Luvat vapaiksi ja Taksinkuljettajan henkilökohtainen nimilupakortti näkyviin autoon jossa selkeä kuvakuljettajsta ja nimestä ja numerosta. Turvallisuus taattu.
Luvat vapaiksi ja Taksinkuljettajan
12
1117
Vastaukset
- ja taksat oikein!
Saisi vihdoinkin sen hinnan palveluksistaan, minkä ne ansaitsevat eli asiakkaat hyväksykööt hintojen nousun!
Nytkin dieselhinnat odotustaksan tasolla.... JA nousua odotettavissa lisää.... Ajamme kahden vuoden takaisten menojen hintatason mukaan. - et saa auton
nimiluvan ja kuvan lisäksi sos.tunnus, pankkitiedot, perhesuhteet ja vuosipalkka sekä päivittäinen suihkussa käynti ettei asiakas saa stressiä.
- James Bond 007
Kyllä se riittä jokin numeroa ja kuva että on varmasti ajolupa. Mistä sitä nytkään tietää jos on pimee taksi, kun ei ole uskallusta olla näkyvillä mitään lupakorttia ?
- arvaten juu
Ei kiinnosta.
Taksit vapaiksia niin sitten kaikkien on ajettava niin halvalla että omaan turvallisuuten ei voi panostaa. - minkälaisia
asiakkaita välillä saa kyytiin. On tilanteita jolloin henkilöllisyyttään ei todellakaan halua näyttää vieraalle ihmiselle. Turvallisuutensa takia.
- asiakas
entäpä matkustajan turvallisuus , olen ollut muutaman kerran sellaisessa kyydissä että jos teitäisin kenestä valittaisin ja joka on vaarantanut turvallisuuteni. Varmaankin pimee taksi vaikka kupu yllä . Esim vastaantulijoiden puolella ajamista , kehä 1:sellä
- olen myös ollut
asiakas kirjoitti:
entäpä matkustajan turvallisuus , olen ollut muutaman kerran sellaisessa kyydissä että jos teitäisin kenestä valittaisin ja joka on vaarantanut turvallisuuteni. Varmaankin pimee taksi vaikka kupu yllä . Esim vastaantulijoiden puolella ajamista , kehä 1:sellä
ajamassa sellaista kyytiä jossa asiakas pisti minua puukolla käsivarteen. Ja sellaista kun asiakas sanoo tappavansa koirani. Ovat sellaisia tilanteita joissa en halua hlöllisyyteni paljastuvan.
olen myös ollut kirjoitti:
ajamassa sellaista kyytiä jossa asiakas pisti minua puukolla käsivarteen. Ja sellaista kun asiakas sanoo tappavansa koirani. Ovat sellaisia tilanteita joissa en halua hlöllisyyteni paljastuvan.
kuristaa turvavyöllä, tuurii oli mukana sen verran että henki säily, ja rahat meni (vain noin 190€ firman rahoja, ja 130€ omaa rahaa) eli jotakuinkin 220€. Tekijöitä ei saatu kiinni.
Itse selvisin kipeällä kurkulla, ja noin 10 min. tajuttomuudella. (lääkärin arvio).
Nykyään en uskalla käyttää turvavyötä, olin autossa yksin tai en. (kiva trauma)
Rahojani en saanut takaisin, eikä minun tarvinnut korvata kassaa firmalle.
väittäisin siis että matkustaja on melkolailla turvassa, varsinkin kun kuskeja on yleensä vain 1. mutta matkustajia yleensä enemmän.jannetin82 kirjoitti:
kuristaa turvavyöllä, tuurii oli mukana sen verran että henki säily, ja rahat meni (vain noin 190€ firman rahoja, ja 130€ omaa rahaa) eli jotakuinkin 220€. Tekijöitä ei saatu kiinni.
Itse selvisin kipeällä kurkulla, ja noin 10 min. tajuttomuudella. (lääkärin arvio).
Nykyään en uskalla käyttää turvavyötä, olin autossa yksin tai en. (kiva trauma)
Rahojani en saanut takaisin, eikä minun tarvinnut korvata kassaa firmalle.
väittäisin siis että matkustaja on melkolailla turvassa, varsinkin kun kuskeja on yleensä vain 1. mutta matkustajia yleensä enemmän.tarkoitin siis yhteensä 320€, enkä suinkaan 220€
- asiakas
jannetin82 kirjoitti:
tarkoitin siis yhteensä 320€, enkä suinkaan 220€
Ajatelkaapa vaikka , pankkitoimihenkilöitä , tai kaupan kassoja kaikilla nimi rinnassa, muillakin palvelua aloilla ollaan oikealla nimellä. Onko se tosiaan että vaan takseissa on hulluja asiakkaita. Jos se on niin vaikee kertoo omaa nimeään niin pistäkää edes kortti jossa on joku numero. Jos uskallatte .
- ..kyltti..
asiakas kirjoitti:
Ajatelkaapa vaikka , pankkitoimihenkilöitä , tai kaupan kassoja kaikilla nimi rinnassa, muillakin palvelua aloilla ollaan oikealla nimellä. Onko se tosiaan että vaan takseissa on hulluja asiakkaita. Jos se on niin vaikee kertoo omaa nimeään niin pistäkää edes kortti jossa on joku numero. Jos uskallatte .
..jossa on sen taksin numero. Ja kuitissa on se kanssa. Ja puhelinnumerokin oikeen. Eikä siinä autossa ole viittä tai 50:ttä työntekijää yhtäaikaa kuin esim kaupassa tai pankissa, joten yleensä selviää aika helposti että kuka on ollut töissä jos jälkeenpäin sitä tietoa tarvitaan. Ja sit voithan vaikka kysyä sitä nimeä siltä kuskilta jos niin kiinnostaa.
Ei o vaikeeta. - sinäkin
asiakas kirjoitti:
Ajatelkaapa vaikka , pankkitoimihenkilöitä , tai kaupan kassoja kaikilla nimi rinnassa, muillakin palvelua aloilla ollaan oikealla nimellä. Onko se tosiaan että vaan takseissa on hulluja asiakkaita. Jos se on niin vaikee kertoo omaa nimeään niin pistäkää edes kortti jossa on joku numero. Jos uskallatte .
kirjoitat nimimerkillä?? nimi näkyviin. ja taksinkuljettajan kuljettajakortin voi asentaa dataan kiinni niin että pelkkä ID-numero näkyy. sen enempää asiakkaan ei tarvitse tietää. ja kaupan kassalla usein on vain etunimi lapussa... karttunen on vaan hyvä ja selvittää asian ennenkuin taas aukoo päätänsä täällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514