Luvat vapaiksi ja Taksinkuljettajan

Ei autoo saa

Luvat vapaiksi ja Taksinkuljettajan henkilökohtainen nimilupakortti näkyviin autoon jossa selkeä kuvakuljettajsta ja nimestä ja numerosta. Turvallisuus taattu.

12

1068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja taksat oikein!

      Saisi vihdoinkin sen hinnan palveluksistaan, minkä ne ansaitsevat eli asiakkaat hyväksykööt hintojen nousun!
      Nytkin dieselhinnat odotustaksan tasolla.... JA nousua odotettavissa lisää.... Ajamme kahden vuoden takaisten menojen hintatason mukaan.

    • et saa auton

      nimiluvan ja kuvan lisäksi sos.tunnus, pankkitiedot, perhesuhteet ja vuosipalkka sekä päivittäinen suihkussa käynti ettei asiakas saa stressiä.

      • James Bond 007

        Kyllä se riittä jokin numeroa ja kuva että on varmasti ajolupa. Mistä sitä nytkään tietää jos on pimee taksi, kun ei ole uskallusta olla näkyvillä mitään lupakorttia ?


    • arvaten juu

      Ei kiinnosta.

      Taksit vapaiksia niin sitten kaikkien on ajettava niin halvalla että omaan turvallisuuten ei voi panostaa.

    • minkälaisia

      asiakkaita välillä saa kyytiin. On tilanteita jolloin henkilöllisyyttään ei todellakaan halua näyttää vieraalle ihmiselle. Turvallisuutensa takia.

      • asiakas

        entäpä matkustajan turvallisuus , olen ollut muutaman kerran sellaisessa kyydissä että jos teitäisin kenestä valittaisin ja joka on vaarantanut turvallisuuteni. Varmaankin pimee taksi vaikka kupu yllä . Esim vastaantulijoiden puolella ajamista , kehä 1:sellä


      • olen myös ollut
        asiakas kirjoitti:

        entäpä matkustajan turvallisuus , olen ollut muutaman kerran sellaisessa kyydissä että jos teitäisin kenestä valittaisin ja joka on vaarantanut turvallisuuteni. Varmaankin pimee taksi vaikka kupu yllä . Esim vastaantulijoiden puolella ajamista , kehä 1:sellä

        ajamassa sellaista kyytiä jossa asiakas pisti minua puukolla käsivarteen. Ja sellaista kun asiakas sanoo tappavansa koirani. Ovat sellaisia tilanteita joissa en halua hlöllisyyteni paljastuvan.


      • olen myös ollut kirjoitti:

        ajamassa sellaista kyytiä jossa asiakas pisti minua puukolla käsivarteen. Ja sellaista kun asiakas sanoo tappavansa koirani. Ovat sellaisia tilanteita joissa en halua hlöllisyyteni paljastuvan.

        kuristaa turvavyöllä, tuurii oli mukana sen verran että henki säily, ja rahat meni (vain noin 190€ firman rahoja, ja 130€ omaa rahaa) eli jotakuinkin 220€. Tekijöitä ei saatu kiinni.

        Itse selvisin kipeällä kurkulla, ja noin 10 min. tajuttomuudella. (lääkärin arvio).

        Nykyään en uskalla käyttää turvavyötä, olin autossa yksin tai en. (kiva trauma)

        Rahojani en saanut takaisin, eikä minun tarvinnut korvata kassaa firmalle.

        väittäisin siis että matkustaja on melkolailla turvassa, varsinkin kun kuskeja on yleensä vain 1. mutta matkustajia yleensä enemmän.


      • jannetin82 kirjoitti:

        kuristaa turvavyöllä, tuurii oli mukana sen verran että henki säily, ja rahat meni (vain noin 190€ firman rahoja, ja 130€ omaa rahaa) eli jotakuinkin 220€. Tekijöitä ei saatu kiinni.

        Itse selvisin kipeällä kurkulla, ja noin 10 min. tajuttomuudella. (lääkärin arvio).

        Nykyään en uskalla käyttää turvavyötä, olin autossa yksin tai en. (kiva trauma)

        Rahojani en saanut takaisin, eikä minun tarvinnut korvata kassaa firmalle.

        väittäisin siis että matkustaja on melkolailla turvassa, varsinkin kun kuskeja on yleensä vain 1. mutta matkustajia yleensä enemmän.

        tarkoitin siis yhteensä 320€, enkä suinkaan 220€


      • asiakas
        jannetin82 kirjoitti:

        tarkoitin siis yhteensä 320€, enkä suinkaan 220€

        Ajatelkaapa vaikka , pankkitoimihenkilöitä , tai kaupan kassoja kaikilla nimi rinnassa, muillakin palvelua aloilla ollaan oikealla nimellä. Onko se tosiaan että vaan takseissa on hulluja asiakkaita. Jos se on niin vaikee kertoo omaa nimeään niin pistäkää edes kortti jossa on joku numero. Jos uskallatte .


      • ..kyltti..
        asiakas kirjoitti:

        Ajatelkaapa vaikka , pankkitoimihenkilöitä , tai kaupan kassoja kaikilla nimi rinnassa, muillakin palvelua aloilla ollaan oikealla nimellä. Onko se tosiaan että vaan takseissa on hulluja asiakkaita. Jos se on niin vaikee kertoo omaa nimeään niin pistäkää edes kortti jossa on joku numero. Jos uskallatte .

        ..jossa on sen taksin numero. Ja kuitissa on se kanssa. Ja puhelinnumerokin oikeen. Eikä siinä autossa ole viittä tai 50:ttä työntekijää yhtäaikaa kuin esim kaupassa tai pankissa, joten yleensä selviää aika helposti että kuka on ollut töissä jos jälkeenpäin sitä tietoa tarvitaan. Ja sit voithan vaikka kysyä sitä nimeä siltä kuskilta jos niin kiinnostaa.

        Ei o vaikeeta.


      • sinäkin
        asiakas kirjoitti:

        Ajatelkaapa vaikka , pankkitoimihenkilöitä , tai kaupan kassoja kaikilla nimi rinnassa, muillakin palvelua aloilla ollaan oikealla nimellä. Onko se tosiaan että vaan takseissa on hulluja asiakkaita. Jos se on niin vaikee kertoo omaa nimeään niin pistäkää edes kortti jossa on joku numero. Jos uskallatte .

        kirjoitat nimimerkillä?? nimi näkyviin. ja taksinkuljettajan kuljettajakortin voi asentaa dataan kiinni niin että pelkkä ID-numero näkyy. sen enempää asiakkaan ei tarvitse tietää. ja kaupan kassalla usein on vain etunimi lapussa... karttunen on vaan hyvä ja selvittää asian ennenkuin taas aukoo päätänsä täällä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe