Kuulin sellaisen huhun, että kirkko olisi korjauskelvoton ja purettaisiin ja tilalle rakennettaisiin joku hieno ja moderni kulttuuritalo, jolle ei kuulemma enään löydy tilaa alunperin suunnitellulta paikalta länsi-rannalta. Onko perää vai jekutettiinko minua vain?
Kuulin huhun
9
1366
Vastaukset
- Borgåbor
Tosi juttu taitaa tuo olla, varsin varmalta taholta kuulin tuosta eilen illalla.
- Hahaaaa
No olihan vitsi taas murjastu.
Uskaltaisin lyödä aika paljon vetoa siitä että takuulla kirkko siihen jää.
- Grön
Gammelbakan seurakuntakeskus siirretään kirkon korjauksen ajaksi kirkonmäelle.
- satuyg
ihan varmasti ei meijän kirkkoa pureta ja laiteta tilalle mitää turhaa.
- kään
Kysymys oli Porvoon Tuomiokirkosta, ei Gammelbackan kirkosta.
- satuyg
kään kirjoitti:
Kysymys oli Porvoon Tuomiokirkosta, ei Gammelbackan kirkosta.
ottaa vähän asioista selvää.. ei koko gammelbackassa ole kirkkoa. Mariagarden on seurakuntakeskus.
- Diidi
Kirkkoa ei purata. Se korjataan vuoteen 2009 mennessä kun on suuri juhla.
Savolaiset marssivat Porvooseen ja opettavat taitamattoman tulenkäsittelijäkansan käyttämään tulta paremmin.
Kirkon paikalle rakennetaan Olavinlinnaa muistuttava linna(Laiskanlinna) jossa pidetään joka kesä köyhille oopperajuhlat. Asiakkaiksi on kaavailtu lähinnä porvoolaisia ja vaasalaisia sillä köyhempiäkään ihmisiä tuskin muualta löytyy.
Talvisin uutta linnaa kunnostetaan ja rakennetaan suuremmaksi. Tähän sopii jopa hyvin porvoolainen työmies, sillä tuskin se sentään niin taitava on että saa vasaralla kivilinnan tuleen.- BadMyntton .
Mie oon asunut Savossa koko elämäni, en usko että muutto muualle auttaisi, en ole ssanut töitä täältäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564