton. Seuraa miten he tekevät arvionsa ja millaisia ratkaisuja heillä on myynnin suhteen. Kun olet haastatellu kaikki, poimi paras päältä. Huomaat kyllä, kenellä on eniten ammattitaitoa. Välityspalkkion määrää ei kannata tässä kohtaa tuijottaa piirun tarkasti, parhaat välittäjät eivät ole kaikkein halvimpia vaikka eivät välttämättä kalleinpiakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita eri välitysliikkeiden yleiseen sähköpostiin (joka yleensä menee toimistusjohtajalle tai sihteerille) kysely ja kerro hieman millaisesta ja minkälaisesta talosta kyse ja mitä remontteja talossa on, jotka voivat olla ostajalle kompastuskivi. Tällainen yleinen sähköposti löytyy jokaiselta välitysliikkeeltä, yleensä osoite on info@välitysliikkeennimi.fi tai joku tämän kaltainen. Pyyydä nimenomaan, että asiasi välitettäisiin sellaiselle välittäjälle, joka on juuri oikea välittäjä kuvaamallesi kohteelle ja omaa niitä ominaisuuksia, joita perään kuulutat. Jollain välittäjillä kun ei ole mitään käryä omakotitaloista tai isoista ja remonttikuntoisista ainakaan. Laita ainakin kuudelle eri välitysliikkeelle sama sähköposti. Saat yhteydenottoja sen jälkeen sinun talollesi "räätälöidyiltä" välittäjiltä. Ota heidät sitten arviokäynnille. Arviokäynti on aina maksuton. Seuraa miten he tekevät arvionsa ja millaisia ratkaisuja heillä on myynnin suhteen. Kun olet haastatellu kaikki, poimi paras päältä. Huomaat kyllä, kenellä on eniten ammattitaitoa. Välityspalkkion määrää ei kannata tässä kohtaa tuijottaa piirun tarkasti, parhaat välittäjät eivät ole kaikkein halvimpia vaikka eivät välttämättä kalleinpiakaan.

        Kiitos ajatuksesta ja vaivastasi vastata. Tuo voisi toimia, kun vaan keksii ne kuusi välittäjää, no pitää yrittää katso netistä vissiin myynti ilmoituksista mutkä vaikuttavat hyviltä tai onko parempaa ideaa löytää ne kuusi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ajatuksesta ja vaivastasi vastata. Tuo voisi toimia, kun vaan keksii ne kuusi välittäjää, no pitää yrittää katso netistä vissiin myynti ilmoituksista mutkä vaikuttavat hyviltä tai onko parempaa ideaa löytää ne kuusi?

        Oma asunto ollut myynnissä tovin, laitoin kaverin näytölle, välittäjäni ei mitään kysellyt kävi tupakalla ja lähtiessä toivotti hyvät päivänjatkot, menee äijä vaihtoon...


    • Anonyymi

      Jari Luoto SKV ainakin myi tehokkaasti ja aikaansa säästämättä vanhan talon.

      • Anonyymi

        Paljonko hän käytti aikaansa siihen?


    • Anonyymi

      Sami Paulig myi meidän ja myös isäni kiinteistöt. Loistavaa palvelua 5/5!

    • Anonyymi

      Bo LkV:n jani heleniusta en ainakaan suosi! Pyörii keskustassa kalliilla vaatteillaan ja aina eri naisen kanssa. Idiootti!!

      • Anonyymi

        En tiedä, miten vaatteet tai naiset tekevät hänestä huonon työssään, mutta minun ja mieheni asunnon Jani hoisi ainakin tyylikkäästi kaupoille. Itselleni jäi ainakin kuva ammattimaisesta ja hyväkäytöksisestä miehestä :)


    • Anonyymi

      Verkoistuminen on ensiarvoista, joten Jani tekee viisaasti.

      Olet kade.

      • Anonyymi

        Janin naiset tai heidän sukulaisena voivat ehkä antaa myöhemmi asunnon myyntiin, joten kontaktipintojen hiominen on ensiarvoista.


    • Anonyymi

      Kannattahan se katsela tarkasti ettei koronatestissä käynnin aikana ainakaan kukaan myy asuntoa alta alamaailmalle koplaten.

    • Anonyymi

      Kannattaa kilpailuttaa kiinteistönvälittäjät.

      Helpoiten kilpailutat välittäjät käyttämällä jotain kilpailutuspalvelua. Kilpailutus palveluja on useita. Kilpailuttamalla saat edullisen välityspalkkiotarjouksen ja kokeneen välittäjän.

      esimerkiksi
      www.hintanakertaja.fi
      www.kilpailuttaja24.fi

      • Anonyymi

        En aio mennä sivuille ja selkeästi koetat vain mainostaa omaa yritystäsi ja sivujasi..


    • Anonyymi

      Ei ole perinteinen kiinteistövälittäjä, mutta siskoni myi joskus asuntonsa Koditin kautta Helsingissä, ja itse myin omani syyskuun alussa täällä Turussa. Ne ostaa asunnon suoraan sinulta ilman välityspalkkiota ja hoitavat kaikki kauppakirjat jne. Suosittelen lämpimästi jos haluat myydä asunto nopeasti pois.

      ps. Nettisivu on Kodit.io, jos laittaa .fi niin tulee jostain syystä Kiinteistömaailman sivut... ainakin minulle.

      • Anonyymi

        Kiinteistömaailma on ostanut Googlen näkyvyytt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinteistömaailma on ostanut Googlen näkyvyytt

        Kiitos! En tiennyt, että tällainenkin on mahdollista.
        Yritän laittaa tänne linkki joka osoittaa suoraan sivuun: https://kodit.io/fi/


      • Anonyymi

        Kodit.io on loistava konsepti!! Heillä on käytössä modernit työvälineet.. asuntoni meni kaupaksi supernopeasti ja yli pyynnin!


    • Anonyymi

      En aio mennä sivuille ja selkeästi koetat vain mainostaa omaa yritystäsi ja sivujasi.

    • Anonyymi

      Itselläni todella huono kokemus: Huoneistomarkkinat

    • Anonyymi

      Varot NARSISTIA.

    • Anonyymi

      Miksi varoa. Narsisti on usein mainio myyntitykki.

    • Anonyymi

      Tetta huono, vilunkia, istunut.

    • Anonyymi

      Itsellä kahdesta välittäjäyrityksestä hyvää kokemusta Turun seudulla. Molemmat mainittu jo tässä aiemmin. Huoneistomarkkinoiden Pia Björn hoiti asunnon myynnin ammattitaitoisesti ja teki itse hyvää työtä asunnon myynnin eteen. Lockmer LKV:n Harry möi parisen vuotta sitten kaksi asuntoani todella nopeasti ja myöskin täysin moitteitta.
      Varmastikin löytyy muita hyviä välittäjiä, mutta itsellä puolisenkymmentä välittäjää ollut tässä 15vuoden ajalla ja edellä mainitut kaksi ovat olleet viime vuosina hyviä. Kymmenisen vuotta sitten oli myös yksi, mutta hän on eläköitynyt.
      Iso "oranssi" ketju nostattaa vieläkin karvoja pystyyn todella kehnosta suorituksesta kiinteistövälityksen saralla ja samaa tekee nykyään nämä "stylistivälittäjät", jotka myyvät asuntoja aivan yliammutuilla kuvilla ja tyylillä. Itse petyin ostajan asemassa yhteen kohteeseen, joka oli saatu näyttämään myös tilan puolesta todella paljon isommalta mitä todellisuudessa oli. Vaikka nykyään ei enää tynnyrioptiikalla kuvata asuntoja, niin silti oli todella härski se vääristymä.

    • Anonyymi

      Älkää menkö välityspalkkion perässä. Halvalla ei saa hyvää, näin se vaan on.

      Kieroin ja huonomaineisin on varmaankin Aninkainen! En ottaisi edes ilmaiseksi heitä taloani edustamaan.
      Bo:lla vain ehkä pari kohtalaista välittäjää. Muut ovatkin sitten jotain muuta.. soittelevat jatkuvasti ja kerjäävät toimeksiantoja.

      • Anonyymi

        Toimeksiantoja kerjäävää välittäjää ei kannata koskaan ottaa asunnonmyyntiin, monesti tuollaisella on se säälittävä myyntitykin epätoivoinen tuloksenteko mielessä, eikä sellaista välittäjää kiinnosta myydä asuntoasi edes normihinnalla vaan äkkiä ja halvalla, ongelmia on varmasti tiedossa jos sellaisen kanssa lähtee pelleilemään.


    • Anonyymi

      Anna-Lotte Horste hoiti asuntoni myynnin tänä vuonna. Teki loistavaa työtä, ja sain asunnostani todella hyvän hinnan! Hänen kanssaan oli todella mukavaa tehdä yhteistyötä. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Todellakin voin allekirjoittaa, Anna-Lotte Horste oli kyllä paras välittäjä jota mulla on koskaan ollut töissä! Huipputyyppi!

    • Anonyymi

      Anne-Lotte ei kiistänyt.

    • Anonyymi

      Vieläkö joku Lockmer kehuja on joukossa. Kusetti kerran ja ei toista . Ei kohteita enää kun muutama joka kertoo kaiken ...

      • Anonyymi

        Välttäkää kyseistä välittäjää. Ontuvaa ammattitaitoa, joka pahimmassa tapauksessa käy asioivalle osapuolelle kalliiksi. Pimittää kohteista tietoja, sekä kaupanpäälliseksi tarjoaa vaiheittain myös tajuttoman töykeää käytöstä. Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välttäkää kyseistä välittäjää. Ontuvaa ammattitaitoa, joka pahimmassa tapauksessa käy asioivalle osapuolelle kalliiksi. Pimittää kohteista tietoja, sekä kaupanpäälliseksi tarjoaa vaiheittain myös tajuttoman töykeää käytöstä. Ei jatkoon.

        Nimimerkillä
        -ei Lockmerin kehuja-


    • Anonyymi

      Turussa on vuosia ja vuosikymmeniä toiminut myyntiedustajia, jotka eivät ole vaivautuneet tai onnistuneet suorittamaan LKVn tutkintoa.

      He voisivat hakea muita töitä.

      • Anonyymi

        Joo kaikenlaisia tyhjän-naurajia on välittäjinä vaikka oikea toimenkuva olisi siistijä.


    • Anonyymi

      Pysykää kaukana Lockmer sta. Huonoja kokemuksia ja epäasiallista käytöstä. Huijarin luonne. En tule asioimaan.

      • Anonyymi

        Itse olen myynyt kymmeniä asuntoja.
        Hyviä kokemuksia vuosien varrelta Lockmerista ja Marko Karppisesta. Molemmat asiansa osaavia ammattilaisia.


    • Anonyymi

      Pitää tähän vielä lisätä, että OP:n kanssa onnistuu kaikki huippuhienosti. Tähän hyvin sujumiseen sisältyy vielä yksi JOS, siis jos sattuu saamaan oikean henkilön hoitamaan asiat. Pätee kiinteistövälityiseen sekä pankkiasioihin. Muuten kaikki uhkaa mennä sekaisin vielä kalkkiviivoillakin.

    • Anonyymi

      Jetronhan pitäisi nyt myydä sadat asuntonsa halvalla että saa rahat konkurssiin. Pitää ottaa takavarikkoon ellei suostu myymään.

    • Anonyymi

      Välittäjät Mari Hakala ja Tiina Rundelin. Siinä Turun kaksi ylimielisintä ja koppavinta kiinteistönvälittäjää. En antaisi toistamiseen toimeksiantoa kummallekaan.

    • Anonyymi

      Miten itse toimit ?

      Öykkäröit, käyttäydyit halveksivasti ja rehvastelit osamaksuBMW:llä ?

    • Anonyymi

      Jeti o kinki.

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe