Yhteen

(*&*)

102

30973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasapuolinen

      pankaa nyt se IS boikottiin!
      onko meidän pakko nähdä ja kuulla moisia juttuja!

    • kiinnostaa toisten asiat

      Siis huh huh johan on Suomen maassa vähän kommentoivaa jos täytyy kirjoittaa kahden pahasti alkoholisoituneen yksilön yksityiselämästä kerran viikkoon joku nootti...Ei voi auttaa...

      • kilana

        täysin totta. mä en kans voi tajuta.. ketä kiinnostaa? oli kui tahansa matti ollu hyvä tai huippu urheilija joskus mut sil ei kyl mulle ainakaa oo enää mitää painoarvoo ku se o itte pilannu mainees..ja missä sanottiin et joku mulkku oli sanonu et matil on ollu oikeus lyödä merviä ku sil on ollu niin vaikee lapsuus..
        ja paskat se mihinkän oikeuta, voi jukopliut


      • yhtes
        kilana kirjoitti:

        täysin totta. mä en kans voi tajuta.. ketä kiinnostaa? oli kui tahansa matti ollu hyvä tai huippu urheilija joskus mut sil ei kyl mulle ainakaa oo enää mitää painoarvoo ku se o itte pilannu mainees..ja missä sanottiin et joku mulkku oli sanonu et matil on ollu oikeus lyödä merviä ku sil on ollu niin vaikee lapsuus..
        ja paskat se mihinkän oikeuta, voi jukopliut

        eikö tällainen paskan kirjoittelu vaikuta lehden myynnille samaa mattia ja merviä köyhä lehti sitä enempi köyhtyy mitä enempi mattia ja merviä


      • sillä
        kilana kirjoitti:

        täysin totta. mä en kans voi tajuta.. ketä kiinnostaa? oli kui tahansa matti ollu hyvä tai huippu urheilija joskus mut sil ei kyl mulle ainakaa oo enää mitää painoarvoo ku se o itte pilannu mainees..ja missä sanottiin et joku mulkku oli sanonu et matil on ollu oikeus lyödä merviä ku sil on ollu niin vaikee lapsuus..
        ja paskat se mihinkän oikeuta, voi jukopliut

        Minua todellakin kiinnostaa Nykäsen tekemiset ja olen huomannut että jos ei vähään aikaan mitään kirjoiteta alkaa kysely missä Matti on. Onhan se vähän hupaisaa seurata miten he yhdessä toilailevat, eroavat ja sopivat. Matilla ois vientiä muutenkin mutta aina hän palaa Mervinsä luo takaisin. Jonkinsortin riippuvuussuhde varmaan ja täällä ihan oikeassa elämässä samankaltaisia parisuhteita riittää joka lähiöön. Me ei päästä niiden juttuja läheltä seuraamaan joten annetaan Matin näyttää kun on siihen leikkiin lähtenyt. Jommankumman poismenoon tämä tulee päättymään, valitettavasti.


      • niinpäniin

        itte olit niin kiinostunut että avasit sivut ja jopa vastasit...


      • Kyllästynyt

        Jo tosiaan riittäisi mokomien olutnakin ja
        mustanmakkaran toilailuista kirjoittaminen,
        on tosiaan uutiset vähissä suomenmaassa.


    • heikunkei...

      kyllä kiinostaa tasan yhtä paljon ku kilo paskaa ton pelle pariskunnan yhessä olo.mun puolesta vaikka nylkis toisesa hengiltä,niin yks lysti.eiköhä siellä kohta taas nyrkki laula.

    • Pete1968

      ho hoijaa uutiset taas vähässä iltapäivälehdillä

    • wesku22

      niin en kyllä voi käsittää kun toisten ihmissuhde asioita puidaan julkisesti.ei mikään ihme jotta matinkin pää menee sekasin kun tulee ehkä miljoona ohjetta ja lukee juttuja mitä pitää tehdä ja mikä on väärin ja kun vielä kirjoitetaan paskaa ja ei oikeasti tiedä mitä toinen on mieltä kun lukee lehdistä. lopettakaa kirjottaminen suhteestanne ja puhukaa asianne selviksi kunmmatkin omilla tahoillann e.ja jos oikeasti välitätte toisistanne niin mokään ei ole mahdotonta. tehkää parhaanne joka päivä liittonne puolesta.lupaatte joka aamu tehdä liittonne eteen parhaanne niin se paranee aivan varmasti olkaa rehellisiä toisillenne.kaikkee hyvää teille =) matti olet edelleen paras mäkihyppääja maailmassa=)

      • ei ole herkkua ...

        edes maailmanmestareille ...


      • jojojojo

        Ja sinä näköjään olet todella tyhmä. Fanittaa nyt sitä HAMPPARIA


      • Maku äitisi suussa

        Kirjoittaminen ilman isoja alkukirjaimia näyttää aivan mongoloidin työltä. Eikä tuommoista jaksa kukaan lukea. Tosin sisältö oli kyllä muutenkin niin paskaa ettei kukaan menettänyt mitään.


      • v.....un
        Maku äitisi suussa kirjoitti:

        Kirjoittaminen ilman isoja alkukirjaimia näyttää aivan mongoloidin työltä. Eikä tuommoista jaksa kukaan lukea. Tosin sisältö oli kyllä muutenkin niin paskaa ettei kukaan menettänyt mitään.

        kirjakieli kalle sää oot,ku et selvää tekstii osaa lukee(kun ei satu olee isoja alkukirjaimia)Lue--Tästä--Vesipää.


      • Maku äitisi suussa
        v.....un kirjoitti:

        kirjakieli kalle sää oot,ku et selvää tekstii osaa lukee(kun ei satu olee isoja alkukirjaimia)Lue--Tästä--Vesipää.

        Opettele kirjoittamaan sinäkin. Tänne ei kirjoitella samalla tekniikalla kuin töhertelet himassasi sormiväreillä.


    • eseqw

      Kuukauden paras uutinen. Nyt heti kioskille lehtiä ostamaan ja naureskelemaan siideripariskunnalle.

      • kiinnostaa 2

        Jumankauta juus nääs!
        Että tällasta! Tää oli odotettu, mutta... Voi kanankarvat!!!


    • Lerppala

      KOhta se masa taas ryyppää ja pistää merviä pataan, ei ne ikinä opi. Muuten eikö masan pitäny olla vankilassa?

      • nela

        kiinnostaako sua tosiaa et mis se hintti luuraa?


    • olen kovin

      kiinnostunut tästä ihanasta pariskunnasta. Tosiaan mukavaa että lehdet eivät muusta oikeen puhukkaan. On niin pirun mukavaa arvailla millä / miten /milloin se mattipoju suloista vaimoaan "hyväilee" ja sit taas arvailla kauanko menee ennekuin auvoinen onni taas kukoistaa (ikuisesti). Käsittämätöntä, että jotkut kehtaavatkin tuollaista taiteilijan luomisvoimaa purkavaa mattia vaatia vankilaan. Onhan heillä kissakin, johan se todistaa pelkästään hyvää heistä.

    • onha

      Kaikki on sovittu. Kohta ollaan kotona ja halataan vaimon kanssa, kommentoi Matti Nykänen tien päältä.

      Vissii pitäis olla et kohta ollaan kotona ja tapellaan vaimon kanssa... :P

    • ikuinen optimisti

      Matti ja Mervi ottavat oppia tehdyistä virheistä ja aloittavat tästä eteenpäin suhteensa uudelta pohjalta.
      Eivätkä juopottele,tappele, huoraa tms.
      :-)

    • enoilmari

      Suosittelen lämpimästi käyntiä Lääkärissä

      • KIKKA

        No just joo. Ei mitään uutta ? Onko ne nyt menossa naimisiin vai eroamassa ? HARD ROCK HALLELUJAH !!!


    • sulle mervi

      Jokunen aika sitten annoit kuukausiliitteelle haastattelun. Jotenkin silloin ajattelin, et taidat sittenkin olla ajatteleva ihminen. Sorry, en enään sillä erilainen lapsuus/nuoruus saattaa edesauttaa tekemään virhearvioita, muttei se tyhmyyttä aiheuta - kyllä se on ihan synnynnäistä.
      Matti! Muista sitten taas seuraavalla kerralla silleen "hellästi hamarapuolella" - on sitten mukavampi taas palata.

    • Petteri 35

      Näille lyrpäpäisille idiooteille, jotka eivät tajua Matin ja Mervin terapeuttista ja viihdepuolen arvoa sanon vaan, että pitäkää typerät turpanne kiinni, teidän mielipiteenne eivät kinnosta. Itse ostin iltasanoman vain siksi, että siellä oli Matista juttua. Aiemmin ostin myös jos oli juttua Halmeesta, mutta Halme on kunnioitukseni menettänyt, syytä en kerro, se on oma asiani, Matin elämänmeno kiinnostaa aina, siinä on aitoutta ja rehellisyyttä toisinkuin maailman muissa paskoissa asioissa.

      Olisipa muuten mukava tavata pimeällä kujalla eräs tähän ketjuun kirjoittanut kusipäänoloinen Matin parjaaja. Puhuppa Mattikielteisiä juttuja joskus munkin kohdalla tuolla livetilanteessa niin vetäsen luuvitosella naamaan ja lujaa.

      • sivustaseuraaja...

        Eipä sinunkaan henkiset lahjat kovin suuret ole.
        Väkivallankäyttö entisen mäkihyppääjän kyseenalaisen maineen ja menneen kunnian puolustamiseksi ei ole kovin jaloa.

        En hyväksy perheväkivaltaa missään muodossa.
        En kunnioita ihmistä joka hakkaa vaimoaan jatkuvasti. Matti oli vielä ehdonalaisessa, ja heti alkaa rötöstelemään. Takaisin linnaan vaan, ja psykiatriseen hoitoon, jos ei ihmisiksi osaa olla.

        Jos saat terapiaa muitten ihmisten sotkujen seuraamisesta, niin kannattaisi miettiä vähän omaa
        maailman kuvaa. Ei taida kaikki olla ihan kohdallaan.


      • on nettiyhteys

        MITEN noinkin tyhmältä vaikuttava entisen mäkihyppääja hampuusin puolustelija ja ihailija on saanut nettiyhteyden hankituksi. Joko sossu on ruvennut teille sellaisiakin maksamaan.
        Vielä suurempi ihmetyksen aihe on se, kuinka sinä olet saanut koneen päälle. AI NIIN, kellonajasta päätellen taisitkin viestitellä kirjastossa ja siellähän on aina paikalla avulias kirjastotäti neuvomassa kaltaisiasi luusereita.


      • Maku äitisi suussa

        Seuraavaksi sitten saatkin vastata pahoinpitelysyytteeseen ja makselet mulle korvauksia kivusta ja särystä. Hyvällä tuurilla pääset lusimaan Kylmäkoskelle samaan aikaan kuin Nykänen, ehkä pääsette jopa viereisiin selleihin? Se on hyvä paikka kahdelle rikolliselle. Väkivaltarikollisten paikka on linnassa, näen jo sieluni silmin tuollaisen kriminaalijuntin lusimassa pitkää kakkua. Se sopii sinulle, saat kerrankin elämässäsi vähän koulutusta.


      • joo näin on

        ko semmosta raivohullua fanitat. Siinä on tosiaan esikuva suomen kansalle


      • hih,hih

        ootko vähä kova jätkä taidat olla semmonen vaahtosammuttimen kokonen iikka mikä uhoo täällä.mene sen juopon kanssa naimisiin,niin ei tartte tuhlata eurojaan lehtiin.taidat olla samanlainen pilleri hullu ku matti.


      • Tavallinen ihminen

        Mattiko mukava? Ei sellainen mies ole "mukava", joka lyö naisia. Eikä sellainenkaan, joka uhkailee luuvitosella muita.


      • tämä merja
        Tavallinen ihminen kirjoitti:

        Mattiko mukava? Ei sellainen mies ole "mukava", joka lyö naisia. Eikä sellainenkaan, joka uhkailee luuvitosella muita.

        kaipaa lyömistä, itse varmaan provosoi siihen, koska aina pyytää anteeksi käyttäytymistään ja ottaa Matin takaisin nöytänä anteeksipyytäen, kuten kertonut lehdille, että hänessäkin syy, siis tätä kierrettä seurataan ikuisesti


      • niccil1

        täysin kusipää olet kaheli ukko


      • olla niin

        että sulla on nyt jokin väliaikainen psyykkinen häiriö, kun noin mesoat. Tämä on mielipidepalsta. Täällä on lupa sanoa mielipiteensä. Jos sä tykkäät Matista ja Mervistä niin ok. Minua se ei ainakaan haittaa. Joku toinen taas ei pidä ja sekin ok. Otahan hieman iisimmin, niin maailma pelastuu. Eikö ihan tosi...


    • ensio ja toisio

      Roskalehdet voisivat olla kirjoittamatta näistä paloviinan polttamista ihmisraunioista.
      Masa on nyt nolla ja aivan kuutamolla.
      Mervi holhouksessa joten surkeita tapauksia molemmat.
      Kumpa heistä ei kirjoitettaisi ja luotais suoritus painetta.

    • klmv

      Eikö tän vois jo lopettaa??? Kuka noita enää jaksaa. uskomatonta..................

      • Henry Ford

        onko pakko lukea, ääliö? kukaan ei pakota ja sama ääliö oot joka käy aina tuon saman toteamassa..." apua, en jaksa, tartteen rauhoittavia, olen idiootti, en jaksa Mattia, mutta silti luen kaiken Matista, mitä siitä vaan kirjoitetaan"


    • Irti Matista
    • pahoinpitelijän (ei matin) ...

      Ei voi olla totta,eikö mervillä ole yhtään järkeä päässään.

    • melken naapuri

      hullu on Tapolaska kun taas ton retkun takas otti..kait se sit vasta uskoo kun hengenlähtö on todella lähellä..voi Merkka parkaa!!!

      • Maku ätisi suussa

        Eipä kauheasti tuommoisen ilmeisen alkoholisoituneen avohoitopotilaan kohtalot kauheasti liikuta. Eikä kyllä Nykäsenkään - ei se maksa ikuisesti kestä.


      • Matti parka

        Vai parkaa!!!Kun olet melkein naapuri, muistatkos minä vuonna olet viimeks nähny ko."Syyttömän rouvan" selvin päin?Et varmaankaan muista.Juonu on jo ennen Mattia ja vankila reissun ajan ja juo edelleen.Ihan niin kun on Matti sanonu että "tuo toinen osapuoli ottaa pikkusen enemmän...." Ja kaikki laitetaan aina Matin syyksi!


    • evvk.. :)

      Heh pisti silmään tämä matti ja mervi juttu...
      ei niistä enää jaksa kukaan lukea.... miksi niistä pitää sitte kirjottaa?? Olen jo aikoja sitten ohittanut kaikki matti ja mervi jutut...

      ne on ihan samallaisia ku useimmat suomalaiset... juovat, mätkivät toisiaan turpaan, eroovat ja palaavat yhteen...

      Jopa seniilin vanhainkoti papparan elämäkin on kiinnostavampaa kuin noitten hölmöilyt...

    • järjetöntä

      Tehdään hyvät ihmiset sama kuin Lordi asiassa, että boikotoidaan kaikkia lehtiä missä vaan on Nykäsen pariskunnasta yhdessä tai erikseen juttuja. Minä ainakin lopetin aikoinaan esim. seuran tilaamisen kun alkoi olla vaan Nykäs tempauksia!

    • voi ei

      ja kansa ryntää ostamaan ja lukemaan=)
      Onkohan kukaan koskaan arvioinut miten paljon satasia ja tuhanisa Merkka & Matti on saanut lehtijutuista, varmasti pienen ominaisuuden? =)

      "Rakas, bisseraha on loppumassa, enköhän mä tässä taas kaadu ruusupuskaan ja lennä pihalle?" tulen sitten parin päivän "mökötyksen "jälkeen kotio ja laita sauna lämpimäksi sitten ja tilaa bissee lisää kun lehti on soittanut =)

      • elämä on laiffia,

        ja mervi on nasta mesta!


      • Matille
        elämä on laiffia, kirjoitti:

        ja mervi on nasta mesta!

        ja Merville. Rakkaus on taitolaji.


      • ILTAPÄIVÄLEHTIEN OSTAMINEN

        Itse olen lopettanut niiden ostamisen jo vuosia sitten! Täysin turhaa rahaa palaa niihin yli 300 euroa vuodessa vain toiseen saati sitten jos ostaa molemmat yli 600 euroa.
        Lopetin niiden ostamisen,koska luen kuitenkin paikkakuntani aamulehden päivittäin !

        Matit ja Mervit saa tehdä mitä haluavat,minun puolestani.
        Lööpeistä joskus väkisinkin näkee niitä turhuuksia ja muitakin.
        Tapolan tuotteetkin,pistää jo harkitsemaan niiden ostamista!
        Merville lisää rahaa osinkojensa mukaan yök.


      • ihmettelijä2
        ILTAPÄIVÄLEHTIEN OSTAMINEN kirjoitti:

        Itse olen lopettanut niiden ostamisen jo vuosia sitten! Täysin turhaa rahaa palaa niihin yli 300 euroa vuodessa vain toiseen saati sitten jos ostaa molemmat yli 600 euroa.
        Lopetin niiden ostamisen,koska luen kuitenkin paikkakuntani aamulehden päivittäin !

        Matit ja Mervit saa tehdä mitä haluavat,minun puolestani.
        Lööpeistä joskus väkisinkin näkee niitä turhuuksia ja muitakin.
        Tapolan tuotteetkin,pistää jo harkitsemaan niiden ostamista!
        Merville lisää rahaa osinkojensa mukaan yök.

        Hyvä että joku muukin ihmettelee tämän kaltaisen julkisuuden tarpeellisuutta. Eli mitä ihmettä me saamme kyseisin lehtien "uutisista".


    • apina

      jopa vasta maalatun aidan maalin kuivumisen seuraaminen on rutkaasti jännempää ja mielenkiintoisempaa seurattavaa kuin tämä Matti ja Mervi jutska...

    • justiina

      No joko taas,yhteen palaillaan rakkaus niiin sokea,eihän se pysy kauaa erossa toisistaan.. ja taas sitä kirjoitellaan lehteen juttuja raha palaa lööpeihin voi että ku kyllästyttää. JÄTTÄKÄÄ toi Mervi ja Matti rauhaan....

    • puuttuu

      tästä romanssista.-lyödään vetoa mitä seuraavaksi tapahtuu...-Eiks veikkaaja- lehtiki voi ryhdistäytyä --,mutta esitys on minun ja vaadin mallioikeuksia...

      • Timpba

        millä Matti hutmaisee seuraavan kerran Mertsiä.
        Nyrkistä vois saada vain kertoimen 1,1. Teräaseestakin alle 1,5. Sanan säilästä kerroin nousis jo yli kahden. Ja siitä, ettei hutmase lainkaan viikkoon, kerroin lähentelis jo kymmentä.
        Lisäideoita?


      • (*.*)
        Timpba kirjoitti:

        millä Matti hutmaisee seuraavan kerran Mertsiä.
        Nyrkistä vois saada vain kertoimen 1,1. Teräaseestakin alle 1,5. Sanan säilästä kerroin nousis jo yli kahden. Ja siitä, ettei hutmase lainkaan viikkoon, kerroin lähentelis jo kymmentä.
        Lisäideoita?

        |-hih-|


      • Maku äitisi suussa
        Timpba kirjoitti:

        millä Matti hutmaisee seuraavan kerran Mertsiä.
        Nyrkistä vois saada vain kertoimen 1,1. Teräaseestakin alle 1,5. Sanan säilästä kerroin nousis jo yli kahden. Ja siitä, ettei hutmase lainkaan viikkoon, kerroin lähentelis jo kymmentä.
        Lisäideoita?

        ylläpitää.

        Se mitä tulee tapahtumaan menee tuttua latuaan taas kerran. Matti ja Mervi vetää itsensä tajuttomiksi viinalla ja pillereillä, Matti mukiloi Mervin paskaksi. Sitten Mervi käy poliisilla ja Matti pidätetään. Matti pääsee vähäksi aikaa jäähylle, ja sitten palataankin taas yhteen. Kuvio jatkuu alusta, eli pää vedetään täyteen viinaa ja pillereitä ja sitten taas tapellaan. Väliin vielä Bodygard ja Narttu käyvät kirjoittamassa tänne kuinka hieno mies Matti on.


      • Herra 47
        Maku äitisi suussa kirjoitti:

        ylläpitää.

        Se mitä tulee tapahtumaan menee tuttua latuaan taas kerran. Matti ja Mervi vetää itsensä tajuttomiksi viinalla ja pillereillä, Matti mukiloi Mervin paskaksi. Sitten Mervi käy poliisilla ja Matti pidätetään. Matti pääsee vähäksi aikaa jäähylle, ja sitten palataankin taas yhteen. Kuvio jatkuu alusta, eli pää vedetään täyteen viinaa ja pillereitä ja sitten taas tapellaan. Väliin vielä Bodygard ja Narttu käyvät kirjoittamassa tänne kuinka hieno mies Matti on.

        ja roskalehdet rahoittaa koko touhun.
        Mitenköhän otsikoivat kun henki jommaltakummalta lopulta lähtee?


      • Maku äitisi suussa
        Herra 47 kirjoitti:

        ja roskalehdet rahoittaa koko touhun.
        Mitenköhän otsikoivat kun henki jommaltakummalta lopulta lähtee?

        Eloonjäänyt osapuoli löytää uuden partnerin, lehdet alkaa kirjoitella tästä pariskunnasta eikä sitä raatoa muista kukaan. Eikä tarvitsekaan.


      • Matmerbett
        Timpba kirjoitti:

        millä Matti hutmaisee seuraavan kerran Mertsiä.
        Nyrkistä vois saada vain kertoimen 1,1. Teräaseestakin alle 1,5. Sanan säilästä kerroin nousis jo yli kahden. Ja siitä, ettei hutmase lainkaan viikkoon, kerroin lähentelis jo kymmentä.
        Lisäideoita?

        Ei mitään ylikertoimia sulla tällä viikolla.....


      • jos...
        Herra 47 kirjoitti:

        ja roskalehdet rahoittaa koko touhun.
        Mitenköhän otsikoivat kun henki jommaltakummalta lopulta lähtee?

        jompikumpi pääsee hengestään,niin seika ja iltapäivälehet on lirissä mistä ne sitten repii eurot voi,voi sentään.koittakaa matti ja mervi pysytellä hengissä


    • Molla

      .. Otsikko oli väärin.. Olisi pitänyt olla:

      Matti ja Mervi hoitoon

      • liikunnassa,

        ... Terapiassakin


    • tietää,

      että Matti ja Mervi on molemmat kipeitä ja tarvitsevat hoitoa.Mutta valitettavasti sellaista hoitoa ei varmasti ole olemassakaan mikä näihin kavarihin auttaisi.Mutta emmeköhän tämän kesän aikana jo lue:Mattin ja Mervin juhannushäistä.Ei saatana,että ihmiset osataan olla idiootteja...tai siis onhan se ymmärrettävää kai,että alkoholi on tehnyt tehtävänsä.Mahtaa tulla Mervillekin tämä rakkaus kalliiksi,kun joutuu joka toinen viikko vaihtelemaan lukot talonsa oviin...milloin tulee jalkalampusta päähän tms.Eiköhän suhde lopu siihen,kun toinen tappaa toisen.Ja sitten taas itketään lehtien palstoilla:mitä meninkään tekemään,kadun syvästi, on niin kova ikävä,olen ansainnut rangaistukseni ja rakkauteni ei koskaan lopu ja kaikkea muuta paskaa...AAARG!

    • mk 64

      HEI! ONKO KETÄÄN KOTONA MERVI SULLA SISÄLLÄ PÄÄN?
      Ei ihminen voi olla niin typerä että vuodestä toiseen ilmoitta lehdessä että ukko hakkaa ja hakattu ottaa eron ja vaihdattaa lukot talonsa oviin ja kun on mennyt muutama viikko niin sitten palataan uudestaan yhteen ja olaan kuin ei mitään olisi tapahtunut. Ja tämä iloinen perhe tapahtuma pääsee taas lehtien otsikoihin. Olete todella julkisuuden kipeitä yksilöitä

      • tässä ootellaan

        että millonkahan se Matti sit "vahingossa" kännipäissään lyöpi liian lujaa ja tappaa Mervin


      • tunnekoukusta

        Tuollaiseen suhteeseen liittyy aina tunnekoukku. Ulkopuolisen lienee vaikeaa ellei mahdotonta tajuta, kuinka vaikeaa siitä on päästä irti (päästää irti), jos ei itsellä ole vastaavaa kokemusta.
        Ei riipu kyseisten henkilöiden älystä tai sen puutteesta millään tavoin.


      • ...Merviä...
        tunnekoukusta kirjoitti:

        Tuollaiseen suhteeseen liittyy aina tunnekoukku. Ulkopuolisen lienee vaikeaa ellei mahdotonta tajuta, kuinka vaikeaa siitä on päästä irti (päästää irti), jos ei itsellä ole vastaavaa kokemusta.
        Ei riipu kyseisten henkilöiden älystä tai sen puutteesta millään tavoin.

        ...rahastaa ja yhdessä rahat juodaan hunningolla!
        Näkee sen jo partnereiden tason laskemisesta,ettei lasketa muuta kun rahan päälle.
        Mervi ei rikkaana henkilönä ( Tapola ) tarvitse osinkojensa lisäksi lehtien pikkurahoja,mutta alkoholisoituneelle Nykäselle ne kelpaavat.
        Niillä saa taas muutaman pullon keskaria.


    • voisi ostaa

      haulikon lahjaksi niin olis kaikille helpompaa, ei tarttis kun yksi kunnon ryyppyjuhla niin hiljenis sekin jatkuva kirjoittelu heidän ongelmista, ne poistuis kertaheitolla.

    • en edes tiennyt että ne on taas eronneet :)

    • fotot

      aikakin niin pääsette taas vetää toisianne plättyyn,kyllä se siitä jahka outellaan.

    • (*&*)

      Toivotamme Hyviä Jatkoja :D

      | -hih- |

    • Money talks

      Paljonkohan on taas Matille ja Merville seiska maksanut extraa, että saa tällaisen lööpin seuraavaan numeroon?

      Uskovat, että varmuudella suomalaiset ostavat ja unohtavat menneen viikon..

      Taas media yrittää meitä höpläyttää!

    • ja vuorottele

      niin ei tuu kalliiksi lukea eli toinen lehti, matti ja mervi yhdessä ,toinen lehti matti ja mervi erossa .eiks jeh

    • demokraatti

      Ketä enää oikeesti jaksaa kiinnostaa.
      Tuollaista oman elämänsä tuhoamista en ainakaan jaksa lukea mistään. En osta mitään lehteä, jossa tuo onneton pariskunta komeilee.

    • hooli

      Matti valitti kylmyyttä, kun vietti yön pakkasessa mervin pihalla T-paidassa.
      Onneksi matilla oli sen verran promilleja, ettei päässyt jäätymään :)
      Taisi lumikin sulaa ympäriltä.
      Ja ymmärsi jopa tilata taksinkin, heti aamulla!
      Tämä ilmeisesti tapahtui hetkellä jolloin ne alkoholissa kelluvat irto-aivosolut sattuivat osumaan yhteen.....

    • takapiru

      Mattia ja Merviä v**tuttaa, koska Lordin on varastanut seiskan ja iltapäivälehtien koko huomion.
      Siksi he uutisoivat näyttävästi paluun yhteen, jotta voisivat varastaa etusivut uutisoimalla uudesta erosta.
      Ensin Mervi ja Matti voisivat vetää täydet lärvit. Sitten Matti voisi vaikka hajottaa muutamia huonekaluja, kivittää ikkunoita ja polttaa vaikka uuden saunarakennuksen. Mervi voisi viilettää alastomana pitkin pihanurmikoita pakoon hurjaa aviomiestään.
      Jo on ihme jos näillä tempuilla ei irtoa iltapäivälehtien etusivulööppejä ja kestojuttuja kahdeksi vuodeksi seiskaan.

    • Minttuli

      Sairaita ne on molemmat, henkisesti ja fyysisesti...läheisriippuvaisia, alkoholisteja, sekakäyttäjiä...niitä löytyis tuolta kadultakin kommentoitavaksi monen monta. Mulla lähipiirissä samanlainen pariskunta, paitsi että eivät käytä viinaa eikä pillereitä. Molemmat ovat henkisesti sairaita, toisella mania ja toisella epäsosiaalinen pesoonallisuushäiriö eli psykopatia. Hankkiutuis hoitoon.

    • että tällä lailla!

      No niin,tähän on taas tultu.
      Eihän Matti rakasta lypsylehmää noin vain jätä..;)Rakkaus on tosta liitosta jo ajat sitten hävinnyt,jos sitä koskaan on ollutkaan?(epäilen syvästi)
      Saas nähdä kuin kauan tossakin menee,ennen kuin toinen todellakin tappaa toisen,mitä tosin en haluaisi kuulla..;(((
      Mut,sitä kovasti ihmettelen miten Mervi viitsii katsoa Matin edesottamuksia,ja miten tämä oravanpyörä loppuu,sen varmaan jokainen mielessään tietää........

    • 24680

      Tosin lehden painoon mennessä "uutinen" on jo vanha . Palkkion kuittauksen jälkeen pienet juhlat pysttyyn, Merville turpaan ja Matti pihalle....Muija tippa linssissä soittaa IS:lle, menee laitokselle ja pitää eropaperit vetää...PS. onko nämä enää uutisia viiden vuoden jälkeen. Joku mainitsi boikotista IS:a kohtaan..Itse ostan IS:n päivittäin...paitsi jos lehdessä on juttua kyseisestä pariskunnasta.

    • sairasta!

      Kahen sairaan ihmisen tekemisiä kytätään ja seurataan jatkuvasti! HEI HALOO! Heillä on kuitenkin oma elämänsä! Ei varmasi voi ees elää täyspainoista elämää kun koko ajan joku kyttää ja kertoo kaiken julkisuuteen! Hoitoon myös juttuja tekevät toimittajat!

    • ei kiinnosta

      Joo eiks oo muuta´,kuin Matti ja Mervi taas on poloset löytäny toisesa vatkattavana olla vaiko ei olla mihis MATTI VIINASTAAN JA NAISISTAAN PÄÄSEE NIITHÄN JOKA PAIKASSA ET PÄÄSEE TAAS MERVI NIIN LOUKATTUNA JA SAA RAVATA OIKKARIN VÄLIÄ joo mihis joutas tää paris kunta johonki nii pitkälle,ku pippuri kasvaa ei Matista oo mihinkään,ku naisin ja pulloon

      et semmosta

    • VIIKON PÄÄSTÄ?

      Haha... saa nähä juu =)... Kappas vaan matti sekä mervi kahdestaan puukko hippasille ....

      • NYT VAAN;

        mutta keitä ovat nämä Matti ja Mervi???Ilmeisesti toraishako pariskunta??


    • MAKE

      SUKSIKOON MATTI JA MERVI HEVON HELVETTIIN..KOKO PARISKUNTA SIPERIAAN MAATA LAPIOIMAAM.EIKÖHÄN AIKUISTU

      • Pervo

        jurrinen ja hikinen Mervi tiukoissa painitrikoissa,v karvat vaan tursuis reislille!


      • Nimetön
        Pervo kirjoitti:

        jurrinen ja hikinen Mervi tiukoissa painitrikoissa,v karvat vaan tursuis reislille!

        ...nuolisit myös viikon juopottelun jälkeen ?

        Olet tosi mies ja me muut pehmoja miehiä kun ei onnistus edes hänen ollessa selvä!


      • lielahti

        jos matti ja mervi ei sua yhtään kiinnosta minkätakia sä niiden juttuihin puutut ,puuttuukohan omasta elämästä jotain


    • eli täysi

      pelle nykyään.

    • Realisti

      Suomen virallinen eropari taas kerran yhdessä...ja pian taas erossa. Show jatkuu kun Matti ja Mervi ne niin hyvin yhteen soppii.

      Tässä vain odotellaan sitä lopullista Matin tai Mervin nyrkin hujautusta. Sitä ennen keltainen lehdistö kiittää ja kuittaa tilin. Yksinkertaista, mutta armottoman masentavaa junttisuomalaisuutta.

    • kyllästynyt

      kummatki vois lähettää maapallon eri puolille, niin saataisiin jotain kiinnostaviakin aiheita juorulehtiin. esim iltasanomat ja iltalehti

      • silti kiinnostaa...

        Taitaa se teitä vähän kiinnostaa. Ainakin helvetin moni kommentoi.


      • Maku äitisi suussa

        Joko vähintään toinen juo itsensä hautaan, tai sitten Bodygardin ja Nartun suosikkimies Matti puukottaa vaimonsa hengiltä. Eli Mervi lähtee taivaaseen ja Matti Kylämkoskelle. Sen jälkeen Matin loppu elämä meneekin Kylmäkosken vankilassa. Siellä on Matilla onneksi Petteri 35 pitämässä seuraa. Kaksi väkivaltarikollista lusivat siellä päiviensä loppuun.


    • -----

      Mitä niillä liikkuu päässä?? Ihan kuin ihmisiä enää kiinnostais...

    • Pusi bum läts

      Nyt saadaan taas lukea mielenkiintoisia lööppejä.

      • aaargh!

        Tosiaankin saadaan lukea ihan siihen saakka kun joku tekee pakkohoitopäätöksen ja pariskunta saa rautaisannoksen lääkitystä.


    • >>>

      Ei ole näköjään IS enää uutislehti, jollaiseksi se aikanaan perustetiin - kertoo vanhoja uutisia!

      Tapaus Matti&Mervi tulisikin vastaisuudessa raportoida jossakin alan julkaisussa, kuten Huonot Vitsit-taskupokkarissa tai Uskomatonta Mutta Totta -kirjan "sairasta!"-osastolla. Ehkäpä Tieteen Kuvalehtikin voisi tehdä M&M:stä oikein tieteellisen artikkelin ja selittää meille maallikoille mikä kumma saa ihmisen käyttäytymään tuolla tavoin.

    • blondi-72hki

      tuttu kuvio näköjään jatkuu.Mä aina ns. "kiusaankin" kaveriani että teen sille leikekirjan lahjaksi Matista ja Mervistä kun se niiiin paljon heitä "rakastaa" ;O))

    • nainen...

      jos olisin matti etsisin kyllä välittömästi paremman näköisen akan!

    • ...on ikuista!!!!

      Nyt uskoni ikuiseen rakkauteen on päivitetty!!
      Rakastakaa toisianne, kunnes kuolema teidät eroittaa!!

    • jeah

      Matti Ja Mervi on säälittäviä haluaakone jotain julkisuutta riitelemällä eroisivat ja unohtaisivat toisensa eikä jatkaisi tuota lööppien etusivu juttuja mitkä ei kiinnosta ketään siis ei kiinnosta toiten riidat. sanokaa mitä sanotte.

      • matmervfan

        ovathan nyttenkin keskustelun kärkiotsikkoja.


    • nnss

      kumpikin vaa pakkohoitoon

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      406
      1623
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1220
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      844
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      189
      759
    Aihe